بازی های ویدئویی به دلیل بهره مندی از هیجان و لذت بیش از حدی که در اختیار دارند می توانند شما را تا ساعت های زیاد غرق در خود کنند. برای این که ساعت های زیادی را بدون درد، خستگی و دیگر مشکلات مشغول بازی کردن باشید به تجهیزات مخصوص بازی نیاز خواهید داشت. از ضروری ترین و حیاتی ترین تجهیزاتی که می تواند برای گیمرها از نان شب نیز واجب باشد می توان به صندلی مناسب گیمینگ اشاره کرد. هنگام عدم استفاده از صندلی مناسب امکان بروز مشکلاتی همچون دیسک کمر، خستگی بیش از حد و ... به سراغ شما آمده و می تواند در طولانی مدت آسیب های جبران ناپذیری را برایتان به همراه داشته باشد! به همین دلیل استفاده از صندلی های مخصوص گیمینگ می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. این صندلی ها با توجه به طراحی و فرمی که در اختیار دارند می توانند از آسیب های جدی جلوگیری کنند. از شرکت های تولید کننده انواع مختلف صندلی گیمینگ می توان به شرکت معتبر و معروف MSI اشاره کرد. در این مقاله قصد معرفی یکی از صندلی های گیمینگ این شرکت را داریم که با عنوان MAG CH120 طراحی و تولید شده است. شرکت ام اس آی در ساخت این مدل صندلی از ویژگی های متعددی همچون مواد اولیه مرغوب، قابلیت تنظیم زاویه پشتی و دسته ها، پیستون گازی Class 4، پشتی های ارگونومیک و ... استفاده کرده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر صندلی گیمینگ MAG CH120 ام اس آی خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

آشنایی با صندلی گیمینگ MAG CH120 ام اس آی!

طراحی و ساخت  صندلی گیمینگ MSI MAG CH120!

صندلی گیمینگ MAG CH120 از استانداردترین و محبوب ترین صندلی های شرکت MSI بوده که با توجه به راحتی بیش از حد می تواند یار همیشگی گیمرها باشد! شرکت MSI در طراحی این مدل صندلی از قابلیت تنظیم قسمت های مختلف بهره برده تا کاربر قادر باشد با تنظیم قسمت های مختلف آن بدون کوچک ترین چالشی اقدام به انجام بازی های ویدئویی در مدت زمان طولانی کند! از ویژگی های این مدل صندلی می توان به قابلیت تحمل وزن تا 150 کیلوگرم و قد 2 متری اشاره کرد. قسمت نشیمن گاه صندلی گیمینگ MAG CH120 از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و با توجه به فوم مرغوبی که در ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته می تواند وزن زیاد کاربر را تحمل کند. فوم استفاده شده در قسمت نشیمن گاه این مدل صندلی از تراکم 40 تا 45 کیلوگرم بر متر مکعب برخوردار بوده و می تواند پس از برخاستن کاربر به فرم اولیه خود برگردد! زاویه پشتی از دیگر قسمت ها قابل تنظیم بوده و این امکان را به کاربر می دهد تا با تنظیم 180 درجه ای بتواند زاویه مناسب خود را تنظیم کند. دسته های 4 بعدی نیز همانند دیگر قسمت ها قادر به تنظیم (در 4 جهت مختلف) بوده تا کاربر نسبت به قرارگیری استاندارد دستان خود اقدام به تنظیم آن ها کند! شرکت MSI پایه های صندلی گیمینگ MAG CH120 را با فولاد 5 ستاره همراه کرده و می تواند نسبت به فولادهای موجود در بازار از 20 درصد مقاومت بیشتر برخوردار باشد! وزن و ابعاد مناسب نیز علاوه بر جابجایی راحت، امکان اشغال فضای کم تر را برای شما به همراه خواهد داشت!

طراحی و ساخت  صندلی گیمینگ MSI MAG CH120!

پشتی قابل تنظیم و دسته های 4D صندلی مخصوص بازی MSI MAG CH120!

