اهمیت بالای ماوس در سیستم های کامپیوتری را به هیچ عنوان نمی توان نادیده گرفت! به همین دلیل کاربران در تهیه و انتخاب ماوس وسواس زیادی را به خرج می دهند! گیمرهایی که به صورت حرفه ای مشغول انجام بازی های ویدئویی هستند نیز می بایست از ماوس رده بالا و حرفه ای استفاده کرده تا به ایده آل ترین عملکرد خود دست پیدا کنند. قطعا با استفاده از ماوس های رده پایین و معمولی نمی توان به بهترین عملکرد در انجام بازی ها دست پیدا کرد. ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode از نمونه ماوس های حرفه ای بازار محسوب می شود که به دلیل برخورداری از مشخصات رده بالا می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه جهت انجام بازی های ویدئویی و پیروزی در نبردهای حساس باشد! این مدل ماوس توسط شرکت Ajazz طراحی و به منظور استفاده گیمرهای حرفه ای روانه بازارهای جهانی شده است. این شرکت در ساخت AJ199 Dual Mode از پیشرفته ترین سنسور شرکت Pixart استفاده کرده که موجب شده تا دقت ماوس به 26000 dpi برسد. در ضمن با توجه به ویژگی های رده بالای این نوع سنسور نیز می توان گفت که کاربر از سرعت ردیابی 650ips بهره مند خواهد شد! قابلیت برقراری ارتباط با دو روش بی سیم و سیمی نیز از دیگر مشخصات مهم و مثبت این مدل ماوس محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode ایجز خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

مشخصات ماوس بی سیم ایجز AJ199 Dual Mode

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم!

وزن سبک 60 گرمی از ویژگی ها و مشخصات ساختاری ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode محسوب می شود. این ویژگی باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی علاوه بر تسلط بیشتر، از عملکردی به مراتب بهتر بهره مند شود! شرکت ایجز به فکر گیمرهای حرفه ای که ساعت های طولانی به انجام بازی های ویدئویی مشغول هستند نیز بوده و با طراحی ارگونومیک توانسته یکی از دغدغه های آن ها را رفع کند. برای رفع این دغدغه از طراحی ارگونومیک در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode استفاده کرده است. طراحی ارگونومیک باعث می شود تا ماوس به صورت کامل در دست کاربر قرار گرفته و در نتیجه میزان از خستگی انگشتان جلوگیری خواهد شد! از دیگر ویژگی های ساختاری این مدل ماوس گیمینگ نیز می توان به ابعاد استاندارد 118x61.6x38.6 میلی متری اشاره کرد که به لطف طراحی ارگونومیک میسر شده است! از 6 کلید مختلف در ساخت این مدل ماوس استفاده شده و به دلیل قرارگیری و نوع چیدمان کلیدهای تعبیه شده روی ماوس کاربران قادر خواهند بود بدون هیچ چالشی از این ماوس استفاده کنید. با وجود کابل مستحکم و باکیفیت که از طول مناسبی نیز برخوردار است این امکان به کاربر داده می شود تا بدون مشکل و چالش خاصی اقدام به برقراری ارتباط با دستگاه های مد نظر خود کند! برای فعال سازی ماوس کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن رابط USB می توان اقدام به راه اندازی آن کرد. از دیگر ویژگی هایی که Ajazz در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode بهره برده می توان به مواد اولیه باکیفیت ساخته شده از پلاستیک ABS اشاره کرد که در بدنه آن به کار برده است. بدنه باکیفیت این مدل ماوس با توجه به دوامی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! لازم به ذکر است که طبق اعلام سایت اصلی شرکت ایجز این مدل ماوس از قابلیت تعویض قاب پشتی نیز برخوردار است!

مشخصات ماوس بی سیم ایجز AJ199 Dual Mode

پل های ارتباطی متعدد و سنسور پیشرفته!

