اگر به دنبال یک پروژکتور با دوام و خوش قیمت برای برگزاری کلاس های آموزشی و جلسات کاری روزمره هستید، ویدئو پروژکتور ایسر X117AH گزینه مطلوبی برای شما خواهد بود. این پروژکتور از رزولوشن SVGA و شدت روشنایی 3600 لومن بهره می برد و تصاویری شفاف و درخشان را در محیط های روشن به شما ارائه می دهد. همچنین در این پروژکتور از فناوری نمایش DLP استفاده شده که نقشی اساسی در ارتقای کنتراست تصویر، کاهش پیکسل های از دست رفته و کوچک تر شدن ابعاد دستگاه داشته است. شاید برایتان جالب باشد که ویدئو پروژکتور Acer X117AH توانایی نمایش محتوای 3D را هم دارد و به شما اجازه می دهد تا با نمایش تصاویری زنده و طبیعی، مخاطبان خود را هر چه بیشتر تحت تأثیر قرار دهید!

ویدئو پروژکتور ایسر X117AH

کیفیت تصویر استاندارد

همان طور که اشاره شد، ویدیو پروژکتور ایسر X117AH از رزولوشن SVGA بهره می برد که معادل با 800x600 پیکسل است. این میزان رزولوشن در دنیای امروزی و در سال 2023 جایگاه چندانی ندارد و بیشتر در مدل های اقتصادی به کار می رود. اما فراموش نکنید رزولوشن بهتر به معنای قیمت بالاتر هم است! در واقع اگر قصد خرید پروژکتورهای WXGA یا Full HD را دارید باید هزینه های بیشتری را هم متحمل شوید. پس می توان گفت که ویدئو پروژکتور ایسر X117AH برای مراکز آموزشی یا سازمان هایی که به دنبال گزینه های مقرون به صرفه تر هستند و به کیفیت تصویرهای چندان بالا هم نیاز ندارند، انتخاب مناسب تری است.

در کنار این موضوع باید به شدت روشنایی 3600 لومنی ویدئو پروژکتور ایسر مدل X117AH هم اشاره کنیم که منجر به ارائه تصاویری شفاف و درخشان حتی در محیط های پر نور می شود. پس دیگر نیازی نیست پرده های اتاق را بکشید یا چراغ ها را خاموش کنید؛ در هر شرایطی می توانید از تصاویر کاملاً واضح این پروژکتور بهره مند شوید. ویدئو پروژکتور ایسر X117AH دارای نسبت کنتراست 20000:1 هم هست و سایه روشن ها و رنگ مشکی را با وضوحی ایده آل به نمایش می گذارد.

ویدئو پروژکتور ایسر X117AH

آماده نمایش محتوای 3D

یکی از ویژگی های جذاب ویدئو پروژکتور Acer X117AH، توانایی آن در نمایش محتوای سه بعدی 3D است. برای این منظور باید این پروژکتور را از طریق پورت HDMI به دستگاه منبع پخش 3D متصل کنید و پس از آن می توانید از تصاویر طبیعی و باور پذیر آن بهره مند شوید. این ویژگی به خصوص در مواقعی که قصد تحت تأثیر قرار دادن مخاطبان خود را دارید، به کمک شما می آید.

نصب آسان، لامپ با دوام

با خرید پروژکتور ایسر X117AH می توانید به سایز تصویر حداکثر 300 اینچ دست پیدا کنید. این پروژکتور از نسبت پرتاب 1.94-2.16:1 بهره می برد و باید در فاصله بین 1.2 تا 11.8 متری نسبت به پرده نمایش نصب شود. همچنین این پروژکتور به قابلیت های کاربردی مانند زوم 1.1 برابر دستی، زوم دیجیتال و تصحیح کیستون عمودی مجهز شده است و در تصحیح تصویر بر روی پرده پروژکتور به شما کمک می کند.

شرکت ایسر در ویدئو پروژکتور X117AH از یک لامپ 195 وات Osram استفاده کرده است. این لامپ در هنگام استفاده نرمال از دستگاه تا 5000 ساعت دوام می آورد. اما اگر از پروژکتور خود در حالت اکو استفاده کنید، طول عمر لامپ آن تا 10000 ساعت هم ارتقا می یابد.

ویدئو پروژکتور ایسر X117AH

سبک و با دوام

ویدئو پروژکتور ایسر X117AH با ابعاد 90x310x220 میلی متر و وزن حدود 2.5 کیلوگرم عرضه شده است و یکی از مدل های جمع و جور و سبک موجود در بازار است. این پروژکتور در حالت نرمال 31 دسی بل و در حالت اکو 28 دسی بل نویز از خود تولید می کند و توان مصرفی آن 235 وات عنوان شده است. در این پروژکتور از اسپیکر داخلی 3 وات هم بهره برده شده که صدای مناسبی را در اتاق های کوچک ارائه می دهد.

در پایان باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که ویدئو پروژکتور ایسر X117AH علاوه بر پورت HDMI، دارای ورودی VGA، کامپوزیت (از نوع RCA) و S-Video هم هست و از اتصال به دستگاه های آنالوگ پشتیبانی می کند. دیگر پورت های این پروژکتور را ورودی صدا، RS232 (از نوع D-Sub 9pin) و USB تشکیل می دهند.

منبع: projectorcentral