گوشی OnePlus 8 Pro شما شایسته یک قاب محافظ با کیفیت است! به هر حال وان پلاس 8 پرو یک گوشی بزرگ، زیبا و خوش ساخت است و از امکانات متعددی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و شارژ وایرلس بهره می برد. پنل پشتی شیشه ای این گوشی دارای رنگ های خاص و جذابی مانند سبز یخی و آبی لاجوردی است و در هر صورت شما باید از آن محافظت کنید! مسلماً دوست ندارید تا گوشی گران قیمت شما خیلی زود در اثر حوادث اتفاقی (مانند رها شدن از دست یا خراشیدگی) آسیب ببیند! برای این منظور می توانید از بهترین قاب های محافظ سازگار با گوشی وان پلاس 8 پرو استفاده کنید. در ادامه می توانید برخی از این قاب ها را مشاهده کنید. همچنین سایر مدل های قاب های سازگار با این گوشی در مقاله «معرفی بهترین قاب های محافظ برای گوشی OnePlus 8 Pro (بخش اول)» بر روی سایت ایده برتر معرفی شده اند.

قاب محافظ Almiao Thin Fit – مقاومت بالا در برابر خراشیدگی

قاب محافظ Almiao Thin Fit – مقاومت بالا در برابر خراشیدگی

قاب محافظ Almiao Thin Fit یک قاب خوش دست و باریک است که مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی و خط و خش های ریز دارد. همچنین این قاب علاوه بر محافظت از گوشی وان پلاس 8 پروی شما، رنگ هایی جذاب و خاص نیز به آن می بخشد! پس اگر دوست دارید تا از گوشی خود در رنگ های شاد و جذابی مانند صورتی، قرمز یا سبز استفاده کنید، قاب محافظ Almiao Thin Fit یک انتخاب ایده آل برای شما خواهد بود.

قاب محافظ Caseology Vault – ایمن و خوش دست

قاب محافظ Caseology Vault – ایمن و خوش دست

قاب محافظ Caseology Vault از مواد اولیه با دوام شامل TPU ساخته شده و در بخش بالایی بدنه آن طرح برجسته به کار رفته است. کیفیت ساخت این قاب محافظ به گونه ای است که گوشی به شکلی محکم و ثابت در دست شما جای می گیرد و با مشکلاتی مانند لیز خورد گوشی از دست مواجه نخواهید شد. طرح های برجسته به کار رفته در اطراف ماژول دوربین این قاب، ظاهری جذاب و متفاوت به گوشی OnePlus 8 Pro شما می بخشد.

قاب محافظ Nillkin Textured – دارای طرح برجسته در تمام سطح بدنه

قاب محافظ Nillkin Textured – دارای طرح برجسته در تمام سطح بدنه

شرکت وان پلاس قاب محافظ Nylon را به صورت رسمی برای گوشی وان پلاس 8 عرضه کرده است. اما برای گوشی OnePlus 8 Pro باید از قاب های ساخت سایر شرکت ها استفاده کنید. شاید بتوان قاب Nillkin Textured را نزدیک ترین قاب از لحاظ ظاهری به قاب Nylon دانست. با این تفاوت که در ساخت قسمت پشتی این قاب به جای Nylon از پلی کربنات استفاده شده است. به هر حال اگر قصد دارید تا گوشی تان به طور کامل به محصولات برند وان پلاس شباهت داشته باشد، می توانید از این قاب استفاده کنید.

قاب محافظ UAG Plasma – استحکام فوق العاده

قاب محافظ UAG Plasma – استحکام فوق العاده

شرکت UAG برخی از مستحکم ترین و با دوام ترین قاب های محافظ موجود در بازار را ساخته است. از میان محصولات این شرکت باید به قاب محافظ مدل Plasma اشاره کنیم که دارای بدنه مات و خوش دستی است. این قاب از بدنه ای فوق العاده مستحکم، به خصوص در گوشه ها، بهره می برد و به طور کامل از گوشی OnePlus 8 Pro شما در برابر آسیب های احتمالی محافظت می کند. به طوری که با استفاده از این قاب به طور کامل خیالتان بابت آسیب دیدن گوشی در اثر رها شدن از دست و برخورد با زمین راحت خواهد بود.

شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی موجود در بازار و لوازم جانبی آنها را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» سایت ایده برتر می توانید در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral