سامسونگ تاکنون ایربادهای متنوعی از جمله Galaxy Buds، Galaxy Buds+، Galaxy Buds Live و Galaxy Buds Pro را به بازار عرضه کرده است و به زودی Galaxy Buds 2  نیز به آن‌ها اضافه می‌شود. همانطور که از نام این ایرباد مشخص است، باید دنباله‌ای مناسب برای ایر بادز اصلی باشد که به اندازه مدل‌های اخیر سامسونگ پیشرفته نبوده است، اما نسبت به آن‌ها قیمت پایین تری داشته است. 

طراحی Galaxy Buds 2در رابطه با طراحی بدنه گلکسی بادز 2 شایعات بسیاری منتشر شده است. به عنوان مثال اخیراً  Evan Blass تصاویری از Galaxy Buds 2 را در توییتر خود منتشر کرد و نشان داد که این محصول در رنگ‌های سفید، مشکی، بنفش و سبز با شکلی خمیده و سطحی براق به سبک Galaxy Buds Pro طراحی شده است. SnoopyTech نیز در توییت خود تصاویری از یک مدل زرد رنگ دیگر نشان داد. با این حال این شایعات هنوز از طرف سامسونگ تایید نشده‌اند و ما جزئیات بیشتری در این رابطه نمی‌دانیم. 

با توجه به منابع مختلف بالا، ظاهر گلکسی بادز 2 کمتر شبیه Galaxy Buds اصلی و بیشتر شبیه Galaxy Buds Pro است. کپی کردن همه ویژگی‌های Galaxy Buds Pro در این ایرباد کمی غیرواقعی است، اما به نظر می‌رسد پیشرفت‌های زیادی در طراحی این محصول صورت گرفته است.

ایرباد بی سیم سامسونگ Galaxy Buds 2 به زودی عرضه می‌شود.

مشخصات فنی Galaxy Buds 2

در رابطه با مشخصات فنی Galaxy Buds 2 باید بگوییم که این گجت پوشیدنی از طریق بلوتوث 5.2 با محصولات دیگر جفت خواهد شد. این محصول از قابلیت حذف نویز اکتیو و حالت محیطی پشتیبانی می‌کند تا صداهای مزاحم را در هنگام گفت‌و‌گوی تلفنی از بین ببرد. روی هر باد، سه میکروفون تعبیه شده است که وظیفه‌ی حذف نویز را بر عهده دارند؛ پشتیبانی از استاندارد شارژ Qi، استاندارد ضد آب IPX7 و ظاهری شفاف نیز از سایر مشخصاتی هستند که در این هدفون شاهد خواهیم بود.

همچنین گفته شده که طول عمر باتری گلکسی بادز ۲ در حالتی که قابلیت حذف نویز اکتیو فعال باشد به ۵ ساعت و در صورتی که این قابلیت غیرفعال باشد به ۸ ساعت می‌رسد. اگر هم میزان شارژ کیس را در نظر بگیریم، ۱۳ ساعت در صورت فعال بودن حذف نویز و ۲۰ ساعت در حالتی که این قابلیت غیرفعال باشد به اعداد بالا اضافه خواهد شد.

مشخصات فنی Galaxy Buds 2

قیمت Galaxy Buds 2

در رابطه با این هدفون بی‌سیم خبرهای زیادی منتشر شده که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به مشخصات فنی و قیمت آن اشاره کرد. از آن جایی که قیمت هدفون بی‌سیم Galaxy Buds 2 کمتر از قیمتی است که سامسونگ برای گلکسی بادز پرو در نظر گرفته است و با توجه به این موضوع که از قابلیت بسیار خوب حذف نویز اکتیو نیز بهره می‌برد، می‌توان انتظار داشت که ایرباد جدید سامسونگ فروش خوبی را در بازار داشته باشد. 

ایرباد بی سیم سامسونگ Galaxy Buds 2 به زودی عرضه می‌شود.

تاریخ عرضه Galaxy Buds 2

در حالی که هنوز جزئیات دقیقی از تاریخ عرضه Galaxy Buds 2 وجود ندارد، اما با توجه به این که سامسونگ رویداد جعبه گشایی محصولات جدید خود را در 11 آگوست (20 مرداد) در ساعت 10 صبح به وقت شرق برگزار می‌کند، با این حال می‌توان احتمال داد که هدفون بی سیم Galaxy Buds 2  نیز در کنار محصولات دیگر نظیر Samsung Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 و ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ رونمایی خواهد شد.

منبع: androidentral