اخیراً مشخصات فنی یکی از مانیتورهای گیمینگ جدید ایسر توسط یک وب سایت تایوانی فاش شده است! این مانیتور جدید با نام کامل Acer Predator XB323KRV عرضه شده و از مشخصات قابل توجهی برخوردار است. از میان این مشخصات می توان به رزولوشن عالی و پنل IPS اشاره کرد. همچنین این مانیتور به مجموعه ای از پورت های متنوع مجهز است و موفق به دریافت استاندارد DisplayHDR 600 شده است. در ادامه با جزئیات بیشتری از مشخصات مانیتور گیمینگ ایسر پریدیتور XB323KRV آشنا می شوید.

بررسی مانیتور گیمینگ ایسر XB323KRV

مشخصات مانیتور جدید ایسر توسط وب سایت PChome منتشر شده و به صورت عمومی در دسترس قرار گرفته است. این اقدام در حالی انجام شده است که ایسر تا به این لحظه هیچ اطلاعاتی در مورد این مانیتور را به صورت رسمی ارائه نداده است. با این حال وب سایت تایوانی PChome علاوه بر مشخصات اصلی، چند عکس تجاری را نیز از این گجت جدید ارائه داده است!
بر اساس اطلاعات ارائه شده، مانیتور ایسر پریدیتور XB323KRV به پورت های زیر مجهز است:

•    یک چک 3.5 میلی متری صدا
•    یک درگاه دیسپلی پورت 1.4
•    4 پورت HDMI 2.1
•    4 پورت USB 3.2 Type-A
•    2 پورت USB Type-B
•    یک پورت USB Type-C

این تعداد پورت و تنوع بالای آنها، یکی از نقاط قوت مانیتور ایسر پریدیتور XB323KRV به حساب می آید. به خصوص مجهز بودن به 4 پورت HDMI با استاندارد 2.1 به شما این امکان را می دهد تا این مانیتور به طور هم زمان به چند دستگاه مختلف متصل کنید و از بالاترین پهنای باند در انتقال صدا و تصویر بهره مند شوید.

بررسی مانیتور گیمینگ ایسر XB323KRV

همان طور که از نام مانیتور ایسر پریدیتور XB323KRV می توان حدس زد، این گجت جدید 32 اینچ سایز دارد. این مانیتور از پنل IPS قدرت می گیرد و رزولوشن عالی 4K را ارائه می دهد. همچنین این مانیتور از عمق رنگ 10 بیت (8 بیت + FRC)، تراکم پیکسلی 138ppi و زمان پاسخ دهی 0.7 تا 1 میلی ثانیه (GtG) برخوردار است.

بررسی مانیتور گیمینگ ایسر XB323KRV

از دیگر مشخصات قابل توجه مانیتور ایسر پریدیتور XB323KRV باید به نرخ نوسازی تصویر 160 هرتز و سازگاری با فناوری AMD FreeSync Premium اشاره کرد. این مشخصات برای گیمرها اهمیت زیادی دارد و باعث می شود تا در هنگام جابجایی تصویر در صحنه های سریع و اکشن بازی، مشکلاتی مانند تار شدن یا جا ماندن تصویر اتفاق نیفتد.

بررسی مانیتور گیمینگ ایسر XB323KRV

لازم به ذکر است که این مانیتور گیمینگ توانایی دستیابی به روشنایی حداکثر 600 نیت را دارد و همان طور که اشاره شد، موفق به اخذ استاندارد DisplayHDR 600 نیز شده است. با توجه به این مشخصات می توان از کیفیت تصویر ایده آل این مانیتور در فضاهای روشن و پر نور اطمینان داشت.

بررسی مانیتور گیمینگ ایسر XB323KRV

ایسر در مانیتور Predator XB323KRV از دو اسپیکر 7 واتی هم استفاده کرده است. علاوه بر این، بر روی پنل پشتی این مانیتور یک جایگاه 100x100 میلی متری برای نصب پایه دیواری تعبیه شده است.

قیمت مانیتور ایسر پریدیتور XB323KRV به صورت غیر رسمی 874 دلار اعلام شده است. با این حال ایسر هنوز هیچ گونه اطلاعاتی را به صورت رسمی در مورد مشخصات فنی، قیمت و زمان عرضه این مانیتور ارائه نداده است. برای اطلاع دقیق از این موارد می توانید ظرف چند هفته آتی به وب سایت رسمی ایسر مراجعه کنید.

منبع: notebookcheck