انکر هاب 547 USB-C خود را به منظور سازگاری با مک بوک های جدید به روز رسانی کرده است. این هاب جدید دارای 7 پورت است و می تواند امکانات متعددی را به مک بوک های اپل اضافه کند. از جمله پورت های این هاب می توان به پورت USB-C 100W شارژ کرد که از پهنای باند بی نظیر 40 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند و سرعت شارژ عالی 100 وات را به ارمغان می آورد. هاب انکر 547 USB-C دارای چند پورت یو اس بی دیگر با پشتیبانی از پهنای باند 5 گیگابیت در ثانیه نیز هست. در ادامه با مشخصات این هاب قدرتمند بیشتر آشنا می شویم.

معرفی هاب USB-C جدید انکر 547

نسخه به روز رسانی شده هاب انکر Anker 547 USB-C هم اکنون در بازار کشورهای اروپایی و بریتانیا در دسترس قرار گرفته است. این دستگاه جدید شباهت زیادی با مدل قدیمی خود دارد و از طریق دو پورت USB-C به مک بوک متصل می شود. تعداد پورت های این گجت همانند نسخه قدیمی برابر با 7 پورت است. شاید بتوان لقب «کاربردی ترین پورت این هاب» را به پورت USB-C چند منظوره آن اختصاص داد! این پورت قابلیت شارژدهی و انتقال جریان با سرعت 100 وات را داراست و از پهنای باند 40 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. حتی شما می توانید این پورت را به یک مانیتور 5K (با نرخ 60 هرتز) متصل کنید!

هاب تایپ سی انکر 547 از یک پورت HDMI هم بهره می برد که برای اتصال مک بوک به یک مانیتور دوم (با رزولوشن 4K و نرخ 30 هرتز) کاربرد دارد. یک پورت USB-C دیگر و دو پورت USB-A نیز در این هاب حضور دارند که تمامی آنها از سرعت انتقال دیتای 5 گیگابیت در ثانیه برخوردارند. دیگر درگاه های هاب جدید انکر را کارت خوان های SD و microSD تشکیل می دهند.

معرفی هاب USB-C جدید انکر 547

تفاوت عمده نسخه به روز رسانی شده هاب انکر USB-C 547 با نسخه قبلی، به جایگاه قرارگیری پورت HDMI آنها مربوط می شود. در مدل قدیمی هاب 547، این پورت در لبه بالایی دستگاه قرار داشت. این نوع طراحی باعث می شود تا پورت شارژ MagSafe در مک بوک های جدید مانند مدل 2022 MacBook Air M2 بلاک شود. بنابراین انکر پورت HDMI را در مدل جدید به پنل اصلی هاب و در کنار 6 پورت دیگر منتقل کرده و این مشکل را حل کرده است. در عکس زیر می توانید نسخه قدیمی هاب انکر 547 را مشاهده کنید:

معرفی هاب USB-C جدید انکر 547

طراحی هاب انکر 547 USB-C کاملاً با مک بوک سازگار است و شاهد همان سطح فلزی و براق مک بوک در آن هستیم. به این ترتیب این هاب می تواند همانند یک اکسسوری اپل تلقی شود و از لحاظ زیبایی شناسی پا به پای مک بوک های جدید به پیش رود!

قیمت نسخه به روز رسانی هاب انکر Anker 547 USB-C در بریتانیا و اروپا به ترتیب 39.99 پوند و 59.99 یورو اعلام شده است. همچنین بد نیست بدانید که قیمت نسخه قدیمی از این هاب تایپ سی در آمریکا 49.99 دلار است. این که هاب جدید و به روز رسانی شده انکر چه زمانی برای خرید عمومی در فروشگاه های خرده فروشی در دسترس قرار می گیرد، هنوز مانند یک راز باقی مانده و اطلاعات دقیقی در مورد آن منتشر نشده است.

منبع: notebookcheck