ایسر در نمایشگاه CES 2023 که در اوایل سال جاری برگزار شد، از مانیتور مدل Predator X27U رونمایی کرد. اکنون پس از گذشت چند ماه، این مانیتور در بازارهای کشور چین توزیع شده است. مانیتور ایسر پریدیتور X27U به پنل OLED مجهز است و از رزولوشن 2K پشتیبانی می کند. همچنین این مانیتورِ 27 اینچی، توانایی دستیابی به نرخ نوسازی تصویر عالی 240 هرتز را دارد! این مشخصات باعث شده تا مانیتور جدید ایسر به گزینۀ جذابی برای گیمرها تبدیل شود!

مانیتور ایسر Predator X27U

مانیتور ایسر Predator X27U به راحتی توانایی رقابت با مدل های رده بالای برندهای دیگر (مانند LG) را دارد و در عین حال از قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به آنها برخوردار است. در حال حاضر چندین مدل از مانیتورهای 2K 240Hz OLED با قیمت های مختلف در بازار موجود است. قیمت مقرون به صرفه تر مانیتور جدید ایسر نسبت به مدل های دیگر، می تواند به موفقیت این محصول جدید در بازار کمک زیادی کند. به عنوان مثال مانیتور ایسر X27U در مقایسه با مانیتور 27 اینچ ال جی با مشخصات 2K 240Hz، در حدود 1.5 برابر ارزان تر است!

حال بیایید به مشخصات فنی این محصول جدید نگاهی بیندازیم. مانیتور ایسر Predator X27U از سایز 27 اینچ بهره می برد و به پنل WQHD OLED مجهز شده است. این مانیتور از زمان پاسخ دهی بی نظیر 0.03 میلی ثانیه و نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز برخوردار است و باعث می شود تا تصاویر اکشن و سریع، بدون کوچکترین مات شدگی و تأخیر به نمایش درآیند. این ویژگی ها به خصوص برای گیمرها فوق العاده هیجان انگیز است!

مانیتور ایسر Predator X27U

در زمینه وضوح رنگ باید گفت که مانیتور ایسر پریدیتور X27U حدود 99 درصد از محدوه رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و رنگ هایی طبیعی همراه با عمق عالی را به نمایش می گذارد. در مجموع کیفیت تصویر این مانیتور به طور کامل رضایت گیمرهای حرفه ای را جلب می کند.

امکانات ارتباطی مانیتور ایسر Predator X27U شامل پورت های HDMI 2.0 و DP 1.4 می شود. همچنین این مانیتور به یک پورت USB-C با قابلیت شارژدهی 90 وات مجهز است. این پورت ها امکان اتصال مانیتور جدید ایسر را به انواع کنسول های بازی، لپ تاپ، کامپیوترهای گیمینگ و دیگر دستگاه های دیجیتال فراهم می آورند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که مانیتور ایسر X27U دارای دو اسپیکر داخلی نیز هست که هر یک از آنها توان خروجی 5 وات را ارائه می دهند.

مانیتور ایسر Predator X27U

در حال حاضر مانیتور ایسر پریدیتور X27U در بازارهای کشور چین توزیع شده است و کاربران می توانند آن را به صورت آنلاین یا حضوری تهیه کنند. قیمت این مانیتور، 940 دلار است که همان طور که اشاره کردیم، از بسیاری از نمونه های مشابه از برندهای دیگر پایین تر است. ایسر هنوز در رابطه با برنامه های خود برای عرضه مانیتور X27U به بازارهای جهانی اطلاعاتی را منتشر نکرده است. در مجموع این مانیتور 27 اینچی با بهره بردن از پنل OLED، نرخ نوسازی تصویر 240 هرتز و زمان پاسخ دهی 0.03 میلی ثانیه می توانید بهترین تجربه گیمینگ را برای گیمرهای حرفه ای به ارمغان آورد و پیش بینی می شود استقبال خوبی از آن در بازار به عمل آید.

منبع: gizmochina