ایسر از اعضای جدید لپ تاپ های سری TravelMate P6 رونمایی کرد. این لپ تاپ ها new TravelMate P6 و TravelMate Spin P6 نام دارند و از نوع قابل تبدیل (دو در یک) هستند. در این لپ تاپ ها از پردازنده های نسل یازدهمی Intel Core vPro و صفحه نمایش با قابلیت پوشش دهی محدوده رنگ 100% sRGB استفاده شده است. هر دوی این لپ تاپ ها دارای ضخامت کمی هستند و برای حرفه ای ها طراحی شده اند. ایسر ادعا کرده است که طول عمر باتری لپ تاپ TravelMate P6 برای 20 ساعت استفاده از آن کفایت می کند که معادل با بیش از یک روز کاری است! باید به این نکته هم اشاره کنیم که هر دوی این لپ تاپ ها از بدنه ای فوق العاده مستحکم برخوردارند و دارای استاندارد نظامی MIL-STD 810H هستند. بدنه هر دوی این لپ تاپ ها از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم ساخته شده اند و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی مانند ضربه و سقوط از ارتفاع اطمینان دارند.

لازم به ذکر است که لپ تاپ ایسر TravelMate Spin P6 از قابلیت چرخش 360 درجه ای برخوردار است و برای آن یک جایگاه اختصاصی برای قرار دادن قلم لمسی در نظر گرفته است. در طرف مقابل لپ تاپ TravelMate P6 به این اندازه انعطاف پذیر نیست و می توان آن را تا 180 درجه چرخاند. توجه نمایید که این لپ تاپ دارای صفحه نمایش لمسی نیست و نمی توان با قلم با آن کار کرد.

لپ تاپ های جدید TravelMate P6 ایسر از استحکام و کارایی فوق العاده ای برخوردارند!

مشخصات لپ تاپ ایسر TravelMate P6

این لپ تاپ به پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7 vPro مجهز است و در آن از 32 گیگابایت حافظه رم DDR4x و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD (با رابط PCIe 3.0) استفاده شده است. لپ تاپ ایسر TravelMate P6 به صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 x 1200 پیکسل (FHD+) و نسبت تصویر 16:10 مجهز است که در آن از پنل IPS با قابلیت نمایش طبیعی رنگ ها استفاده شده است. پورت های ارتباطی این لپ تاپ نیز شامل دو پورت Thunderbolt 4، HDMI، USB-A، درگاه microSD و جک 3.5 میلی متری صدا می شود. از دیگر مشخصات این لپ تاپ قابل تبدیل می توان به مجهز بودن به اسپیکر دو گانه، وای فای 6، حسگر اثر انگشت و دوربین IR اشاره کرد.

مشخصات لپ تاپ ایسر TravelMate P6

مشخصات لپ تاپ ایسر TravelMate Spin P6

این لپ تاپ هم دارای پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i7 vPro است و به 32 گیگابایت حافظه رم DDR4x و یک ترابایت حافظه ذخیره سازی (با رابط PCIe 3.0) مجهز می باشد. صفحه نمایش این لپ تاپ از نوع لمسی است و دارای ابعاد 14 اینچ می باشد. رزولوشن FHD+، نسبت تصویر 16:10 و بهره بردن از پنل IPS سایر مشخصات صفحه نمایش لپ تاپ ایسر TravelMAte Spin P6 را تشکیل می دهند. همچنین شما می توانید با استفاده از قلم لمسی ایسر با این لپ تاپ کار کنید.

مشخصات لپ تاپ ایسر TravelMate Spin P6

از دیگر ویژگی های این لپ تاپ می توان به مجهز بودن به اسپیکر دوگانه، وای فای 6، حسگر اثر انگشت و دوربین IR اشاره کرد. ضمن اینکه این لپ تاپ به دو پورت Thunderbolt 4 و پورت های HDMI، USB-A، درگاه کارت حافظه microSD و جک 3.5 میلی متری مجهز است.

منبع: windowscentral