پنل هوشمند لمسی که از آن با نام «مانیتور لمسی» هم یاد می شود، نسل جدید تجهیزات آموزشی/ اداری را تشکیل می دهد و نقش زیادی در مدرن سازی کلاس های آموزشی و جلسات اداری دارد. این دستگاه که در واقع یک صفحه نمایش بزرگ لمسی و مجهز به سیستم عامل و سخت افزار داخلی است، امکانات متعددی برای ارائه مطالب به شکلی مدرن را فراهم می آورد و سطح محیط های آموزشی و اداری را ارتقا می دهد. از آنجا که تنوع مدل پنل هوشمند لمسی در بازار نسبتاً زیاد است، ما در این مقاله 5 مدل از محبوب ترین مدل های آن را به شما معرفی می کنیم تا شما بتوانید یک راهنمای خرید پنل هوشمند لمسی و کاری آسان تر در هنگام داشته باشید.

پنل هوشمند لمسی 75 اینچ سی تاچ SeeTouch

معرفی 5 مدل از محبوب ترین پنل های هوشمند لمسی موجود در بازار

این پنل هوشمند لمسی یکی از محصولات کاربردی برند شناخته شده سی تاچ است و با توجه به سایز 75 اینچی که دارد، می توان از آن در کلاس ها و اتاق های بزرگ استفاده کرد. پنل هوشمند لمسی 75 اینچ سی تاچ قادر به نمایش تصاویر با رزولوشن 4K UHD است و به پورت های کاربردی شامل USB 3.0، USB 2.0، HDMI و VGA مجهز است. لازم به ذکر است که این پنل هوشمند لمسی به سیستم عامل اندروید 6.0 مجهز است و از فناوری چند لمسی هم پشتیبانی می کند. سایر مشخصات این پنل هوشمند لمسی شامل نسبت کنتراست 1200:1، روشنایی 360 nits و زمان پاسخ دهی 4 میلی ثانیه (برای نمایش تصویر) می شود.

پنل هوشمند لمسی 65 اینچ پروگرس مدل P-IFP65

پنل هوشمند لمسی 65 اینچ پروگرس مدل P-IFP65

اگر فضای کلاس یا اتاق جلسه شما کمی کوچکتر است، می توانید از پنل هوشمند لمسی 65 اینچ پروگرس P-IFP65 استفاده کنید. این پنل هوشمند لمسی از قلم، انگشت دست و سایر اشیاء دارای ضخامت کم پشتیبانی می کند و از فناوری چند لمسی بهره می برد. همچنین این پنل هوشمند لمسی از زاویه دید وسیع 178 درجه برخوردار است و تصاویر را با وضوح عالی 4K به نمایش می گذارد. مجهز بودن به وای فای یکی دیگر از امکانات پنل هوشمند لمسی 65 اینچ پروگرس است که امکان اتصال به اینترنت را فراهم می آورد. پورت های ارتباطی متعدد (شامل LAN، HDMI و USB)، مجهز بودن به روکش ضد خش و ضد ضربه بر روی نمایشگر و پخش صدای قدرتمند با بهره بردن از دو اسپیکر 10 واتی سایر مشخصات این پنل هوشمند لمسی کاربردی را تشکیل می دهند.

پنل هوشمند لمسی تینک برد مدل LT65

پنل هوشمند لمسی تینک برد مدل LT65

پنل هوشمند لمسی تینک برد LT65 با سایز 65 اینچ عرضه شده و قادر است تا 40 نقطه لمس شده را به صورت هم زمان تشخیص دهد! این ویژگی به هر چه تعاملی تر شدن کلاس درسی یا جلسه کاری شما کمک می کند! همچنین این پنل هوشمند لمسی به سیستم عامل اندروید 9.0 مجهز است و از قابلیت نصب اپلیکیشن های اندرویدی برخوردار است. لازم به ذکر است که پنل هوشمند لمسی تینک برد مدل LT65 به سخت افزار داخلی قدرتمندی هم مجهز است و از OPS پشتیبانی می کند. از لحاظ کیفیت تصویر نیز می توانید بر روی این پنل هوشمند لمسی حساب ویژه ای باز کنید و مطالب مورد نظرتان را با آن با وضوح عالی 4K به مخاطبین ارائه دهید!

پنل هوشمند لمسی ایکس ویژن مدل 65XVTS200UK

پنل هوشمند لمسی ایکس ویژن مدل 65XVTS200UK

این پنل هوشمند لمسی 65 اینچی از برند شناخته شده ایکس ویژن به پنل LED مجهز است و در آن از تکنولوژی لمسی مادون قرمز استفاده شده است. این دستگاه به OPS با مشخصات سخت افزاری مناسب هم مجهز است و عملکردی سریع، روان و بدون هنگی را برای شما به ارمغان می آورد. کیفیت تصویر 4K UHD، توانایی تشخیص 15 لمس هم زمان، سیستم عامل اندروید 6.0، روشنایی 400 nits و مجهز بودن به مجموعه ای از پورت های ارتباطی کاربردی سایر مشخصاتی است که باعث محبوبیت نمایشگر لمسی هوشمند ایکس ویژن 65XVTS200UK در بازار شده است.

پنل هوشمند لمسی پنتوس مدل PN-86DS21K-U

پنل هوشمند لمسی پنتوس مدل PN-86DS21K-U

پنل هوشمند لمسی در سایزهای بزرگ نیز تولید می شود که از جمله با کیفیت ترین آنها می توان به مدل PN-86DS21K-U برند پنتوس اشاره کرد. این دستگاه دارای سایز 86 اینچ است و می توان از آن در سالن های همایش و کنفرانس هم استفاده کرد. این پنل هوشمند عملکرد لمسی دقیق و سریعی را ارائه می دهد و با قلم یا انگشتان دست خود می توانید به یادداشت مطالب یا رسم شکل بر روی آن بپردازید! با توجه به اینکه پنل هوشمند لمسی 86 اینچ پنتوس از زاویه دید وسیع 178 درجه برخوردار است، تمامی افراد حاضر در اتاق در هر زاویه ای که در مقابل آن قرار داشته باشند، می توانند تصاویر، متون و نمودارها را با بالاترین میزان وضوح مشاهده کنند.

شما می توانید تمامی مدل های بالا را با بهترین قیمت از شرکت ایده برتر پارسیان خریداری کرده و آنها را در سریع ترین زمان ممکن درب منزل یا محل کارتان تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با قیمت پنل هوشمند لمسی مورد نظر خود و نحوه خرید آن با شماره 73027-021 تماس بگیرید یا به سایت شرکت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.