شرکت تایوانی ایسر نسخه به روز رسانی شده لپ تاپ Predator Triton 16 را با مدل PT16-51 به بازار عرضه کرده است. این لپ تاپ گیمینگ از سخت افزار قدرتمند و طراحی رده بالایی بهره می برد و تجربه شما از انجام بازی های روز را تا چند سطح ارتقا می دهد. بدنه زیبای نقره ای رنگ و ساختار فلزی مستحکم این لپ تاپ، مشخصات فنی ایده آل آن را تکمیل کرده اند و باعث شده اند تا شاهد عرضه یک لپ تاپ هیجان انگیز برای گیمرها باشیم! بیایید به مشخصات لپ تاپ ایسر Triton 16 نگاه دقیق تری بیندازیم.

سخت افزار گیمینگ در لپ تاپ ایسر Triton 16

مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور Triton 16

لپ تاپ ایسر Predator Triton 16 به یک صفحه نمایش 16 اینچ با کیفیت و خیره کننده مجهز است! این صفحه نمایش از پنل IPS با سایز 16 اینچ بهره می برد و رزولوشن WQXGA را ارائه می دهد. نرخ نوسازی تصویر بی نظیر 240 هرتز، روشنایی عالی و پوشش دهی طیف وسیعی از رنگ ها باعث شده اند که این لپ تاپ تصاویر بازی را به دنیای واقعی شما بیاورد!

سیستم خنک سازی لپ تاپ ایسر Predator Triton 16 از دو فن و تکنولوژی اختصاصی ایسر به نام Vortex Flow تشکیل شده است. این سیستم دمای قطعات داخلی لپ تاپ را حتی در هنگام اجرای سنگین ترین بازی ها در حد استاندارد نگه می دارد و مانع از ایجاد اختلال در عملکرد سریع و روان دستگاه می شود.

سخت افزار گیمینگ در لپ تاپ ایسر Triton 16

لپ تاپ ایسر Triton 16 با بهره بردن از پردازنده Core i9 نسل 13 اینتل، عملکرد خیره کننده ای را از خود ارائه می دهد. در کنار این پردازنده، از کارت گرافیک انویدیا جی فورس RTX 4070 به همراه تکنولوژی NVIDIA DLSS 3 استفاده شده است. این تکنولوژی باعث می شود تا قابلیت رهگیری پرتو (یا ری تریسینگ) به شکلی بهینه اجرا شود و عملکرد کارت گرافیک ارتقا پیدا کند. به این ترتیب می توانید یک گیم پلی سریع و جذاب را تجربه کنید!

شما می توانید با بهره بردن از دکمه PredatorSense و نرم افزار اختصاصی، نورپردازی RGB کیبورد لپ تاپ جدید ایسر را به ازای تک تک کلیدها شخصی سازی کنید. همچنین از این طریق می توانید تنظیمات سیستم را به ساده ترین شکل ممکن مدیریت کنید.

لپ تاپ ایسر پریدیتور Triton 16 از لحاظ کانفیگ حافظه در نسخه های متعددی عرضه شده است. رده بالاترینِ این نسخه ها به 32 گیگابایت رم DDR5 و 2 ترابایت حافظه ذخیره سازی PCIe M.2 SSD (با پشتیبانی از RAID 0) مجهز است. به این ترتیب می توانید از سرعتی عالی در انتقال دیتا بهره مند شوید و بازی های سنگین را در زمانی کوتاه لود کنید. لازم به ذکر است که این لپ تاپ به طور پیش فرض به سیستم عامل ویندوز 11 مجهز است و امکان کار کردن با تمامی امکانات این نسخه محبوب از ویندوز را برای شما فراهم می آورد.

سخت افزار گیمینگ در لپ تاپ ایسر Triton 16

پورت های ارتباطی لپ تاپ گیمینگ 16 اینچ ایسر شامل USB، HDMI، تاندربولت 4 و کارت خوان MicroSD می شود. از طریق این پورت ها می توانید انواع لوازم جانبی و دستگاه های اکسترنال را به لپ تاپ خود متصل کنید. مجهز بودن به سنسور اثر انگشت و قابلیت تشخیص چهره Windows Hello نیز امنیت شما را به طور کامل حفظ خواهند کرد.

در نهایت باید خاطر نشان کنیم که قیمت لپ تاپ گیمینگ ایسر پریدیتور Triton 16 برای عرضه در آمریکا 1799.99 دلار و برای عرضه در اروپا 2299 یورو اعلام شده است.

منبع: gizmochina