اگر به دنبال یک تجربه بصری هیجان انگیز، رنگ های درخشان و کنتراست داینامیک تصویر هستید، ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W انتخابی ایده آل برای شما است. این پروژکتور علی رغم ابعاد نسبتاً جمع و جوری که دارد، تصاویری با شدت روشنایی بی نظیر 7000 لومن را ارائه می دهد و از رزولوشن WXGA پشتیبانی می کند. همچنین در این پروژکتور از تکنولوژی پردازش رنگ اختصاصی استفاده شده است که کیفیت تصویر مناسب آن را تضمین می کند. ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W از امکانات متعددی در زمینه نصب و راه اندازی نیز بهره می برد که در ادامه بیشتر به بررسی آنها پرداخته ایم؛ با ما همراه باشید.

ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W

از جمله امکانات ویدئو پروژکتور NEC PA703W در زمینه نصب و راه اندازی می توان به لنز شیفت motorized (قابل تغییر با ریموت کنترل)، فوکوس و زوم اشاره کرد. این پروژکتور از فناوری کاربردی HDBaseT هم پشتیبانی می کند و امکان اتصال چند عدد از آن به صورت زنجیره ای (Daisy-Chain) وجود دارد. این ویژگی در محیط هایی که در آنها به سایز تصویر خیلی بزرگ نیاز است فوق العاده سومند است. ویدیو پروژکتور ان ای سی PA703W یک مدل چند منظوره و کاربردی است و سیگنال های ورودی از دستگاه های 4K و Ultra HD Blu-ray را تشخیص می دهد. پس می توان از آن در سیستم های مدرن و ارتقا یافته هم استفاده کرد. به طور کلی می توان این پروژکتور را برای نمایش تصاویر در سالن های همایش، سخنرانی و سمینار در دانشگاه ها و سازمان های بزرگ انتخاب ایده آلی دانست.

شرکت NEC مشخصات کلیدی و مزیت های خرید پروژکتور PA703W را به صورت زیر عنوان کرده است:

کیفیت تصویر سینمایی

با خرید ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل PA703W حتی در پرنور ترین مکان ها هم می توانید به تصاویری شفاف و درخشان دست پیدا کنید. در این پروژکتور از جدیدترین چیپست ارتقای تصویر ان ای سی (NEC Scaler) و فناوری اختصاصی پردازش رنگ (تا وضوح 4K/60Hz) استفاده شده است. این مشخصات کیفیت تصویر ایده آل و سینمایی این پروژکتور را تضمین می کنند.

اعمال بدون دردسر تنظیمات از راه دور

این امکان برای شما وجود دارد تا میزان لنز شیفت، فوکوس و زوم ویدئو پروژکتور NEC PA703W را از طریق ریموت کنترل تغییر دهید. این ویژگی انعطاف پذیری این پروژکتور را برای نصب در مکان های مختلف و حتی نامتعارف بالاتر برده است. چرا که برای اعمال تنظیمات بر روی ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W، نیازی به دسترسی فیزیکی به آن ندارید و به راحتی می توانید از راه دور تنظیمات آن را تغییر دهید.

ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W

امکانات متعدد برای پخش تصویر

ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W مجموعه ای از امکانات کاربردی برای پخش تصویر را در خود جای داده است. از جمله این امکانات می توان به نصب در تمام زوایا به صورت عمودی یا افقی، قابلیت منحصر به فرد تنظیم هندسی قاب تصویر و پشتیبانی از حالت تصویر در تصویر اشاره کرد. همچنین این پروژکتور توانایی نمایش محتوای سه بعدی 3D را دارد و تصاویری زنده، طبیعی و باور پذیر را به شما ارائه می دهد. امکان نمایش تصاویر به صورت کاشی وار و ترکیب دوربین محور تصویر چند پروژکتور با یکدیگر از دیگر قابلیت های ویدئو پروژکتور ان ای سی مدل PA703W در این زمینه به شمار می آید.

رنگ های خیره کننده

ویدئو پروژکتور NEC PA703W توانایی تبدیل رنگ های Rec.2020 به Rec.709 را دارد و محدوده وسیع تری از رنگ ها پوشش می دهد. همچنین این پروژکتور از نمایش محتوای HDR10 (با رابط HDMI) پشتیبانی می کند. این ویژگی ها به شما اجازه می دهند تا با نمایش تصاویری جذاب و خیره کننده، توجه افراد را به محتوای مورد نظرتان جلب کنید.

ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W

سایر مشخصات ویدئو پروژکتور ان ای سی PA703W شامل موارد زیر می شود:

•    فناوری نمایش 3LCD، نسبت تصویر 16:10 و نسبت کنتراست 8000:1
•    طول عمر لامپ 4000 ساعت در حالت نرمال و 5000 ساعت در حالت اکو
•    پشتیبانی از 3 لنز motorized و 5 لنز manual
•    تصحیح حالت کیستون (40 درجه افقی و عمودی)
•    سایز تصویر حداکثر 500 اینچ
•    مجهز به 2 پورت HDMI و 1 پورت DisplayPort

منبع: sharpnecdisplays