برند NACON که یکی از بازیگران اصلی صنعت تولید هدست به شمار می آید، از هدست گیمینگ جدید RIG 900 MAX HX رونمایی کرده است. این گجت از مشخصات فنی رده بالا و قابلیت های متعددی بهره می برد و می تواند لذت بازی کردن با کنسول را چندین سطح برای شما ارتقا دهد! بیایید با این هدست جذاب و قدرتمند بیشتر آشنا شویم.

پشتیبانی هدست NACON RIG 900 MAX HX از Dolby Atmos

برای کسانی که اطلاعات کمتری دارند باید بگوییم که NACON در واقع شرکت والد برند معروف RIG است که به خصوص در زمینه تولید هدست برای انواع پلتفرم های گیمینگ شناخته می شود. این شرکت تا به اینجا چندین محصول رقابتی را راهی بازار کرده است که از معروف ترین آنها می توان به مدل RIG 800 PRO اشاره کرد. اما این طور که به نظر می رسد، ناکن چند قدم فراتر رفته است و در هدست جدید خود از یک سری ویژگی مدرن و فوق پیشرفته استفاده کرده است! این ویژگی ها نه تنها برای گیمرهای حرفه ای، بلکه برای تمام علاقه مندان به «صدا» بسیار جذاب خواهند بود!

پشتیبانی هدست NACON RIG 900 MAX HX از Dolby Atmos

بیایید از مشخصات جدید محصول جدید ناکن شروع کنیم. هدست RIG 900 MAX HX اولین مدل گیمینگ دنیا است که از صدای دالبی اتموس با قابلیت «شخصی سازی» پشتیبانی می کند. به این صورت که اپلیکیشن Dolby Personalization شکل گوش ها، سر و شانه کاربر را اسکن می کند و یک نقشه آکوستیک را به طور اختصاصی بر مبنای این اطلاعات ایجاد می کند. این اطلاعات در نهایت منجر به ارائه یک مدل صوتی سه بعدی می شود و عمق و حجم صدا را ارتقا می دهد. به این ترتیب پلیرها می توانند به طور دقیق تشخیص دهند تا صدا از کدام نقطه به گوش می رسد.

هدست ناکن RIG 900 MAX HX از اتصال وایرلس بر روی باند فرکانسی 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می کند. همچنین می توانید آن را از طریق بلوتوث 5.1 به دستگاه مورد نظر خود اتصال کنید. شرکت ناکن اعلام کرده است که طول عمر باتری این هدست بین 50 تا 60 ساعت است و شما می توانید آن را با بهره بردن از فناوری فست شارژ، در زمانی کوتاه شارژ کنید. برای این منظور می توانید از پایه شارژ اختصاصی RIG استفاده نمایید.

پشتیبانی هدست NACON RIG 900 MAX HX از Dolby Atmos

جنبه های ارگونومیک و راحتی هدست RIG 900 MAX HX به اندازه کیفیت صدای آن جلب توجه می کند. این گجت تنها 295 گرم وزن دارد و در آن از ایرکاپ SNAP-FIT استفاده شده است. این ایرکاپ قابل تنفس است و از جریان یافتن هوا بین هدست و گوش کاربر جلوگیری نمی کند. به این ترتیب در مواقعی که چند ساعت به طور مداوم و بدون وقفه به بازی کردن ادامه می دهید، با مشکلاتی مانند گرم شدن گوش ها و تعریق بیش از حد مواجه نخواهید شد.

پشتیبانی هدست NACON RIG 900 MAX HX از Dolby Atmos

هدست جدید ناکن با اپلیکیشن 900 MAX Navigator سازگاری دارد. این اپلیکیشن بر روی دستگاه های اندرویدی و iOS قابل نصب است و امکانات متعددی مانند تنظیم اکولایزر و تنظیم میزان حساسیت میکروفون را در اختیار کاربر قرار می دهد.
قیمت هدست گیمینگ ناکن RIG 900 MAX HX در حدود 249.99 دلار اعلام شده است. این هدست هم اکنون از طریق وب سایت رسمی شرکت سازنده برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است.

منبع: wccftech