ویدئو پروژکتور ایسر P1283 یک مدل همه کاره و چند منظوره است که از جلسات کاری و همایش های آکادمیک گرفته تا نمایش فیلم و عکس و حتی بازی کاربرد دارد! این پروژکتور با تولید رنگ هایی دقیق و بالانس شده، توجه شما را به خوبی به تصاویر جلب می کند و در این راستا از تکنولوژی های پیشرفته ایسر در آن استفاده شده است. ویدئو پروژکتور Acer P1283 قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی (3D) را هم دارد و لحظاتی هیجان انگیز را برای شما رقم می زند! بیایید به مشخصات این پروژکتور همه کاره نگاه دقیق تری بیندازیم.

پروژکتور ایسر P1283، یک پروژکتور DLP چند منظوره

رنگ های دقیق و شاداب

شرکت ایسر در ویدئو پروژکتور P1283 از دو فناوری پیشرفته خود به نام های ColorSafe II و ColorBoost استفاده کرده است. این فناوری ها به طور اختصاصی بر روی ارتقای کیفیت رنگ تصویر تمرکز دارند و از مات شدن و افت وضوح آنها جلوگیری می کنند. به طوری که در هنگام استفاده از ویدئو پروژکتور ایسر P1283 به هیچ عنوان با تصاویری رنگ و رو رفته و کدر مواجه نخواهید شد.

باید این نکته را هم خاطر نشان کنیم که ویدئو پروژکتور خانگی ایسر P1283 از فناوی نمایش DLP، رزولوشن XGA (1024x768)، روشنایی 3000 لومن و نسبت کنتراست 17000:1 برخوردار است و کیفیت تصویر استانداردی را ارائه می دهد. در واقع کیفیت تصویر این پروژکتور را با توجه به قیمت آن می توان مناسب و قابل قبول دانست.

برای تجربه بازی ها و فیلم های 3D آماده باشید

یکی از بزرگترین مزایای خرید پروژکتور ایسر P1283 برای شما، امکان تماشای فیلم های سه بعدی در خانه است! این پروژکتور به صورت پیش فرض از اتصال به دستگاه های پخش 3D پشتیبانی می کند و باعث می شود تا از تماشای فیلم لذت بیشتری ببرید. حتی می توانید این پروژکتور خانگی را به کنسول های بازی متصل کنید و لذت گیمینگ 3D را تجربه نمایید! البته باید به این نکته اشاره کنیم که با توجه به سال ساخت این پروژکتور، می توان آن را برای اتصال به کنسول های بازی قدیمی تر مناسب دانست.

پروژکتور ایسر P1283، یک پروژکتور DLP چند منظوره

برای دستیابی به عملکرد سه بعدی ویدئو پروژکتور ایسر P1283، باید آن را از طریق پورت HDMI به دستگاه پخش 3D متصل کنید. این پورت برای اتصال پروژکتور به لپ تاپ، دستگاه ست آپ باکس و دانگل های استریمینگ نیز کاربرد دارد. ضمن اینکه پورت HDMI این پروژکتور با فناوری MHL هم سازگار است و شما می توانید از طریق آن گوشی اندرویدی تان را از طریق کابل MHL به پروژکتور متصل کنید.

دیگر پورت های ویدئو پروژکتور خانگی ارزان ایسر P1283 شامل موارد زیر می شوند:

  • 2 پورت آنالوگ RGB، مشترک با کامپوننت ویدئو (از نوع D-Sub)
  • 1 پورت کامپوزیت ویدئو (از نوع RCA)
  • 1 پورت S-Video (از نوع Mini DIN)
  • 2 پورت صدای PC
  • پورت های کنترلی USB Type B و RS-232

تمرکز بر روی فناوری های Eco

ایسر در طراحی ویدئو پروژکتور P1283 بر روی فناوری های Eco تمرکز ویژه ای داشته است. این فناوری ها با کاهش مصرف برق دستگاه، زمینه را برای افزایش طول عمر آن فراهم می آورند. در همین راستا ایسر در این پروژکتور از تکنولوژی اختصاصی خود به نام EcoProtection استفاده کرده است. این تکنولوژی مصرف برق دستگاه را در حالت استند بای به حداقل میزان ممکن (حدود 0.5 وات) می رساند. ایسر ادعا کرده است که این فناوری تا 90 درصد مصرف برق دستگاه در حالت استند بای را کاهش می دهد.

پروژکتور ایسر P1283، یک پروژکتور DLP چند منظوره

همچنین ویدئو پروژکتور خانگی Acer P1283 از فناوری ExtremeEco بهره می برد که طول عمر لامپ دستگاه را به 10000 ساعت می رساند! لازم به ذکر است که طول عمر لامپ این پروژکتور در حالت های استاندارد و ECO به ترتیب برابر با 5000 و 6000 ساعت اعلام شده است. در مجموع برای مدتی طولانی به صرف هزینه های جانبی برای تعویض لامپ ویدئو پروژکتور ایسر P1283 مجبور نخواهید شد! طراحی ضد گرد و غبار بدنه این پروژکتور نیز نقشی اساسی در افزایش طول عمر قطعات داخلی آن ایفا می کند.

سایز تصویر 300 اینچ، زوم دستی 1.1 برابر، تصحیح کیستون عمودی (40 درجه)، اسپیکر داخلی 2 وات و وزن سبک (حدود 2.5 کیلوگرم) سایر مشخصات کلیدی ویدئو پروژکتور ایسر P1283 را تشکیل می دهند.

منبع: justprojectors