گوشی سامسونگ گلکسی A52 یکی از بهترین گوشی های اندرویدی میان رده موجود در بازار است که به تازگی عرضه شده و در همین مدت کوتاه با استقبال زیادی از جانب کاربران مواجه شده است. اگر شما هم قصد خرید گلکسی A52 را دارید، با دو پرسش اساسی مواجه می شوید! اول اینکه آیا نسخه 5G آن را بخرید یا نه، و اینکه کدام رنگ آن را انتخاب کنید! بررسی ها نشان می دهد که رنگ گوشی یکی از مسائلی است که ذهن اکثر کاربران را پیش از خرید گوشی موبایل به خود مشغول می کند. هر دو نسخه LTE/4G و 5G گوشی گلکسی A52 در چهار رنگ زیبا عرضه شده اند؛ اما شما کدام یک از رنگ های این گوشی را بیشتر می پسندید؟ بیایید با هم نگاهی به رنگ های مختلف این گوشی بیندازیم.

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ آبی – همانند آسمان تابستان!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ آبی – همانند آسمان تابستان!

رنگ آبی گوشی به طور کلی طرفداران زیادی دارد و بسیاری از کاربران این رنگ را ترجیح می دهند. گوشی سامسونگ گلکسی A52 در رنگ آبی نیز ظاهر زیبایی همانند آسمان یک روز تابستانی دارد و به خصوص کاربران سخت پسند را به خوبی راضی می کند! رنگ آبی این گوشی نوستالژیک و در عین حال جوان پسند است و آرامشی خاص را به شما القا می کند. 

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ ارغوانی – همانند یک یاس بنفش دوست داشتنی!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ ارغوانی – همانند یک یاس بنفش دوست داشتنی!

رنگ ارغوانی گوشی سامسونگ گلکسی A52 دارای عمق و درخشندگی رنگ بنفش به کار رفته در گوشی Galaxy S21 نیست و به شکلی ملایم تر و گیراتر در این گوشی به کار رفته است. به طوری که گوشی گلکسی A52 با رنگ ارغوانی یادآور گوشی Google Pixel 3a است که در سال 2019 به بازار عرضه شده بود. به هر حال اگر به دنبال این هستید که در هنگام کار کردن با گوشی خود حس خوبی داشته باشید، رنگ ارغوانی مناسب شما خواهد بود!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ مشکی – شیک و رسمی

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ مشکی – شیک و رسمی

رنگ مشکی به عنوان یک رنگ استاندارد در تمام دستگاه های الکترونیکی ساخته شده در 50 سال اخیر مورد استفاده قرار گرفته است! بنابراین جای تعجب نیست که گوشی سامسونگ گلکسی A52 نیز با رنگ مشکی عرضه شده باشد. جالب اینکه نسخه 5G این گوشی در کشور آمریکا فقط با رنگ مشکی عرضه شده و کاربران انتخاب دیگری ندارند! در مجموع اگر به رنگ های شیک و رسمی علاقه دارید، رنگ مشکی گوشی A52 را تهیه کنید!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ سفید – به سفیدی صفحه کاغذ!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ سفید – به سفیدی صفحه کاغذ!

گوشی سامسونگ گلکسی A52 با رنگ سفید به سادگی یک برگه کاغذ است! بنابراین اگر این گوشی را تهیه کردید، احتمالاً به یک قاب برای از یکنواختی درآوردن طراحی ظاهری آن خواهید داشت. پس می توان گفت که اگر به دستگاه های ساده علاقه ندارید، بهتر است رنگ های آبی یا ارغوانی گوشی گلکسی A52 را تهیه کنید. 

شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی میان رده و بالا رده موجود در بازار را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در این رابطه، از طریق تماس با شماره 73027-021 با کارشناسان شرکت ایده برتر در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral