ویدئو پروژکتور ایسر K138STi یک مدل قابل حمل و سبک است و در تمام طول روز می توانید آن را با خود به همراه داشته باشید. در واقع این پروژکتور برای کسانی که متناسب با شرایط شغلی خود، به سفرهای کاری متعددی اعزام می شوند انتخاب ایده آلی است و امکان نمایش تصاویر در محل های مختلف را فراهم می آورد. ویدئو پروژکتور Acer K138STi کیفیت تصویر فراتر از HD را با روشنایی 800 لومن ترکیب می کند و به لنز شورت ترو با برد کوتاه مجهز شده است. پس حتی در فضاهای محدود و کوچک نیز می توان از آن بدون هیچ مشکلی استفاده کرد. مجهز بودن به لنز شورت ترو این مزیت را هم با خود به همراه دارد که دیگر سایه فرد ارائه دهنده مطالب بر روی تصویر نمی افتد و به این ترتیب تمام افراد حاضر در اتاق جلسه می توانند تصاویر را با وضوح کامل تماشا کنند. تمامی این ویژگی ها در یک مینی پروژکتور کوچک به نام Acer K138STi گرد هم آمده اند که در ادامه قصد داریم بیشتر به معرفی و بررسی آن بپردازیم. پس تا انتهای متن با ما همراه باشید.

پروژکتور LED ایسر K138STi

دارای باتری داخلی

ویدئو پروژکتور ایسر K138STi دارای باتری داخلی است و نیازی ندارید تا سوکت برق آن را در تمام طول روز با خود حمل کنید! شارژ کامل باتری این پروژکتور برای نمایش مداوم تصاویر به میزان 2 ساعت کفایت می کند که برای برگزاری جلسات استاندارد اداری یا پخش فیلم مناسب به نظر می رسد.

قابلیت پلی بک مالتی مدیا

با خرید پروژکتور ایسر K138STi دیگر نیازی به کامپیوتر و لپ تاپ برای ارائه مطلب در جلسات نخواهید داشت. برای این منظور تنها کافی است تا فایل های مورد نظر خود را بر روی یک فلش مموری USB ذخیره کنید و آن را به پروژکتور متصل نمایید.

کیفیت تصویر قابل قبول برای یک مدل پرتابل

ویدئو پروژکتور ایسر K138STi از رزولوشن طبیعی WXGA (1280x800) پشتیبانی می کند و تصاویری با وضوح فراتر از HD را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین این پروژکتور از نسبت کنتراست 100000:1 بهره می برد و توانایی بالایی در نمایش طبیعی رنگ ها (به خصوص رنگ مشکی) دارد. این ویژگی سبب می شود تا متن ها و نمودارها خوانایی بیشتری داشته باشند و تصاویر گرافیکی عمق بالاتری پیدا کنند. باید به این نکته هم اشاره کنیم که شدت روشنایی ویدئو پروژکتور ایسر مدل K138STi برابر با 800 لومن اعلام شده است که برای یک مدل پرتابل و کوچک، قابل قبول است. در مجموع کیفیت تصویر این پروژکتور انتظارات شما را برآورده خواهد کرد.

پروژکتور LED ایسر K138STi

دستیابی به سایز تصویر 100 اینچ حتی در فضاهای محدود

همان طور که اشاره کردیم، لنز به کار رفته در ویدئو پروژکتور Acer K138STi از نوع شورت ترو است و برد کوتاهی دارد. این ویژگی، امکان دستیابی به تصاویر بزرگ از فاصله کم نسبت به سطح نمایش را فراهم می آورد. به طور دقیق تر باید گفت که این پروژکتور قادر به ارائه سایز تصویر 25 تا 100 اینچ است و برای این منظور فاصله آن تا سطح نمایش باید بین 0.4 تا 1.7 متر باشد. پس ویدئو پروژکتور ایسر K138STi در مکان های کوچک و فضاهای محدود کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

منبع نور LED با طول عمر عالی

مجهز بودن به منبع نور LED باعث شده تا هزینه های نگهداری از ویدئو پروژکتور ایسر K138STi به حداقل میزان ممکن برسد. این پروژکتور در حالت نرمال تا 20000 ساعت و در حالت اکو تا 30000 ساعت نیازی به سرویس منبع نوری پیدا نمی کند و برای چندین سال بدون هیچ مشکلی به عملکرد بدون نقص خود ادامه می دهد.

پورت های استاندارد

مجموعه پورت های ارتباطی ویدئو پروژکتور K138STi شامل HDMI، USB، VGA و ورودی و خروجی صدا می شود. این پورت ها تمام نیازهای شما برای اتصال پروژکتور به لپ تاپ، کامپیوتر، هدفون، اسپیکر و فلش مموری را برطرف می کند.

ویدئو پروژکتور Acer K138STi

سایر ویژگی ها

ویدئو پروژکتور ایسر K138STi تنها 750 گرم وزن دارد و یکی از مدل های اولترا پرتابل موجود در بازار به شمار می آید. این پروژکتور به دو اسپیکر استریو با توان 3 وات نیز مجهز شده است و صدای مناسبی را ارائه می دهد. از دیگر ویژگی های این پروژکتور می توان به نویز تولیدی ناچیز، قابلیت تصحیح کیستون عمودی (20 درجه)، زوم دیجیتال 1.7 برابر و فوکوس دستی اشاره کرد.

منبع: justprojectors