ایسر اخیراً طی برگزاری یک نمایشگاه از مانیتور گیمینگ جدید خود با نام Predator X34 V رونمایی کرده است. این مانیتور گیمینگ مشخصات فنی جذاب و هیجان انگیزی دارد و به شکلی کاملاً رقابتی قیمت گذاری شده است. این موضوع باعث شده تا توجه گیمرها بیش از پیش به این مانیتور جلب شود. لازم به ذکر است که در نمایشگاه ایسر، دیگر محصولات جدید این برند نیز معرفی شده است که از میان آنها می توان به مانیتور گیمینگ خمیده Nitro XZ452CU V (با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی تصویر 165 هرتز)، کامپیوتر دسکتاپ Predator Orion X و لپ تاپ گیمینگ Predator Triton 17 X اشاره کرد.

مانیتور گیمینگ خمیده ایسر Predator X34 V

مشخصات فنی مانیتور گیمینگ ایسر پریدیتور X34 V

مانیتور ایسر Predator X34 V از فناوری رده بالای AMD FreeSync Premium و قابلیت رفرش ریت متغیر (VRR) پشتیبانی می کند و از زمان پاسخ دهی فوق العاده سریع 0.1 میلی ثانیه ای بهره می برد! پنل به کار رفته در این مانیتور 34 اینچی از نوع OLED است و از عمق رنگ 10 بیت پشتیبانی می کند. لازم به ذکر است که مانیتور گیمینگ خمیده جدید ایسر توانایی نمایش تصاویر با رزولوشن 3440x1440 پیکسل را با نسبت تصویر 21:9 دارد.

مانیتور ایسر پریدیتور X34 V از نوع خمیده (Curved) است و درجه انحنای آن برابر با 1800R عنوان شده است. علاوه بر این در مشخصات این مانیتور، میزان روشنایی استاندارد آن 250 نیتس ذکر شده است که امکان ارتقای آن تا 1000 نیتس هم وجود دارد.

مانیتور گیمینگ خمیده ایسر Predator X34 V

در زمینه پورت های ارتباطی، مانیتور جدید ایسر کمی نا امید کننده به نظر می رسد. این مانیتور دارای دو پورت HDMI است که از خروجی فقط 100 هرتزی پشتیبانی می کنند. با این حال مانیتور ایسر Predator X34 V به پورت های DP 1.4 و USB-C نیز مجهز است که توانایی ارائه سیگنال خروجیِ 175 هرتزی را دارند. بد نیست بدانید که مانیتور خمیده ایسر دقت رنگ بالایی دارد و 99 درصد از محدوده رنگ غنی DCI-P3 را پوشش می دهد.

مانیتور ایسر Predator X34 V به یک هاب USB کامل و کاربردی نیز مجهز است. این هاب از یک پورت تایپ سی (با قابلیت انتقال تصویر و شارژدهی)، دو پورت تایپ A و دو اسپیکر 5 وات تشکیل شده است. این ویژگی باعث شده تا این مانیتور انعطاف پذیری بالایی پیدا کند و بتوان از آن برای مقاصد مختلف استفاده کرد.

قیمت مانیتور گیمینگ ایسر Predator X34 V

ایسر برنامه دارد تا مانیتور Predator X34 V را در حدود ماه نوامبر 2023 راهی بازار کند. قیمت این مانیتور در محدوده 1424 دلار (1299 یورو) قرار دارد که یک محدوده قیمت رقابتی برای مانیتورهای گیمینگ به حساب می آید.

مانیتور گیمینگ خمیده ایسر Predator X34 V

این استراتژی ایسر می تواند جایگاه مانیتورهای رده بالا از سایر برندها را که قیمت بیشتری دارند، به خطر بیندازد! چرا که مانیتور ایسر به خصوص از لحاظ دقت رنگ، نمایش جزئیات تصویر و پشتیبانی از نرخ نوسازی تصویر بالا چیزی از مدل های پرمیوم کمتر ندارد و حتی می تواند به سادگی آنها را شکست دهد! به هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال گیمرها از مانیتور خمیده ایسر پریدیتور X34 V به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina