این طور که از شواهد پیداست، Alienware در حال آماده کردن خود برای رونمایی از یک مانیتور گیمینگ جدید است. این مانیتور جدید یک ویژگی منحصر به فرد دارد اولین بار در مانیتور گیمینگ ایسوس ROG Swift 500 Hz مورد استفاده قرار گرفته و تا به اینجا در کمتر مانیتوری دیده شده است! این ویژگی، نرخ نوسازی تصویر منحصر به فرد 500 هرتز است که می تواند مانیتور جدید آلین ور را به یکی از بهترین های دنیا در این زمینه تبدیل کند.

به احتمال زیاد مانیتور 500 هرتز آلین ور با مدل AW2524H راهی بازار خواهد شد. به تازگی برخی ویژگی های کلیدی این مانیتور در توییتر افشا شده است که در ادامه آنها را بررسی خواهیم کرد.

منتظر مانیتور گیمینگ جدید آلین ور با نرخ نوسازی حیرت انگیز 500 هرتز باشید!

اگر پست منتشر شده در توییتر صحت داشته باشد مانیتور جدید آلین ور به زودی راهی بازار خواهد شد. بد نیست بدانید که این پست توسط افشاگری به نام chi11eddog منتشر شده است که با اینکه چندین افشاگری مهم در زمینه محصولات تکنولوژی در پست های آرشیو او دیده می شود، اما کمتر شناخته شده است. با این حال منطقی تر این است که این گونه افشاگری ها را صرفاً از روی کنجکاوی دنبال کنیم و به آنها 100 درصد اعتماد نکنیم! اگر چنین افشاگری هایی صحت داشته باشند، خیلی زود خبر رسمی آن از جانب شرکت ها منتشر خواهد شد! پس عجله نکنید و منتظر خبر رسمی از آلین ور در رابطه با این مانیتور (شاید در مراسم CES 2023) باشید.

منتظر مانیتور گیمینگ جدید آلین ور با نرخ نوسازی حیرت انگیز 500 هرتز باشید!

در پست منتشر شده توسط این افشاگر در توییتر به این نکته اشاره شده است که مانیتور گیمینگ 500 هرتز آلین ور 25 اینچ سایز دارد و همان طور که اشاره شد، با مدل AW2524H راهی بازار می شود. این مانیتور از یک پنل “fast IPS” قدرت می گیرد که مشخص نیست چه مشخصاتی دارد! اما چیزی که در این میان بحث انگیز است و طبیعی به نظر نمی رسد، این است که در این پست ذکر شده که مانیتور گیمینگ جدید آلین ور از رزولوشن 1920x1080 پیکسل پشتیبانی می کند! رزولوشن فول اچ دی با نرخ نوسازی 500 هرتز کمی جور در نمی آید و این ترکیب در کنار هم منطقی به نظر نمی رسد. با این حال پیش از این هم شاهد این موضوع بوده ایم که آلین ور مانیتور AW2523HF را با نرخ نوسازی 360 هرتز و استاندارد 1080p معرفی کرده بود و شاید این بار هم در نظر دارد تا همین رویه را ادامه دهد. بد نیست بدانید که علاوه بر مانیتور AW2523HF، مانیتور گیمینگ Alienware 25 نیز قبلا با رفرش ریت 360 هرتز ارائه شده و مورد استفاده گیمرهای حرفه ای قرار گرفته است.

منتظر مانیتور گیمینگ جدید آلین ور با نرخ نوسازی حیرت انگیز 500 هرتز باشید!

قطعاً مهم ترین ویژگی در مشخصات فنی این مانیتور Alienware، توانایی آن در دستیابی به نرخ نوسازی تصویر 500 هرتز است. این طور که به نظر می رسد، این میزان رفرش ریت از طریق رابط دیسپلی پورت و در هنگام اورکلاکینگ قابل دسترسی است. نرخ نوسازی تصویر پیش فرض این مانیتور 480 هرتز است که برای دستیابی به آن نیز باید از درگاه دیسپلی پورت استفاده شود. جزئیات دیگری در رابطه با مانیتور آلین ور AW2524H منتشر نشده است. فقط در انتهای پست عبارت CES 2023 درج شده است. پس به احتمال زیاد این مانیتور در مراسم CES 2023 به طور رسمی از جانب آلین ور معرفی خواهد شد.

منبع: notebookcheck.net