شرکت ایسر تا به اینجا در هیچ یک از کارت گرافیک های خود از پردازنده های گرافیکی AMD Radeon استفاده نکرده بود. اما اکنون این شرکت قصد دارد تا با عرضه کارت گرافیک Predator BiFrost RX 7600، به بازار مدل های طراحی شده بر اساس پلتفرم ای ام دی وارد شود. این کارت گرافیک جدید یک مدل اقتصادی و پایه ای است و برای استفاده در سیستم های اداری و خانگی طراحی شده است. در ادامه با مشخصات این محصول جدید بیشتر آشنا خواهید شد.

ایسر کارت گرافیک های خود را بر اساس پلتفرم AMD تولیدمی کند

ایسر در صنعت کارت گرافیک سابقۀ چندان زیادی ندارد و چندی پیش ماجراجویی خود در این بازار را با پردازنده های گرافیکی اینتل Arc آغاز کرده است. کارت گرافیک ایسر Intel Arc A770 BiFrost رده بالاترین مدل ارائه شده از جانب این برند است که علاوه بر طراحی ظاهری جذاب و قدرت عملکرد عالی، از سیستم دفع حرارت پیشرفته ای نیز بهره می برد.

چندی پیش اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه ایسر قصد دارد تا چند کارت گرافیک رده بالا و پرچم دار را بر اساس پردازنده های AMD Radeon RX 7900 به بازار بفرستد. اما فعلاً که از این کارت گرافیک ها خبری نبوده است. در عوض این شرکت به تازگی از مدل Predator BiFrost RX 7600 رونمایی کرده است که در اصل یک مدل اقتصادی و میان رده است. به این ترتیب می توان انتظار داشت که در آینده ای نه چندان دور، مدل های رده بالاتری از جانب ایسر بر اساس پردازنده های گرافیکی ای ام دی به بازار بیاید.

ایسر کارت گرافیک های خود را بر اساس پلتفرم AMD تولیدمی کند

کارت گرافیک های سری Predator BiFrost Intel Arc با استقبال قابل توجهی در بازار مواجه شدند و به خصوص مشخصاتی مانند حافظه اختصاصی 16 گیگابایت و البته قیمت مناسب باعث شده تا افراد زیادی به سمت خرید آنها جذب شوند. به عقیده کارشناسان مدل های جدید سری Radeon ایسر نیز قادر به تکرار این موفقیت ها هستند و به همین میزان برای کاربران جذابیت خواهند شد.

کارت گرافیک ایسر Predator BiFrost RX 7600 طراحی ظاهری خاص و منحصر به فردی دارد و با رنگ مشکی براق عرضه شده است. با این حال نورپردازی RGB این کارت گرافیک تنها با دستگاه های Predator ایسر سینک می شود و از سایر دستگاه ها پشتیبانی نمی کند. در زمینه سیستم دفع حرارتی، این مدل از کارت گرافیک ایسر عملکرد بهتری را در مقایسه با رقبایش ارائه می دهد و از طراحی مدرن و جالبی در این زمینه بهره می برد.

ایسر کارت گرافیک های خود را بر اساس پلتفرم AMD تولیدمی کند

کارت گرافیک ایسر Predator BiFrost RX 7600 در دو نسخۀ OC (قابل اورکلاک) و بدون OC (غیر قابل اورکلاک) عرضه شده است. هر دوی این کارت گرافیک ها از سیستم دفع حرارت یکسانی برخوردارند که به خوبی دمای قطعه را در فرکانس های بالا در حد استاندارد نگه می دارد. لازم به ذکر است که نسخه OC از این کارت گرافیک بر مبنای فرکانس پایه 2320 مگاهرتز و فرکانس افزایشی 2725 مگاهرتز عمل می کند. همچنین توان حرارتی نسخه های OC و بدون OC از این کارت گرافیک به ترتیب برابر با 180 و 170 وات اعلام شده است.

منبع: wccftech