مینی پی سی ACEMAGIC S1 مجموعه ای از امکانات جذاب را در یک قالب کوچک و جمع و جور در اختیار شما قرار می دهد. این مدل که قیمت بسیار مناسبی هم دارد، به یک نمایشگر دیجیتال مجهز است که به شما این امکان را می دهد تا به طور لحظه ای وضعیت عملکرد سخت افزار دستگاه را چک کنید. همچنین یک نوار LED با قابلیت نورپردازی نیز بر روی این بدنۀ این مینی کامپیوتر تعبیه شده است. برای آشنایی با مشخصات سخت افزار داخلی مینی کامپیوتر Acemagic S1 با ادامۀ متن همراه باشید.

بررسی مینی کامپیوتر AcemagiS1

صفحه نمایش دیجیتال موجود بر روی بدنۀ مینی کامپیوتر Acemagic S1 اطلاعات متنوعی را به شما نشان می دهد که از میان آنها می توان به دمای پردازنده یا میزان رم اشغال شده اشاره کرد. این اطلاعات می تواند به شما کمک کند تا از به شکل بهینه تر و آگاهانه تری از این مینی پی سی استفاده کنید و به طور لحظه ای در جریان وضعیت عملکرد سخت افزار داخلی آن قرار بگیرید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که حداقل یک سمت از بدنۀ کامپیوتر کوچک ACEMAGIC S1 خاصیت آهنربایی دارد. این ویژگی نصب دستگاه و همچنین مراحل جایگزینی و ارتقای قطعات را برای شما فوق العاده آسان می کند.

مغز متفکر مینی کامپیوتر ACEMAGIC S1 را پردازندۀ اینتل N95 تشکیل می دهد که در قالب پردازنده های آلدر لیک سری N عرضه شده است. این پردازنده چهار هسته دارد و از قابلیت هایپر تردینگ (اجرای چند رشته پردازشی به طور همزمان) برخوردار نیست. سایر مشخصات این سی پی یو شامل فرکانس توربوی حداکثر 3.4 گیگاهرتز و ادغام با پردازنده گرافیکی اینتل UHD با 16 واحد اجرایی می شود. در کنار این پردازنده، دو اسلات M.2 SSD برای نصب حافظه ذخیره سازی و یک اسلات DDR4 SO-DIMM برای نصب حافظه رم تعبیه شده است. توجه داشته باشید که پردازندۀ اینتل N95 فقط با حافظه رم تک کاناله سازگاری دارد.

بررسی مینی کامپیوتر AcemagiS1

به بخش پورت ها و امکانات ارتباطی مینی پی سی ACEMAGIC S1 می رسیم. بر روی بدنۀ این مدل چهار پورت USB-A قرار دارد که دو عدد از آنها از سرعت 5 گیگابیت در ثانیه و دو تای دیگر از سرعت 480 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کنند. همچنین این کامپیوتر کوچک به دو پورت 1 GbE LAN، دو پورت HDMI 2.0 و یک جک صدای 3.5 میلی متری نیز مجهز است. امکانات اتصال وایرلس این مدل را نیز وای فای 6 و بلوتوث 5.2 تشکیل می دهند.

بررسی مینی کامپیوتر AcemagiS1

از لحاظ کانفیگ حافظه، مینی کامپیوتر ACEMAGIC S1 در دو نسخه عرضه شده است: نسخه اول به 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه ذخیره سازی SSD مجهز است و فقط 239 دلار قیمت دارد. نسخۀ دوم نیز از 16 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی بهره می برد و با برچسب قیمت 269 دلار راهی بازار شده است. لازم به ذکر است که هر دو مدل از قابلیت ارتقای ظرفیت حافظه داخلی برخوردارند. همچنین هر دو نسخه به طور پیش فرض با سیستم عامل ویندوز 11 پرو لود می شوند.

منبع: notebookcheck