پشتی قابل تنظیم از امکاناتی است که شرکت MSI در طراحی صندلی گیمینگ MAG CH120 از آن استفاده کرده است. این ویژگی نیز به منظور جلوگیری از ناراحتی که هنگام نشستن به وجود می آید اضافه شده است. با خارج کردن صندلی از حالت قفل و تنظیم کردن زاویه پشتی آن تا 180 درجه (بر حسب راحتی) می توانید به راحتی کامل استفاده از این صندلی برسید! در ضمن برای برخورداری از این قابلیت می بایست از اهرمی که در قسمت زیرین صندلی تعبیه شده است استفاده نمایید. از دیگر ویژگی های و امکانات تعبیه شده در این مدل صندلی می توان به دسته های 4D اشاره کرد. دسته های 4D قابلیت تنظیم دسته را به کاربر خواهد داد تا قادر باشد دسته های صندلی را متناسب با قرار گیری راحت دستان خود در 4 جهت مختلف تغییر دهد. این ویژگی بیشتر برای PC گیمرها مفید بوده تا هنگام استفاده از ماوس و کیبورد راحتی و تسلط کامل را داشته باشند. در ضمن با توجه به لایه نرمی که بر روی دسته ها اضافه شده این امکان را خواهید داشت تا بتوانید مدت زمان طولانی به تکیه دادن آرنج خود بدون هیچ گونه خستگی و احساس درد اقدام کنید! تکیه گاه ستون فقرات از دیگر ویژگی های طراحی شده صندلی گیمینگ MAG CH120 محسوب می شود. طراحان شرکت MSI جهت پشتیبانی صندلی از ستون فقرات کاربر، در ساخت آن از تکیه گاه مخصوصی استفاده کرده اند. با توجه به بهره مندی از تکیه گاه ستون فقرات این امکان را خواهید داشت تا مدت زمان زیادی بدون نگرانی بابت خستگی ناشی از نشستن زیاد، مشغول بازی کردن باشید! در ضمن طراحان MSI به منظور جلوگیری از گرفتگی احتمالی عضلات و دردهای ناشی، از یک بالش نرم در قسمت بالایی صندلی استفاده کرده است. بالش تعبیه شده در صندلی گیمینگ MAG CH120 از فوم نرم ساخته شده تا برای جلوگیری از خستگی، گردن خود را به آن تکیه دهید. در ضمن بالش تعبیه شده در این مدل صندلی از قابلیت جداسازی نیز برخوردار بوده تا کاربر برای تعویض آن با هیچ چالشی روبرو نشود!

پشتی قابل تنظیم و دسته های 4D صندلی مخصوص بازی MSI MAG CH120!

صندلی گیمینگ ام اس آی MAG CH120 با پیستون گازی Class 4 و پایه فولادی مقاوم!

شرکت ام اس آی به منظور مقاوم سازی این صندلی گیمینگ راحت از قطعات بادوام و استاندارد زیادی استفاده کرده است. از نمونه قطعات استفاده شده در این مدل صندلی می توان به پیستون گازی Class 4 اشاره کرد که به منظور متصل کردن قسمت بالایی صندلی به چرخ ها اضافه شده است. این پیستون با توجه به بهره مندی از گواهینامه های استاندارد معتبر همچون German TUVDIN4550 و American ANB/BIFMAX5.1 این اطمینان را به شما می دهد تا بابت خرابی و آسیب دیدگی آن اطمینان کامل داشته باشید! پایه های فولادی نیز از دیگر ویژگی های طراحی شده این مدل صندلی محسوب می شود. فولادهای استفاده شده در پایه ها از نوع 5 ستاره بوده و با توجه به کیفیت بالاتری (20 درصد) که نسبت به دیگر فولادهای موجود در بازار دارند می تواند وزن و شرایط محیطی مختلفی را تحمل کند! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که در قسمت زیرین صندلی نیز شاهد 5 چرخ استاندارد و باکیفیت هستیم که با توجه به طراحی حرفه ای که دارند می توانند نیروی وارده در اثر نشستن را به خوبی کنترل کنند.

منبع: msi