اچ پی یکی از شناخته شده ترین نام ها در بازار پرینترهای لیزری است و حرف اول را در این بازار می زند! اخیراً این شرکت چند مدل جدید از پرینترهای لیزری رنگی را برای مصارف اداری و سازمانی معرفی کرده است که شامل مدل های Color LaserJet 4200/4300، Enterprise 5000/6000 و X500/X600 می شوند. در این پرینترها از تونر TerraJet استفاده شده است که در ساخت بدنه آن پلاستیک بسیار کمتری نسبت به مدل های دیگر به کار رفته است. همچنین این تونرها تا 20 درصد رنگ بیشتری را برای پرینت ارائه می دهند. برای آشنایی بیشتر با مشخصات بهترین پرینترهای لیزری رنگی HP ادامه متن را از دست ندهید.

پرینترهای لیزری رنگی جدید HP معرفی شدند

پرینترهای لیزری رنگی جدید HP برای استفاده در کسب و کارهای مختلف با حجم کاری متفاوت طراحی شده اند. همان طور که اشاره شد، در این پرینترها از تونر TerraJet استفاده شده است که مطابق با ادعای اچ پی باعث صرفه جویی در مصرف برق دستگاه تا 27 درصد می شود. همچنین در ساخت بدنه این تونرها از 78 درصد پلاستیک کمتری نسبت به سایر مدل های موجود در بازار استفاده شده است.

پرینترهای اچ پی LaserJet 4200/4300 مطابق با استانداردهای سری LaserJet Pro طراحی شده اند و در کسب و کارهای کوچک کاربرد دارند. این پرینترها از قابلیت چاپ دو رو به صورت رنگی برخوردارند و می توان از آنها برای تهیه اسکن رنگی از اسناد نیز بهره برد. همچنین این پرینترها با نرم افزار Smart Admin Dashboard سازگاری دارند. از طریق این نرم افزار می توانید چندین پرینتر از این مدل ها را از یک کامپیوتر مرکزی کنترل کنید.

پرینترهای لیزری رنگی جدید HP معرفی شدند

در مقایسه با مدل های قدیمی تر، پرینترهای جدید 4200 و 4300 از سرعت چاپ 25 درصد سریع تری بهره می برند. اچ پی اعلام کرده است که این پرینترها ابعاد جمع و جوری دارند؛ با این حال ابعاد دقیق این دستگاه ها را ذکر نکرده است. علاوه بر این، پرینترهای لیزری جدید اچ پی با ابزار نظارتی HP Wolf Security سازگاری دارند. این ابزار باعث می شود تا در هنگام پرینت های متوالی، هیچ یک از اسناد از دست نروند و تمامی آنها با موفقیت و با کیفیت بالا چاپ شوند.

شرکت اچ پی مدل های 5000/6000 و X500/X600 را نیز به تازگی در نمایشگاه HP Amplify Partner Conference در آمریکا معرفی کرده است. این پرینترها از حجم کاری بالاتری نسبت به مدل های 4200 و 4300 پشتیبانی می کنند و برای کسب و کارهای بزرگتر مناسب ترند. از جمله ویژگی های جالب و کاربردی این پرینترها می توان به امکان ویرایش و علامت گذاری اسناد بدون نیاز به اتصال به کامپیوتر اشاره کرد. برای این منظور پرینتر ابتدا یک نسخه پیش نمایش از اسناد را ارائه می دهد و کاربر می تواند با استفاده از دکمه های کنترلی، تنظیمات دلخواه خود را بر روی آن اعمال کند.

پرینترهای لیزری رنگی جدید HP معرفی شدند

بر اساس برنامه زمان بندی اعلام شده از جانب اچ پی، پرینترهای HP Color LaserJet 4200/4300 در اوایل تابستان در بازارهای کشور آمریکا در دسترس قرار می گیرند و قیمت ابتدایی آنها 700 دلار خواهد بود. همچنین قیمت پرینترهای اچ پی مدل های 5000/6000 و X500/X600 در حدود 1050 دلار اعلام شده اند.

منبع: notebookcheck