برند Amazfit از ساعت هوشمند مدل Balance رونمایی کرده است. این گجت بر روی ویژگی های مربوط به فیتنس و سلامت تمرکز دارد و امکانات متعددی را در این زمینه ها در اختیار کاربران قرار می دهد. اغلب ویژگی های ساعت هوشمند امیزفیت Balance، شامل Zepp Aura و Zepp Coach از هوش مصنوعی قدرت می گیرند. قابلیت Zepp Aura از تکنولوژی های اختصاصی امیزفیت در تلفیق با هوش مصنوعی استفاده می کند و گزارش های دقیقی را از وضعیت سلامت و خواب کاربر ارائه می دهد. در ادامه می توانید با ساعت هوشمند امیزفیت بالانس بیشتر آشنا شوید.

معرفی ساعت هوشمند Amazfit Balance

ساعت هوشمند امیزفیت Balance با بدنه 46 میلی متر و صفحه نمایش 1.5 اینچ معرفی شده است. صفحه نمایش این ساعت از پنل امولد قدرت می گیرد و از مشخصاتی مانند رزولوشن 480x480 پیکسل و روشنایی حداکثر 1500 نیت بهره می برد. لازم به ذکر است که این گجت پوشیدنی دارای درجه حفاظتی 5ATM است و در صورت قرار گرفتن در عمق 50 متری آب نیز به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد.

بر روی صفحه نمایش ساعت هوشمند امیزفیت Balance از روکش گلس تمپرد استفاده شده که مقاومت آن در برابر عوامل آسیب زای محیطی را ارتقا می دهد. این گجت به LED دوگانه و سنسور اپتیکال 8PD BioTracker نیز مجهز است.

معرفی ساعت هوشمند Amazfit Balance

سنسور BioTracker هر روز صبح متناسب با کیفیت خواب شما، یک گزارش دقیق بهتان ارائه می دهد. بر اساس گفتۀ امیزفیت، قابلیت Zepp Aura به شما کمک می کند تا با استفاده از مدیتیشن و تمرین های ریلکسیشن، تعادل روحی خود را بازیابید و به آرامش درونی دست پیدا کنید. Zepp Aura یک «مربی خوابیدن» را در اختیار شما قرار می دهد تا با استفاده از آن آسایش بهتری را تجربه کنید. البته این سرویس رایگان نیست و پس از سه ماه ابتدایی، باید برای استفاده از آن هزینه اشتراک پرداخت کنید.

معرفی ساعت هوشمند Amazfit Balance

از ساعت هوشمند امیزفیت Balance می توانید برای بررسی و اندازه گیری درصد چربی بدن خود نیز استفاده کنید. همچنین این گجت برای سنجش شاخص توده بدنی، متابولیسم پایه (از مچ دست) و ماهیچه های اسکلتی نیز کاربرد دارد. پس اگر به طور تخصصی می خواهید از وضعیت بدن خود یا شاگردان خود در باشگاه ورزشی تان باخبر شوید، این گجت می تواند همانند یک ابزار حرفه ای به شما کمک کند.

در صورت استفاده معمولی از ساعت هوشمند امیزفیت Balance، تا 14 روز نیازی به شارژ باتری آن پیدا نخواهید کرد. البته چنانچه این گجت را بر روی حالت Battery Saver قرار دهید، طول عمر باتری آن به 25 روز هم می رسد. البته در این حالت روشنایی صفحه نمایش ساعت کاهش پیدا کرده و برخی امکانات آن در دسترس نخواهند بود.

در حال حاضر ساعت هوشمند امیزفیت Balance در بازارهای محدودی توزیع شده است. قیمت این گجت 229.99 دلار است که در بازار رقابتی ساعت های هوشمند مناسب به نظر می رسد. شرکت امیزفیت هنوز در مورد تاریخ دقیق عرضه این محصول جدید به بازارهای جهانی اطلاعاتی را منتشر نکرده است. این اطلاعات ظرف چند هفته آتی از طریق وب سایت رسمی این برند اعلام خواهند شد.

منبع: gizmochina