شیوع ویروس کرونا در سال 2020 تمام صنعت تکنولوژی را تحت تأثیر قرار داد و پیشرفت بازارهای مختلف را با وقفه مواجه کرد. این شرایط بر روی بازار نمایشگرهای تبلیغاتی نیز اثرات خود را گذاشت. اما با واکسیناسیون عمومی در سطح جهان و عادی شدن تدریجی شرایط، پیشرفت های این حوزه از تکنولوژی نیز مجدداً آغاز شده است. در اینجا پنج موضوع مهم را در رابطه با نمایشگرهای تبلیغاتی دیجیتال که در سال 2021 بیشترین توجه به آنها شده است، مورد بررسی قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

پنج موضوع مهم در رابطه با نمایشگرهای تبلیغاتی در سال 2021

1- پیشرفت در زمینه ساخت نمایشگرهای تبلیغاتی با بالاترین کیفیت و روشنایی

قرنطینه های سفت و سخت در شهرهای بزرگ باعث کاهش تردد مردم در سطح شهر شده است. از این جهت نمایشگرهای تبلیغاتی و مانیتورهای صنعتی کاربرد خود را تا حد زیادی از دست داده اند! چرا که این دستگاه ها بیشتر در مکان های عمومی، نمایشگاه ها و فضاهای باز مورد استفاده قرار می گیرند. به همین دلیل در سال 2021 باید نمایشگرهای تبلیغاتی از لحاظ کیفیت تصویر و سطح روشنایی ارتقا پیدا کنند تا بتوانند مثل سابق توجه مخاطبان را به خود جلب کنند. در واقع نمایشگرهای تبلیغاتی باید این قابلیت را داشته باشند تا بتوانند تصاویر را برای تجمع های گسترده تر به نمایش بگذارند. همچنین نباید کیفیت تصویر آنها در فضاهای باز و زیر نور مستقیم خورشید کاسته شود.

2- تولید محتوای حرفه ای

یکی از مهم ترین اصول در بحث تبلیغات، محتوا است! اگر می خواهید تا از مانیتور صنعتی برای تبلیغ کالاهای خود استفاده کنید، باید از محتوایی جذاب استفاده کنید. به طوری که به اصطلاح چشمان کاربر را به صفحه نمایشگر تبلیغاتی خیره کند. به همین دلیل است که تولید محتوا به بحثی تخصصی در حیطه تبلیغات تبدیل شده است و بسیاری از شرکت های بازاریابی دیجیتالی در این زمینه فعالیت های جدی و حرفه ای انجام می دهند.

2- تولید محتوای حرفه ای

3- رشد دیجیتال مارکتینگ

سال ها است که بسیاری از افراد خریدهای خود را به صورت اینترنتی انجام می دهند و خرید اینترنتی یک مفهوم جدید و نوظهور نیست. اما دیدگاه بسیاری از افراد به خرید اینترنتی در طول یک سال گذشته تغییر کرده است. به عنوان مثال در بسیاری از کشورها مردم مجبور شده اند به دلیل قرنطینه، خرید مواد خوراکی خود را نیز به صورت اینترنتی انجام دهند. اما خرید همه چیز به صورت اینترنتی چندان قابل اطمینان نیست و ممکن است سلامت مواد غذایی را تحت تأثیر قرار دهد. به این ترتیب فروشگاه های مواد غذایی در ایام پس از واکسیناسیون قطعاً دوباره میزبان مشتریان خود به صورت فیزیکی خواهند بود. همان طور که می دانید، نمایشگرهای تبلیغاتی در فروشگاه های مواد غذایی کارایی بالایی دارند و به همین دلیل پیش بینی می شود که این تجهیزات نقش مهم تری از قبل در این زمینه ایفا کنند.

4- سازگاری دستگاه های دیجیتال قابل حمل با نمایشگرهای تبلیغاتی

این روزها مدیریت کسب و کار از راه دور (به صورت ریموت) رواج زیادی یافته است. همچنین تبلیغات دیجیتال باید امروزه تجربه شخصی تری را به مشتریان شما ارائه دهد و از حالت کلی و عام خارج شود. از طریق مدیریت از راه دور، شما می توانید در هر لحظه محتوای در حال نمایش بر روی نمایشگر تبلیغاتی را متناسب با نوع مشتریان خود تغییر دهید! به عنوان مثال اگر از نمایشگر تبلیغاتی در بوتیک لباس استفاده می کنید، می توانید در هنگام مراجعه مشتری خانم، لباس های زنانه خود را بر روی نمایشگر تبلیغاتی ارائه دهید و اگر یک پسر جوان به بوتیک شما آمد، لباس های اسپرت خود را بر روی نمایشگر تبلیغ کنید. این ویژگی مستلزم این است که نسل جدید نمایشگرهای تبلیغاتی سازگاری بیشتری با دستگاه های دیجیتال قابل حمل مانند گوشی های جدید و تبلت داشته باشد. همچنین نمایشگرهای تبلیغاتی باید در زمینه برقراری ارتباط وایرلس با سایر دستگاه ها پیشرفت کنند.

4- سازگاری دستگاه های دیجیتال قابل حمل با نمایشگرهای تبلیغاتی

5- بهبود تعامل و بحث های امنیتی

به طور کلی کاربرد نمایشگرهای تبلیغاتی صرفاً از نمایش محتوا فراتر رفته است. شما می توانید از این دستگاه برای تعامل بیشتر با مشتریان خود استفاده کنید. به همین دلیل نسل جدید نمایشگرهای تبلیغاتی به صورت تعاملی طراحی شده و به مشتری اجازه می دهد تا در میان محتوا به جستجو بپردازد. به خصوص در مراکز خرید و مجتمع های تجاری این ویژگی کارآیی بالایی دارد. البته برای این منظور باید نمایشگرهای تبلیغاتی از لحاظ مسائل امنیتی ارتقا پیدا کنند تا اطلاعات صاحبان کسب و کارها به دست افراد غیر مجاز نیفتد. در این زمینه هم اقدامات قابل توجهی در حال انجام است و به زودی اخبار جدیدی در رابطه با افزایش سطح امنیت نمایشگرهای تبلیغاتی خواهیم شنید.

منبع: nauticomp