لپ تاپ های سری Enduro جزء لپ تاپ های مستحکم و با دوام برند ایسر هستند که برای استفاده در شرایط سخت طراحی شده اند. اخیراً ایسر دو دستگاه از محصولات این سری را آپدیت کرده و با ویژگی های ارتقا یافته از آنها رونمایی کرده است. این دو دستگاه شامل لپ تاپ Enduro Urban N3 و تبلت Enduro Urban T1 می شوند. دستگاه Enduro Urban N3 یک لپ تاپ ویندوزی 14 اینچی و دستگاه Enduro Urban T1 یک تبلت اندرویدی 10 اینچی است. هر دوی این دستگاه ها از نوع rugged (دستگاه های مستحکم) هستند و در شرایط سخت محیطی دوام می آورند. لازم به ذکر است که لپ تاپ Urban N3 در ماه ژوئن 2021 (خرداد و تیر 1400) با قیمت ابتدایی 800 دلار روانه بازار خواهد شد.

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ Acer Enduro Urban N3 رونمایی شد

با بررسی دقیق تر لپ تاپ Enduro Urban N3 می توان گفت که این دستگاه در مقایسه با لپ تاپ های rugged دیگر از مشخصات فنی قوی تری بهره می برد. در این لپ تاپ از پردازنده نسل یازدهمی اینتل Core i7 و گرافیک Intel Iris Xe استفاده شده است. از این جهت می توان این لپ تاپ را یکی از بهترین لپ تاپ های rugged موجود در بازار از لحاظ مشخصات سخت افزاری دانست. لپ تاپ Enduro Urban N3 احتمالاً دارای گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر آسیب های احتمالی نیز خواهد بود، اما ایسر هنوز تست های مربوط به این زمینه را بر روی این لپ تاپ پیاده سازی نکرده است.

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ Acer Enduro Urban N3 رونمایی شد

به طور دقیق تر باید گفت که لپ تاپ Enduro Urban N3 در دو نسخه با پردازنده های Intel Core i5-1135G7 و Intel Core i7-1165G7 عرضه می شود که در هر دوی آنها از گرافیک Iris Xe بهره برده شده است. این لپ تاپ به صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن 1920 x 1080 پیکسل مجهز است و نسخه های مختلف آن دارای 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت یا یک ترابایت حافظه داخلی خواهند بود. پورت های ارتباطی این لپ تاپ هم شامل سه پورت HDMI، پورت USB-A 3.2 Gen 1 و USB-C 3.2 Gen 2 می شود.

نسخه ارتقا یافته لپ تاپ Acer Enduro Urban N3 رونمایی شد

در رابطه با مشخصات فنی و سخت افزاری تبلت Enduro Urban T1 هنوز اطلاعات کاملی منتشر نشده است. نسخه فعلی این تبلت که از نوع rugged (دستگاه های مستحکم) است، در مقابل سقوط از ارتفاع و برخورد با زمین، نفوذ گرد و غبار و نفوذ آب به طور کامل مقاوم است و آزمایش های مختلف در این زمینه ها را به خوبی پشت سر گذاشته است. احتمالاً نسخه جدید تبلت Enduro T1 نیز این ویژگی ها را خواهد داشت؛ اما با قطعیت نمی توان در مورد آن اظهار نظر کرد. به هر حال به احتمال بسیار زیاد این تبلت تست های لازم برای اخذ گواهینامه نظامی را با موفقیت پشت سر خواهد گذاشت. شما می توانید اخبار بیشتر و تکمیلی در رابطه با مشخصات این تبلت را به محض انتشار بر روی سایت ایده برتر پارسیان پیگیری کنید.

منبع: windowscentral