برند امیزفیت بیشتر با ساعت های هوشمند خود شناخته می شود؛ اما این شرکت در زمینه ساخت ردیاب های ورزشی یا فیتنس ترکر هم فعالیت دارد. اکنون خبر رسیده است که امیزفیت قصد دارد تا نسل جدید ردیاب های ورزشی خود را راهی بازار کند: Amazfit Band 7.

از عنوان این ردیاب ورزشی می توان متوجه شد که این مدل قرار است به عنوان جانشین مدل Amazfit Band 5 معرفی شود که زمان زیادی از عرضه آن به بازار می گذرد. اخیراً گزارشی به صورت آنلاین درباره فیتنس ترکر امیزفیت بند 7 منتشر شده و در آن به مشخصات فنی این دستگاه پوشیدنی اشاره شده است. بیایید به آن نگاهی بیندازیم!

مشخصات ردیاب ورزشی Amazfit Band 7 لو رفت! قیمت حدود 50 دلار

ردیاب ورزشی امیزفیت بند 7 که با کدنام Bari هم شناخته می شود، شباهت های زیادی با Redmi Smart Pro به خصوص از لحاظ طراحی ظاهری دارد. صفحه نمایش این ردیاب ورزشی جدید از نوع AMOLED است و 4.7 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش رزولوشن 194x368 پیکسل را ارائه می دهد و حداکثر میزان روشنایی آن به 500 nits می رسد.

این فیتنس ترکر به یک سنسور ضربان قلب PPG مجهز است که به صورت 24/7 (تمام 24 ساعت شبانه روز و هر 7 روز هفته) ضربان قلب را زیر نظر دارد و شما را از وضعیت کارکرد قلب خود در طول خواب و در مواقعی که استرس می گیرید، مطلع می کند. ردیاب ورزشی امیزفیت بند 7 نیز همانند دیگر دستگاه های پوشیدنی در این رده، در صورت جفت شدن با یک گوشی هوشمند نوتیفیکیشن های دریافتی گوشی را نمایش می دهد و از دیگر عملکردهای پایه ای در این حالت به طور کامل پشتیبانی می کند.

مشخصات ردیاب ورزشی Amazfit Band 7 لو رفت! قیمت حدود 50 دلار

این طور که در این گزارش آمده، این ردیاب ورزشی امیزفیت از بیش از 100 حالت ورزشی متفاوت پشتیبانی می کند و توانایی تشخیص تمرینات ورزشی رشته های مختلف را به صورت اتوماتیک دارد. از دیگر مشخصات این فیتنس ترکر می توان به مجهز بودن آن به 8 مگابایت حافظه رم و 128 مگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی اشاره کرد. ردیاب ورزشی Amazfit Band 7 با سیستم عامل های اندروید (نسخه 5.0 به بعد) و iOS (نسخه 10.0 به بعد) سازگار است و به بلوتوث نسخه 5.1 نیز مجهز شده است.

مطابق با اطلاعات اعلام شده، این ردیاب ورزشی دارای درجه 5ATM در زمینه مقاومت در برابر نفوذ آب است و حدود 28 گرم وزن دارد. همچنین باید به این نکته اشاره کنیم که باتری به کار رفته در این فیتنس ترکر از ظرفیتی معادل با 230 میلی آمپر ساعت بهره می برد که شارژ کامل آن برای استفاده معمولی از دستگاه به مدت 18 روز کفایت می کند. همچنین در صورت استفاده سنگین از این گجت پوشیدنی، طول عمر باتری آن برابر با 9 روز خواهد بود.

مشخصات ردیاب ورزشی Amazfit Band 7 لو رفت! قیمت حدود 50 دلار

پیش بینی می شود که ردیاب ورزشی Amazfit Band 7 اواخر سال جاری به بازار عرضه شود. هنوز اطلاعات رسمی در رابطه با قیمت این دستگاه اعلام نشده، اما انتظار می رود که قیمت آن چیزی در حدود 50 دلار باشد.

منبع: gizmochina