از کیبوردهای رده بالای شرکت MSI که مجهز به سوئیچ هایی از نوع ممبران هستند می توان به کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 اشاره کرد! این کیبورد گیمینگ به صورت سیمی طراحی شده و با توجه به برخورداری کابل USB این امکان به کاربر داده می شود تا برای متصل شدن با دستگاه های مد نظر خود اقدام کند! در ضمن با توجه به برخورداری از این رابط می توانید ارتباطی کاملا پایدار، بدون کوچک ترین لگ را به دست آورید! سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند طول عمر بالا (تا 12 میلیون ضربه) را به ارمغان بیاورد! از دیگر ویژگی های مثبتی که در ساخت کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی مورد استفاده قرار گرفته نیز می توان به قابلیت آنتی گوستینگ، نورپردازی RGB و پایه های لاستیکی اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد شرکت MSI خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی

طراحی ارگونومیک کیبورد!

از نمونه ویژگی های مهم و مثبت استفاده شده در کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی می توان به کلیدهای آن اشاره کرد. کلیدهای تعبیه شده علاوه بر برخورداری از طراحی ارگونومیک، به صورت مقعر و فرو رفته طراحی شده است. این نوع طراحی باعث می شود تا کاربر هنگام تایپ کردن و یا دیگر فعالیت ها از راحتی بیشتر و حس خوشایندتری بهره مند شود! شرکت MSI جهت کنترل فشار وارده از طرف کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از پایه های پلاستیکی در زیر کیبورد استفاده کرده است. پایه های تعبیه شده می توانند تاثیرگذاری بیشتری را هنگام انجام بازی برای کاربر به ارمغان آورده و از حواس پرتی جلوگیری کند! نورپردازی نیز از دیگر ویژگی های مهم و مثبتی است که در ساخت کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی مورد استفاده قرار گرفته و می تواند علاوه بر بالا بردن میزان جذابیت کیبورد، باعث ایجاد هیجان بیشتر در کاربر نیز شود! VIGOR GK20 یک کیبورد سیمی بوده و با توجه به کابل USB که در اختیار دارد این امکان را به شما خواهد داد تا برای اتصال دادن آن به سیستم خود اقدام کنید. طول مناسب این کابل نیز آزادی عمل بیشتری برای شما به ارمغان آورده و با توجه به کیفیت بالایی که در ساخت آن استفاده شده می تواند دوام بالایی نیز داشته باشد. شرکت MSI در ساخت بدنه این مدل کیبورد از مرغوب ترین و باکیفیت ترین مواد اولیه استفاده کرده است. بدنه استفاده شده در کیبورد ام اس آی با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارد می تواند در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی داشته باشد. وزن مناسب 866.5 گرمی حمل و نقل آسان را به همراه داشته و با توجه به برخورداری از ابعاد 455.2x171.3x34.3 میلی متری، فضای زیادی از میز کار کاربر را اشغال نخواهد کرد.

کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی

مجهز به کلیدهای میانبر و قابلیت Anti Ghosting

فناوری Anti-Ghosting نیز از قابلیت های مهم و مثبت کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. لازم به ذکر است که کلیدهایی که دارای قابلیت آنتی گوستینگ هستند شامل Q, W, E, R, A, S, D, F, Z, X, C, V می شود. این نوع کلیدها قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! شرکت MSI در ساخت کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 از سریع ترین سری سوئیچ ها استفاده کرده است. این نوع سوئیچ از نوع ممبران بوده که با توجه به دوام و پایداری بالایی که در اختیار دارد می تواند عمر بالایی را (تا 12 میلیون ضربه) برای کلیدهای کیبورد به ارمغان بیاورد! بازخورد فیزیکی عالی به همراه دقت فوق العاده ای که در اختیار دارد این امکان را به کاربران خواهد داد تا هنگام انجام بازی های شوتر پیروزی خود را تضمین شده بدانند. از ویژگی هایی که در ساخت این نوع سوئیچ استفاده شده می توان به فاصله فشار و نیروی مورد نیاز به منظور فعال کردن آن اشاره کرد. کارکرد در جهت خطی و با حداقل فشار از دیگر ویژگی های مهم این نوع سوئیچ محسوب می شود و می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای گیمرهایی باشد که عادت به انجام طولانی مدت بازی دارند. در ضمن به دلیل بهره مندی از نرم ترین و باکیفیت ترین فنر نیز صدای ناچیزی ایجاد خواهد کرد.

کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی

کلیدهای میانبر را نیز می توان از ویژگی های جذاب کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 ام اس آی محسوب کرد. از کلیدهای میان بر استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیدهای قطع و وصل صدا به همراه کم و زیاد کردن میزان صدا، کلیدهای مالتی مدیا و کلیدهای تنظیم نورپردازی اشاره کرد. شرکت MSI به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم از 1 دکمه اختصاصی به منظور قطع کامل صدا استفاده کرده است. با استفاده از دکمه قطع صدا می توانید اقدام به قطع کامل صدا کنید! از دیگر کلیدهای میانبر استفاده شده در کیبورد گیمینگ VIGOR GK20 کلیدهای کنترل مالتی مدیا بوده که از 4 کلید جداگانه استفاده شده است. با استفاده از این کلید ها نیز قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! کلید تنظیم نورپردازی نیز به کاربر این امکان را می دهد تا به سیله آن اقدام به تنظیم میزان روشنایی نورپردازی کیبورد کنید! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که طراحان شرکت MSI نورپردازی RGB را در زیر تمامی کلیدهای موجود کیبورد طراحی کرده و با توجه به برخورداری از 2 حالت Steady و Breath می توانید اقدام به تغییر نوع نورپردازی کیبورد کنید!

منبع: msi