گوشی OnePlus 8 Pro شما شایسته یک قاب محافظ با کیفیت است! به هر حال وان پلاس 8 پرو یک گوشی بزرگ، زیبا و خوش ساخت است و از امکانات متعددی مانند مقاومت در برابر نفوذ آب و شارژ وایرلس بهره می برد. پنل پشتی شیشه ای این گوشی دارای رنگ های خاص و جذابی مانند سبز یخی و آبی لاجوردی است و در هر صورت شما باید از آن محافظت کنید! مسلماً دوست ندارید تا گوشی گران قیمت شما خیلی زود در اثر حوادث اتفاقی (مانند رها شدن از دست یا خراشیدگی) آسیب ببیند! برای این منظور می توانید از بهترین قاب های محافظ سازگار با گوشی وان پلاس 8 پرو استفاده کنید. در ادامه می توانید برخی از این قاب ها را مشاهده کنید. همچنین سایر مدل های قاب های سازگار با این گوشی در مقاله «معرفی بهترین قاب های محافظ برای گوشی OnePlus 8 Pro (بخش دوم)» بر روی سایت ایده برتر معرفی شده اند.

قاب محافظ Poetic Revolution – دارای محافظ صفحه نمایش و پایه

قاب محافظ Poetic Revolution – دارای محافظ صفحه نمایش و پایه

اگر از گوشی وان پلاس 8 پرو خود محافظت کنید، این گوشی برای سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود و قاب های مستحکم و با دوامی مانند Poetic Revolution کمک زیادی به شما در این مسیر خواهند کرد. این قاب دارای محافظ صفحه نمایش نیز هست و علاوه بر بدنه گوشی، از نمایشگر آن نیز در برابر حوادث احتمالی محافظت می کند. ضمن اینکه در پشت این قاب یک پایه تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید گوشی خود را به صورت عمودی بر روی میز قرار دهید.

قاب محافظ X-Level Guardian – فوق العاده ظریف و صیقلی

قاب محافظ X-Level Guardian – فوق العاده ظریف و صیقلی

 درست است که بر روی سطح بدنه قاب X-Level Guardian از طرح های خاص و فانتزی استفاده نشده، اما ظاهر ظریف و رنگ های جذاب آن نگاه شما را به خود خیره خواهد کرد! این قاب در رنگ مشکی نیز عرضه شده که ظاهری رسمی و شیک به گوشی OnePlus 8 Pro شما می بخشد. اما اگر می خواهید تا گوشی تان ظاهر متفاوتی به خود بگیرد، می توانید از این قاب در رنگ قرمز شرابی استفاده کنید. باید به این نکته هم اشاره کنیم که قاب X-Level Guardian دارای ضخامت بسیار کمی است و وزن پایینی دارد.

قاب محافظ Spigen Liquid Air – انعطاف پذیری بالا

قاب محافظ Spigen Liquid Air – انعطاف پذیری بالا

از زمان تولید و عرضه سری قاب های Liquid Air به بازار چند سالی می گذرد و هر بار مدل جدیدی از آن برای گوشی های جدید ارائه می شود، کاربران از آن استقبال خوبی می کنند! قاب Liquid Air مدل سازگار با گوشی وان پلاس 8 پرو هم از این قاعده مستثنی نیست و توانسته با بدنه با کیفیت و خوش ساخت خود به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست یابد. این قاب دارای انعطاف بالا و ضخامت کمی نیز هست و با انواع هولدرهای مغناطیسی (برای استفاده در داخل ماشین) سازگاری دارد.

قاب محافظ Tudia Merge Series – محافظت دو برابری!

قاب محافظ Tudia Merge Series – محافظت دو برابری!

قاب Tudia Merge به صورت دو لایه طراحی شده و به طور کامل از گوشی وان پلاس 8 پروی شما محافظت می کند. این قاب در چهار رنگ مختلف عرضه شده که مطابق با سلیقه خود می توانید یکی از آنها را تهیه کنید. همچنین در ساخت گوشه های این قاب از مواد اولیه مرغوب و با دوام مانند TPU استفاده شده که باعث دفع شوک های ناشی از ضربات احتمالی به گوشی می شود. به این ترتیب اگر گوشی شما به طور اتفاقی از دستتان رها شد، نگران آسیب دیدن آن نباشید!

قاب محافظ Ringke Fusion X – مستحکم و با دوام

قاب محافظ Ringke Fusion X – مستحکم و با دوام

قاب Ringke Fusion X تلفیقی از استحکام و ظرافت است! این قاب علیرغم بدنه با دوامی که دارد از سطحی کریستالی و براق بهره می برد و در نوع خود یک محصول منحصر به فرد به شمار می آید. همچنین این قاب دارای رنگ بندی متنوعی نیز هست و به گوشی وان پلاس 8 پروی شما ظاهر متفاوتی می بخشد! این قاب در رنگ های فیروزه ای و مشکی عرضه شده و از دوام و طول عمر بالایی بهره می برد. به طوری که برای سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

شما می توانید انواع گوشی های اندرویدی موجود در بازار و لوازم جانبی آنها را با بهترین قیمت بازار از شرکت ایده برتر پارسیان تهیه کنید. برای این منظور و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با شماره 73027-021 تماس بگیرید. همچنین از طریق بخش «گفتگوی آنلاین» سایت ایده برتر می توانید در اسرع وقت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

منبع: androidcentral