برند نام آشنا و معتبر ایسر در یکی از جدیدترین اقدامات خود، از مانیتور گیمینگ XZ320QK P3 رونمایی کرده است. این مانیتور با قیمت 499.99 دلار به بازار معرفی شده و از مشخصاتی مانند رزولوشن 4K و نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتز بهره می برد. مانیتور جدید ایسر از سری معروف Nitro عرضه شده و پنل آن دارای درجه انحنای 1500R است. پورت های ورودی و خروجی مدرن و دقت رنگ خوب از دیگر ویژگی های مانیتور ایسر نیترو XZ320QK P3 است که در ادامه بیشتر آنها را بررسی می کنیم.

معرفی مانیتور ایسر XZ320QK P3 با رزولوشن 4K

مانیتور ایسر نیترو XZ320QK P3 از پنل VA قدرت می گیرد و یکی از جدیدترین مدل هایی است که به بازار مانیتورهای گیمینگ وارد شده است. بر خلاف چیزی که از نحوۀ نامگذاری این مانیتور می توان حدس زد، این مدل در واقع 31.5 اینچ سایز دارد (نه 32 اینچ)! بر اساس اعلام رسمی ایسر، مانیتور خمیده جدید این برند از رزولوشن 4K UHD (معادل با 3840x2160 پیکسل) پشتیبانی می کند و از نسبت تصویر 16:9 بهره می برد.

درجه انحنای 1500R باعث می شود تا مانیتور خمیده ایسر Nitro XZ320QK P3 تمام زاویه دید مقابل صورت شما را پوشش دهد. به این ترتیب در هنگام بازی بر محیط بازی احاطه کامل خواهید داشت و هیچ جزئیاتی از نگاهتان مخفی نخواهد ماند. لازم به ذکر است که ارتفاع پایه این مانیتور قابل تنظیم است و در طراحی آن اصول ارگونومی رعایت شده است.

با توجه به اینکه مانیتور ایسر نیترو XZ320QK P3 به پورت های HDMI 2.1 و DisplayPort 1.4 مجهز است، مکلی برای اتصال آن به نسل جدید کنسول های بازی و کامپیوترهای گیمینگ پیشرفته نخواهید داشت. این مانیتور به دو اسپیکر استریوی 2 وات به همراه جک 3.5 میلی متری نیز مجهز است و امکان اتصال آن به اسپیکرهای گیمینگ و هدفون وجود دارد.

معرفی مانیتور ایسر XZ320QK P3 با رزولوشن 4K

مانیتور گیمینگ ایسر نیترو XZ320QK P3 از روشنایی حداکثر 300 نیت برخوردار است و 90 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد. این مانیتور در نمایش تصاویر سریع و اکشن تبحر خاصی دارد و در همین راستا به نرخ تازه سازی تصویر 165 هرتز و زمان پاسخ دهی 2 میلی ثانیه (GtG) مجهز شده است. ضمن اینکه این مانیتور با فناوری AMD FreeSync Premium سازگاری دارد و تصاویری کاملاً شارپ و سینک با دستگاه منبع پخش را به شما ارائه می دهد. به این ترتیب در هنگام جابجایی های سریع تصویر در بازی های مسابقه ای یا شوتر، تصویر مات و سایه دار نمی شود و می توانید دقیق ترین واکنش ممکن را به اتفاقات در حال وقوع در محیط بازی از خود نشان دهید.

معرفی مانیتور ایسر XZ320QK P3 با رزولوشن 4K

در حال حاضر قیمت مانیتور ایسر Nitro XZ320QK P3 برای توزیع در بازارهای آمریکا برابر با 499.99 دلار اعلام شده است. البته این قیمت صرفاً منحصر به آمریکا است و ایسر هنوز در مورد تغییرات آن در سایر موقعیت های جغرافیایی دنیا اطلاعاتی را منتشر نکرده است. اگر به دنبال اطلاعات دقیق تری در این رابطه هستید، می توانید ظرف چند هفتۀ آتی به وب سایت رسمی برند Acer مراجعه نمایید.

منبع: notebookcheck