شرکت Ajazz جهت پوشش دادن سلیقه همه کاربران در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode از یک روش بی سیم (فناوری 2.4 گیگاهرتزی) و یک روش سیمی (USB) برای متصل شدن بهره برده است. روش بی سیم تعبیه شده در این مدل از ماوس را می توانید به کمک دانگل USB بی سیم راه اندازی کرده و اقدام به متصل شدن به دستگاه مد نظر خود کنید! از ویژگی های ارتباط بی سیم این مدل ماوس می توان به فرکانس 2.4 گیگاهرتزی اشاره کرد. متصل شدن به صورت سیمی از دیگر روش هایی است که شرکت Ajazz در طراحی و ساخت ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode استفاده کرده است. این روش نیز همانند روش بی سیم از طرفداران زیادی برخوردار بوده و با توجه به عدم نیاز به شارژ باتری می توانید مدت زمان زیادی از این ماوس استفاده کنید. در ضمن طول کابل استفاده شده برای این مدل ماوس نیز از طول مناسبی برخوردار بوده و می تواند آزادی عمل بیشتری را در اختیار کاربر قرار دهد. کابل موجود با توجه به جنس باکیفیت می تواند مقاومت زیادی از خود نشان دهد.

مشخصات ماوس بی سیم ایجز AJ199 Dual Mode

برای فعال سازی این روش کار دشواری پیش رو نداشته و تنها با متصل کردن کابل USB می توانید اقدام به راه اندازی آن کنید. در ضمن دقت و سرعت ماوس در هر دو روش ثابت مانده تا کاربر بدون نگرانی به انجام بازی های ویدئویی خود بپردازد.  Ajazzبه منظور بالا بردن دقت و بهره مندی از عملکردی دقیق و بی نقص در ساخت ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode از سنسور نوری بهره برده است. این سنسور از نوع PAW3395 ساخت شرکت PixArt بوده و دارای نرخ نمونه برداری 1000Hz است. سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس ایجز دقتی تا 26000dpi را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این نوع سنسور نیز می توان به افزایش سرعت عمل کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و ارائه عملکردی بی نقص و دقیق اشاره کرد. این ویژگی بازیکن را قادر می سازد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! سنسور پیشرفته ای که در ساخت این مدل ماوس به کار رفته باعث شده تا سرعت ردیابی آن به عدد 650 IPS برسد! با توجه به شتاب 50G که در اختیار دارد نیز می تواند گیمرها را یک قدم جلوتر از رقیبان خود قرار دهد!

مشخصات ماوس بی سیم ایجز AJ199 Dual Mode

باتری قدرتمند و سوئیچ باکیفیت!

مزیت های برخورداری از سیستم بی سیم جهت برقراری ارتباط نیز می توان به قابلیت مصرف انرژی کم تر اشاره کرد. شرکت ایجز نیز به منظور تامین انرژی مورد نظر ماوس جهت کارکرد از یک باتری قدرتمند استفاده کرده است. طبق اعلام سایت اصلی شرکت Ajazz باتری استفاده شده در ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد قادر است با هر بار شارژ شدن به صورت کامل تا 40 ساعت شارژدهی را به ارمغان بیاورد. این میزان از شارژدهی کاربر را قادر می سازد تا با روزی 4 ساعت استفاده بتوانند تا 10 روز از ماوس بدون نیاز به شارژ بهره مند شوند! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های مهم و مثبتی که شرکت ایجز در طراحی ماوس گیمینگ بی سیم AJ199 Dual Mode مورد استفاده قرار داده است می توان به سوئیچ های باکیفیت و مقاوم اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل ماوس علاوه بر کیفیت بالا می توانند عملکردی به مراتب بهتر و راحت تری را برای کاربر به ارمغان بیاورند. سوئیچ های تعبیه شده با توجه به عمر بالایی که در اختیار دارد (80 میلیون کلیک) می تواند برای استفاده تا چندین سال بهترین و مناسب ترین گزینه باشد! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این مدل ماوس شرکت Ajazz از قابلیت سازگاری با نرم افزارهای مختلف نیز بوده که موجب می شود تا کاربر بدون چالش خاصی به استفاده از ماوس بپردازد!

منبع: gadgetnovabd