ایسر رسماً از جدیدترین تبلت خود با نام Acer Iconia Tab M10 در اروپا رونمایی کرده است. این تبلت در دسته مدل های میان رده جای دارد و به صفحه نمایش بزرگ IPS، چیپست مدیاتک، 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی و یک باتری پر ظرفیت مجهز است. بیایید به مشخصات کلیدی و قیمت تبلت ایسر Iconia Tab M10 نگاه دقیق تری بیندازیم.

رونمایی ایسر از تبلت Iconia Tab M10 در اروپا

قابلیت ها و مشخصات فنی تبلت ایسر Iconia Tab M10

تبلت جدید ایسر با بهره بردن از یک صفحه نمایش بزرگ 10.1 اینچی، گزینه ایده آلی برای مصارف مالتی مدیا و تولید محتوا به شمار می آید. صفحه نمایش این تبلت از پنل IPS LCD قدرت می گیرد و توانایی ارائه تصویر با رزولوشن 1920x1200 پیکسل را دارد. همچنین این صفحه نمایش از نرخ تازه سازی تصویر 60 هرتز برخوردار است که برای یک مدل میان رده مناسب به نظر می رسد. لازم به ذکر است که بر روی تبلت ایسر Iconia Tab M10 به صورت پیش فرض سیستم عامل اندروید 12 نصب است.

رونمایی ایسر از تبلت Iconia Tab M10 در اروپا

قلب تپندۀ این مدل از تبلت ایسر را تراشه مدیاتک Kompanio 500 تشکیل می دهد. در کنار این تراشه از 4 گیگابایت حافظه رم LPDDR4 و حداکثر 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. این تبلت در نسخه دیگری نیز با حافظه داخلی 64 گیگابایت به بازار عرضه شده است. یک درگاه کارت حافظه MicroSD نیز بر روی بدنه این گجت تعبیه شده که از طریق آن می توانید ظرفیت حافظه ذخیره سازی دستگاه خود را ارتقا دهید. لازم به ذکر است که باتری به کار رفته در تبلت ایسر Iconia Tab M10 از ظرفیتی معادل با 6000 میلی آمپر ساعت برخوردار است؛ اما در مورد سازگاری این گجت با فست شارژ و سرعت شارژ آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

رونمایی ایسر از تبلت Iconia Tab M10 در اروپا

بر روی پنل جلوی تبلت ایسر Iconia Tab M10 شاهد قرارگیری یک دوربین 5 مگاپیکسل هستیم که برای ثبت سلفی و به اشتراک گذاری در اینستاگرام، توییتر و تردز کارایی مناسبی را ارائه می دهد. دوربین پشت این تبلت نیز از رزولوشن ایده آل 13 مگاپیکسل برخوردار است.

جدیدترین تبلت ایسر به مجموعه ای از سنسورهای کاربردی مجهز شده است. از جمله این سنسورها می توان به شتاب سنج، ژیروسکوپ و سنجش نور محیط اشاره کرد. علاوه بر این، تبلت Iconia Tab M10 دارای دو اسپیکر داخلی است و تجربه شنیداریِ شما را ارتقا می دهد. در نهایت باید به این نکته هم اشاره کنیم که این گجت با وزن 460 گرم راهی بازار شده است و تنها 8.6 میلی متر ضخامت دارد.

قیمت تبلت ایسر Acer Iconia Tab M10

تبلت Iconia Tab M10 ایسر با برچسب قیمت رقابتیِ 149 دلار راهی بازار شده است. این میزان قیمت می تواند برای این تبلت در بازار مدل های میان رده، یک نقطه قوت بزرگ باشد. لازم به ذکر است که رنگ بندی این گجت جدید تنها شامل رنگ طلایی می شود. هنوز اطلاعاتی در مورد زمان دقیق عرضه این محصول به بازارهایی به جز کشورهای اروپایی منتشر نشده است. اخبار تکمیلی در این رابطه را می توانید از وب سایت رسمی ایسر پیگیری کنید.

منبع: gizmochina