آمازون اکو شو 10 (نسل سوم) یکی از بهترین صفحه نمایش های هوشمند موجود در بازار به شمار می آید. این صفحه نمایش به لطف قابلیت چرخش و طراحی ظاهری جذاب و منحصر به فرد توانسته تا نگاه کاربران را به سمت خود جلب کند. اما متأسفانه این نمایشگر هوشمند تا به اینجا در زمینه پشتیبانی از اپلیکیشن های برگزاری کنفرانس ویدئویی تنوع خاصی نداشت و فقط از اسکایپ و سرویس الکسا پشتیبانی می کرد. اکنون اعلام شده که آمازون دستگاه Echo Show 10 را با اپلیکیشن های Zoom و Chime نیز سازگار کرده است.

پشتیبانی از Zoom سرانجام به Amazon Echo Show 10 اضافه شد

Chime سرویس ویدئو کنفرانس خود آمازون است و از ابتدا نیز عجیب به نظر می رسید که چرا اکو شو 10 (نسل سوم) از آن پشتیبانی نمی کند! Zoom نیز به عنوان یکی از محبوب ترین و پرکاربرد ترین اپلیکیشن های برگزاری کنفرانس آنلاین شناخته می شود و به خصوص در دوران همه گیری ویروس کرونا، استفاده از آن در میان کاربران بیشتر نیز شده است. به همین دلیل اضافه شدن آن به Amazon Echo Show 10 یک خبر خوب به حساب می آید. به این ترتیب افرادی که مجبور به دور کاری و کار در منزل هستند، می توانند از اپلیکیشن زوم بر روی صفحه نمایش 10 اینچی Echo Show 10 استفاده کرده و با توجه به قابلیت حمل و جابجایی آسانی که این نمایشگر دارد، تماس های ویدئویی خود را از نقاط مختلف منزل برقرار کنند.

دستگاه اکو شو 10 (نسل سوم) دومین مدل از نمایشگرهای هوشمند آمازون پس از اکو شو 8 است که قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن ویدئو کنفرانس Zoom به آن اضافه شده است. اکنون شما می توانید از دستیار صوتی الکسا برای کار با Zoom بر روی نمایشگر هوشمند اکو شو 10 با گفتن جملاتی مانند "Alexa, join my meeting" یا "Alexa, join my Zoom meeting" استفاده کنید.

مزیت استفاده از Amazon Echo Show 10 چیست؟

اگر چه نسل سوم نمایشگرهای هوشمند Echo Show 10 دارای قیمت نسبتاً بالایی هستند، اما این دستگاه ها در میان افرادی که به تکنولوژی روز علاقه مندند، جایگاه بالایی دارند. با استفاده از این دستگاه شما می توانید در یک «خانه هوشمند» (smart home) زندگی کنید و کارهای روزمره تان را با تکنولوژی انجام دهید! به خصوص حالا که این دستگاه از سرویس های پرطرفدار Zoom و Chime برای برگزاری تماس تصویری و ویدئو کنفرانس هم پشتیبانی می کند.

علاوه بر تماس تصویری، آمازون اکو شو 10 امکانات دیگری را نیز در اختیار شما قرار می دهد که از میان آنها می توان به پخش موسیقی، اخبار، پادکست، کتاب صوتی، گزارش وضعیت آب و هوا، ارسال پیام، برقراری تماس صوتی، تنظیم آلارم، اعلام ساعت و تقویم و... اشاره کرد. یکی از مهم ترین ویژگی های این دستگاه سازگاری کامل با دستیار صوتی محبوب آمازون، الکسا است که استفاده از تمام امکانات ذکر شده را به صورت صوتی فراهم می آورد. به این ترتیب شما می توانید از طریق فرمان های صوتی و بدون نیاز به لمس نمایشگر، با این دستگاه کار کرده و کارهای روزمره تان را به سریع ترین و آسان ترین شکل ممکن به پیش ببرید.

منبع: androidcentral