در اواخر سال 2022، ساعت هوشمند Amazfit Falcon با قیمت سرسام آور 544 دلاری در کشور هند در دسترس قرار گرفت. اکنون پس از گذشت چند ماه، این ساعت هوشمند رده بالا و گران قیمت در بازارهای کشور چین هم توزیع شده است و پیش بینی می شود به زودی در سایر کشورها هم برای خرید عمومی در دسترس قرار گیرد. نکته قابل توجه در این رابطه این است که قیمت این ساعت هوشمند در کشور چین تنها 48 دلار اعلام شده است! در ادامه می توانید با امکانات و مشخصات فنی ساعت هوشمند امیزفیت Falcon بیشتر آشنا شوید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند امیزفیت فالکون 1.28 اینچ سایز دارد و از نوع AMOLED است. این صفحه نمایش از رزولوشن 416x416 پیکسل پشتیبانی می کند و از تراکم پیکسلی 326ppi بهره می برد. پس می توان از وضوح تصویر آن اطمینان کامل داشت. لازم به ذکر است که صفحه نمایش دایره ای ساعت هوشمند امیزفیت Falcon با روکشی از جنس کریستال یاقوت کبود محافظت می شود که از درجه سختی عالی 9 از 10 برخوردار است!

ساعت هوشمند ضد ضربه امیزفیت Falcon به GPS دو بانده مجهز است

شاید برایتان جالب باشد که در ساخت بدنه ساعت هوشمند Amazfit Falcon، از تیتانیوم TC4 استفاده شده است. این متریال استحکام فوق العاده ای دارد و از آن در صنعت هوافضا نیز استفاده می شود! بنابراین ساعت هوشمند جدید امیزفیت را می توان یکی از مستحکم ترین مدل های موجود در بازار دانست.

ساعت هوشمند Falcon اولین مدل از محصولات برند امیزفیت است که در صورت قرار گرفتن در عمق حداکثر 200 متری آب هم آسیب نمی بیند و از درجه 20ATM در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می برد. همچنین این گجت پوشیدنی موفق به دریافت تأییدیه ارتشی MIL-STD 810G نیز شده است و حتی در شرایط محیطی سخت و دشوار نیز به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد.

ساعت هوشمند ضد ضربه امیزفیت Falcon به GPS دو بانده مجهز است

در رابطه با امکانات سلامتی ساعت هوشمند Amazfit Falcon نیز باید گفت که این گجت به قابلیت هایی مانند ردیاب وضعیت خواب، سنجش ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2) مجهز شده است. همچنین این ساعت به منظور موقعیت یابی دقیق تر، از GPS دو بانده پشتیبانی می کند و از طریق 6 ماهواره جهانی قابل شناسایی خواهد بود.

باتری به کار رفته در ساعت هوشمند امیزفیت فالکون از ظرفیتی معادل با 500 میلی آمپر ساعت برخوردار است. شارژدهی این باتری در حالت استفاده نرمال از ساعت، 15 روز اعلام شده است. این دستگاه از سیستم عامل Zepp OS بهره می برد و به سادگی به گوشی های اندرویدی (نسخه 7.0) و iOS (نسخه 12.0) متصل می شود.

ساعت هوشمند ضد ضربه امیزفیت Falcon به GPS دو بانده مجهز است

در مجموع ساعت هوشمند امیزفیت Falcon برای کاربرانی که به دنبال یک مدل فوق مستحکم و با دوام هستند، انتخاب ایده آلی است. از این جهت می توان آن را برای کوهنوردان، شناگران، غواصان و حتی افراد تیم های امداد و نجات و آتش نشانان مناسب دانست. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از این گجت هوشمند در بازار چین و متعاقب آن در بازار کشورهای دیگر به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina