لینک ویدئو رونمایی:

اپل در 23 شهریور، رویداد "California Streaming" خود را برگزار کرد و محصولات جدید زیادی را معرفی کرد که از میان آن‌ها می‌توان به تلفن‌های هوشمند iPhone 13، ساعت‌های Apple با صفحه نمایش بزرگ‌تر و iPad‌های جدید اشاره کرد. در این مقاله قصد داریم به طور خلاصه به معرفی رونمایی‌های جدید اپل بپردازیم پس با ما همراه باشید.

IPHONE 13 دارای یک طراحی آشنا همراه با حفره دوربین سلفی کوچک‌تر است

آیفون 13 و آیفون 13 مینی جدید اپل بسیار شبیه به آیفون 12 هستند، با این تفاوت که حفره دوربین سلفی آن‌ها کوچک‌تر است. هر دو مجهز به تراشه جدید A15 Bionic هستند و دارای سیستم دوربین دوگانه بهبود یافته در قسمت پشت ‌می‌باشند. قابل ذکر است که اپل در این سری جدید خود عمر بیشتر باتری نسبت به آیفون 12 را وعده داده است.

IPHONE 13 دارای یک طراحی آشنا همراه با حفره دوربین سلفی کوچک‌تر است

قیمت iPhone 13 Mini از 729 دلار و iPhone 13 از 829 دلار شروع ‌می‌شود، اگرچه هر دو با تخفیف‌های حامل مقرون به صرفه‌تر هستند. این دو گوشی اپل در تاریخ 24 سپتامبر (2 مهر 1400) راهی بازار ‌می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را در 17 سپتامبر پیش خرید کنید.

IPHONE 13 PRO با نرخ تازه سازی بالا عرضه ‌می‌شود

آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس شبیه به نسخه‌های قبلی خود هستند، در واقع هر دو دارای یک نوار فولادی ضد زنگ در طرفین و یک صفحه مات در پشت خود ‌می‌باشند. اما صفحه نمایش آن‌ها ارتقا یافته و از فناوری تازه سازی تطبیقی ProMotion اپل پشتیبانی ‌می‌کنند که تا 120 هرتز افزایش می یابد. آن‌ها همچنین دارای سیستم دوربین جدید و تراشه A15 Bionic ‌می‌باشند. قابل ذکر است که اپل یک حالت سینمایی و یک سبک عکاسی جدید را هم به آیفون‌های خود اضافه ‌می‌کند که به شما امکان می دهد قبل از عکاسی، سبک‌های مختلفی را برای ارائه عکس مشخص انتخاب کنید. 

IPHONE 13 PRO با نرخ تازه سازی بالا عرضه ‌می‌شود

قیمت iPhone 13 Pro از 999 دلار و Pro Max از 1.099 دلار شروع ‌می‌شود و می‌توانید هر دو را با حافظه ذخیره سازی جدید 1 ترابایتی دریافت کنید. این تلفن‌ها نیز در تاریخ 2 مهر عرضه ‌می‌شوند.

سری APPLE WATCH 7 دارای طراحی جدید و نمایشگرهای بزرگتر است

اپل واچ سری 7 در دو اندازه 41 میلی متر و 45 میلی متر عرضه ‌می‌شود که طراحی آن کمی تغییر یافته است. در این ساعت برخی از عناصر UI به منظور نمایش بهتر در صفحه نمایش به روز شده اند، که از میان آن‌ها می‌توان به نمایش یک صفحه کلید کامل اشاره کرد. قیمت اپل واچ سری 7، 399 دلار است. طبق گفته اپل، این ساعت در اواخر پاییز امسال در دسترس خواهد بود.

سری APPLE WATCH 7 دارای طراحی جدید و نمایشگرهای بزرگتر است

اپل ورک‌اوت‌های جدیدی را برای FITNESS PLUS اعلام ‌می‌کند

اپل برخی از به روزرسانی‌های مربوط به Fitness Plus، سرویس تمرین خود را اعلام کرد. اپل در اواخر این ماه تمرینات پیلاتس، مدیتیشن هدایت شده و تمرینات با الهام از ورزش‌های زمستانی را به این سرویس اضافه ‌می‌کند. تمرینات گروهی، اواخر پاییز امسال، به شما امکان می دهد با دوستان خود تمرین کنید. همچنین این سرویس در اواخر پاییز امسال در کشورهای بیشتری گسترش می‌یابد.

مینی آیپد جدید APPLE دارای صفحه نمایش بزرگتر و طراحی تازه است

آیپد مینی جدید اپل دارای طراحی کاملاً جدیدی است که شبیه آیپد ایر است که در سال 2020 عرضه شد. مینی جدید دارای صفحه نمایش 8.3 اینچی، سنسور Touch ID روی دکمه پاور، پورت USB-C، مداد اپل نسل دوم و دوربین جلوی فوق عریض 12 مگاپیکسل است که از فناوری Center Stage اپل و اینترنت 5G پشتیبانی ‌می‌کند. این تبلت نیز در 2 مهر در دسترس خواهد بود. 

مینی آیپد جدید APPLE دارای صفحه نمایش بزرگتر و طراحی تازه است

IPAD نسل نهم اپل دارای یک تراشه A13 BIONIC است

اپل، نسل جدید آیپد خود را با تراشه A13 Bionic و دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی فوق عریض معرفی کرد. قیمت آیپد جدید با 64 گیگابایت حافظه از 329 دلار شروع ‌می‌شود که در 2 مهر در دسترس خواهد بود.

IPAD نسل نهم اپل دارای یک تراشه A13 BIONIC است

قابل ذکر است که به روز رسانی نرم افزاری بعدی برای تبلت‌های تلفن اپل iOS 15 ، iPadOS 15 و watchOS 8 در 20 سپتامبر در دسترس خواهد بود.

منبع: theverge