جدیدترین تبلت آمازون با نام Fire Max 11 به بازار معرفی شده است. این محصول جدید قدرتمند ترین، بزرگترین و گران قیمت ترین تبلت آمازون تا به اینجا است و همراه با آن یک کیبورد و قلم لمسی نیز ارائه شده است. البته این لوازم جانبی به صورت مجزا آپشنال عرضه شده اند و باید به صورت مجزا تهیه شوند. دوست دارید با تبلت آمازون فایر مکس 11 بیشتر آشنا شوید؟! پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید!

بررسی تبلت آمازون Amazon Fire Max 11

تبلت Fire Max 11 بزرگترین مدل در سری Fire برند آمازون است. آن طور که از نحوه نام گذاری این تبلت مشخص است، صفحه نمایش آن از سایز 11 اینچ برخوردار است. این صفحه نمایش از رزولوشن 2000x1200 پیکسل پشتیبانی می کند و توانایی تشخیص فشار در 4096 سطح را دارد. به این ترتیب بدون هیچ مشکلی می توانید از قلم لمسی برای کار کردن با آن استفاده نمایید. آمازون اعلام کرده است که بر روی صفحه نمایش تبلت Fire Max 11 از گلس تمپرد استفاده کرده است. به این ترتیب این تبلت از مدل های قبلی سری Fire با دوام تر و مستحکم تر خواهد بود.

تبلت آمازون فایر مکس 11 از تراشه مدیاتک MT8188J قدرت می گیرد که بر اساس اعلام آمازون، از تراشه به کار رفته در تبلت Fire HD 10 تا 50 درصد قدرتمند تر است. دلیل این موضوع، مجهز بودن این چیپست به هسته های پرفورمنس ARM Cortex-A78 و هسته های بازدهی Cortex-A55 عنوان شده است. این هسته ها به ترتیب توانایی دستیابی به فرکانس 2.2 و 2.0 گیگاهرتز را دارند و مصرف برق آنها کاملاً بهینه سازی شده است. باید به این نکته هم اشاره کنیم که تبلت آمازون فایر مکس 11 از لحاظ کانفیگ حافظه در دو نسخۀ 4GB/64GB و 4GB/128GB عرضه شده است که در هر دو نسخه، امکان ارتقای ظرفیت حافظه برای کاربر در نظر گرفته شده است.

بررسی تبلت آمازون Amazon Fire Max 11

باتری به کار رفته در تبلت Amazon Fire Max 11 طول عمر بالایی دارد و شارژ کامل آن تا 14 ساعت دوام می آورد. با این حال آمازون به ظرفیت دقیق این باتری اشاره ای نکرده است. از دیگر مشخصات این تبلت رده بالا می توان به دوربین پشت و جلوی 8 مگاپیکسل اشاره کرد. این دوربین ها برای عکاسی روزانه، ثبت عکس و ویدئوی سلفی و برقراری تماس تصویری عملکرد ایده آلی را ارائه می دهند. تبلت جدید آمازون دارای سنسور اثر انگشت نیز هست که در کناره بدنه آن تعبیه شده است.

بر اساس اعلام آمازون، تبلت فایر مکس 11 به جک 3.5 میلی متری مجهز است و مشکلی برای اتصال انواع هدفون و هندزفری به آن وجود ندارد. همچنین این تبلت از یک پورت USB Type-C بهره می برد که برای شارژ باتری و انتقال دیتا کارایی دارد.

بررسی تبلت آمازون Amazon Fire Max 11

قیمت تبلت آمازون Fire Max 11 با حافظه داخلی 64 گیگابایت، 229.99 دلار اعلام شده است. چنانچه قصد خرید این تبلت با حافظه داخلی 128 گیگابایت را دارید، باید 379.99 دلار بپردازید. تبلت جدید آمازون هم اکنون برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. بسیاری معتقدند که از این محصول جدید استقبال قابل توجهی در بازار به عمل خواهد آمد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که این پیش بینی تا چه اندازه درست خواهد بود!

منبع: notebookcheck