کرونا، قرنطینه، دورکاری و...! این ها کلماتی است که در یک سال اخیر زیاد شنیده ایم! بسیاری از افراد در سراسر جهان به جهت همه گیری ویروس کرونا مجبور به کار در منزل شده اند و در واقع اتاق شخصی آنها به دفتر کارشان تبدیل شده است! اگر شما هم جزء این افراد هستید و می خواهید تا اتاق کار خود در منزلتان را با لوازم کارآمد تجهیز کنید، لیست زیر برای شما است! در این لیست برخی از لوازم کاربردی که می تواند به شما در پیش بردن کارهایتان کمک کند، معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

ماوس Logitech MX Anywhere 3 – یک ماوس کوچک اما کاربردی

ماوس Logitech MX Anywhere 3 – یک ماوس کوچک اما کاربردی

مسلماً برای کار با کامپیوتر و لپ تاپ به ماوس احتیاج پیدا خواهید کرد! ماوس MX Anywhere 3 یکی از جدیدترین ماوس های برند معتبر لاجیتک است که در سال 2020 روانه بازار شد. این ماوس با توجه به دلیل قابلیت اتصال وایرلس و ابعاد جمع و جوری که دارد، در ابتدا برای استفاده های قابل حمل (به عنوان مثال در سفر) عرضه شده بود؛ اما شما می توانید از آن در اتاق کار منزل خود نیز استفاده کنید. عملکرد نرم و روان در هنگام کلیک و اسکرول و مجهز بودن به دکمه های قابل برنامه ریزی در کناره های بدنه باعث شده اند تا ماوس MX Anywhere 3 لاجیتک به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کند. اتصال این ماوس به دستگاه مورد نظر شما از طریق دانگل USB یا بلوتوث امکان پذیر است. همچنین از طریق پورت USB-C موجود بر روی بدنه این ماوس می توانید آن را شارژ کنید.

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w – چاپ با کیفیت

پرینتر لیزری HP LaserJet Pro M15w – چاپ با کیفیت

اگر به پرینتر برای چاپ اسناد کاری خود نیاز دارید اما فضای اتاقتان چندان بزرگ نیست، اصلاً نگران نباشید! پرینتر اچ پی Pro M15w انتخابی عالی برای مصارف خانگی است و ابعاد جمع و جوری نیز دارد! این پرینتر فقط 355 میلی متر طول و 203 میلی متر عمق دارد و به سادگی می توانید آن را در قفسه کتابخانه یا کمد اتاق خود قرار دهید. ضمن اینکه این پرینتر به وای فای نیز مجهز است و به سادگی به دستگاه های مورد نظر شما بدون نیاز به کابل کشی متصل می شود. همچنین شما می توانید فایل های موجود بر روی گوشی تان را با آن چاپ کنید. پرینتر اچ پی Pro M15w از قابلیت چاپ سیاه و سفید برخوردار است و توانایی چاپ حداکثر 8000 برگ در ماه را دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این پرینتر از سرعت چاپ 19 برگ در دقیقه و رزولوشن 600 x 600 dpi برخوردار است که برای مصارف خانگی کاملاً مناسب به نظر می رسد.

وبکم Logitech C920S – تماس تصویری با کیفیتی ایده آل

وبکم Logitech C920S – تماس تصویری با کیفیتی ایده آل

وبکم یکی از وسایل کاربردی برای آن دسته از کاربرانی است که به تماس تصویری و برگزاری جلسات آنلاین در کسب و کار خود نیاز دارند. وبکم لاجیتک C920S یکی از وبکم های کاربردی موجود در بازار است که برای استفاده های خانگی می توان بر روی آن حساب باز کرد. این وبکم به گونه ای طراحی شده که به راحتی بر لبه مانیتور کامپیوتر و لپ تاپ نصب می شود. کیفیت مناسب تصویر، مجهز بودن به شاتر محافظ و قیمت ایده آل از ویژگی هایی هستند که کاربران را نسبت به خرید وبکم لاجیتک ترغیب می کند. این وبکم از کیفیت ساخت بالایی نیز بهره می برد و در اثر آسیب هایی مانند ضربه یا رها شدن از دست و برخورد با زمین آسیب نخواهد دید.

میکروفون Shure MV5 – صدایی شفاف در هنگام مکالمه

میکروفون Shure MV5 – صدایی شفاف در هنگام مکالمه

میکروفون Shure MV5 یک میکروفون دیجیتال کاربردی است که از امکان نصب و راه اندازی فوق العاده آسانی بهره می برد و کیفیتی مطلوب در انتقال صدا را برای شما به ارمغان می آورد. البته این میکروفون برای مصارف حرفه ای چندان مناسب نیست، اما برای مکالمه از طریق اپلیکیشن Zoom یا در هنگام برگزاری ویدئو کنفرانس می توان بر روی آن حساب باز کرد. اگر قصد خرید میکروفون حرفه ای دارید، میکروفون Blue Yeti می تواند انتخاب مناسب تری برای شما باشد. میکروفون Shure MV5 ابعاد بسیار کوچکی نیز دارد و به سادگی هر چه تمام تر بر روی میز کار شما جای می گیرد.

شارژر Aukey Omnia 65W – سرعت عالی در شارژ

بر روی بسیاری از گجت های جدید از پورت USB-C برای شارژ آن استفاده می شود. اما هنوز هم تعداد زیادی از کاربران هستند که از کابل های قدیمی USB-A برای شارژ دستگاه هایشان بهره می برند. با خرید شارژر Aukey Omnia می توانید از هر دو کابل USB-C و USB-A، متناسب با نیازتان برای شارژ دستگاه مورد نظر خود استفاده کنید. این شارژر به هر دوی این پورت ها مجهز است و از فناوری شارژ سریع PD نیز پشتیبانی می کند. پس اگر گوشی یا تبلت شما از قابلیت شارژ سریع برخوردار است، می توانید آنها را با بالاترین سرعت با این شارژر شارژ کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مدل های مختلف ماوس، پرینتر، میکروفون، شارژر و وبکم را مشاهده کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید محصول خود با بهترین قیمت بازار اقدام کنید. همچنین سایر لوازم دیجیتال مناسب برای کار در منزل، مانند مانیتور، کیبورد، هدست و... نیز از طریق سایت ایده برتر برای شما قابل تهیه می باشد.

منبع: cnet