ام اس آی خانواده لپ تاپ های خود را در کشور چین توسعه داده و یک مدل جدید را راهی بازارهای این کشور کرده است. این لپ تاپ جدید، MSI Titan GP68 HX نام دارد و جامعه هدف آن را گیمرها تشکیل می دهد. در همین راستا لپ تاپ جدید ام اس آی به یک صفحه نمایش سریع و سخت افزار داخلی قدرتمند مجهز شده است که در ادامه آنها را به شما معرفی کرده ایم. با ما همراه باشید.

بررسی لپتاپ گیمینگ ام اس آی Titan GP68 HX

قابلیت ها و مشخصات فنی لپ تاپ MSI Titan GP68 HX

لپ تاپ ام اس آی Titan GP68 HX به یک صفحه نمایش بزرگ 16 اینچ با رزولوشن 2.5K مجهز است. این صفحه نمایش توانایی دستیابی به نرخ تازه سازی حیرت انگیز 240 هرتز را دارد و یک گیم پلی روان و سریع را به کاربر هدیه می دهد. همچنین این نمایشگر 100 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را پوشش می دهد و رنگ هایی طبیعی، سرزنده و پر زرق و برق را به ارمغان می آورد. لازم به ذکر است که لپ تاپ ام اس آی Titan GP68 HX به کیبورد ساخت SteelSeries با نور پس زمینه مجهز است. این کیبورد از قابلیت نورپردازی RGB (با قابلیت سفارشی سازی) بهره می برد و کلیدهای WASD آن به صورت کاملاً شفاف طراحی شده اند. از دیگر امکانات لپتاپ گیمینگ جدید MSI می توان به دو اسپیکر استریوی 2 وات و یک وبکم 720p IR اشاره کرد.

قابلیت ها و مشخصات فنی لپ تاپ MSI Titan GP68 HX

از لحاظ مشخصات سخت افزار داخلی باید گفت که لپ تاپ ام اس آی Titan GP68 HX در دو کانفیگ به بازار عرضه شده است: نسخه اول به پردازنده Core i9 نسل 13 اینتل و کارت گرافیک انویدیا RTX 4060 12GB مجهز است. در نسخه دیگر نیز از پردازنده Core i7 نسل 13 اینتل به همراه کارت گرافیک RTX 4080 12GB استفاده شده است. هر دوی این نسخه ها از 16 گیگابایت حافظه رم DDR5 و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی SSD بهره می برند. دو فن و شش هیت پایپ وظیفه خنک سازی این لپ تاپ ها را بر عهده دارند.

انرژی مورد نیاز لپ تاپ ام اس آی Titan GP68 HX از یک باتری 4 سلولی با ظرفیت 90 وات ساعت تأمین می شود. نکته جالب اینجاست که این باتری از فناوری فست شارژ با سرعت فوق العاده 330 وات پشتیبانی می کند و درکوتاه ترین زمان ممکن شارژ می شود! امکانات ارتباطی این لپ تاپ نیز شامل پورت های USB 3.2 Gen 2 Type-C (دو عدد)، USB-A (دو عدد)، HDMI 2.1، وای فای، بلوتوث و درگاه اترنت می شود.

قابلیت ها و مشخصات فنی لپ تاپ MSI Titan GP68 HX

در حال حاضر قیمت لپ تاپ ام اس آی Titan GP68 HX با پردازنده نسل 13 اینتل Core i9 برابر با 1865 دلار اعلام شده است. همچنین نسخه مجهز به پردازنده Core i7 از این لپ تاپ با قیمت 1340 دلار راهی بازارهای چین شده است. کاربران می توانند این دستگاه را از سایت رسمی MSI و فروشگاه های اینترنتی چینی JD.com و TMall تهیه کنند. هنوز زمان عرضه این دستگاه به بازارهای جهانی مشخص نشده است.

منبع: gizmochina