ام اس آی با همکاری Mercedes-AMG یک لپ تاپ گیمینگ جدید و قدرتمند را به بازار معرفی کرده است. این لپ تاپ جدید با نام Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport معرفی شده و به عنوان نسخه ارتقا یافته لپ تاپ MSI Stealth 16 عرضه شده است. سخت افزار به کار رفته در این مدل شامل پردازنده Core i9 نسل 13 اینتل و کارت گرافیک RTX 4070 می شود. با وجود این سخت افزار داخلی قدرتمند، این لپ تاپ بدنه باریکی دارد و وزن آن تنها 1.88 کیلوگرم است. بیایید با این لپ تاپ جذاب بیشتر آشنا شویم!

معرفی لپ تاپ قدرتمند ام اس آی Stealth 16

بد نیست بدانید که Mercedes-AMG (مرسدس آ ام گ) یکی از شرکت های زیر مجموعه کارخانه خودروسازی مرسدس بنز آلمان است که برخی از مدل های اختصاصی این شرکت را از لحاظ ظاهری و فنی ارتقا می دهد. خودروهای بنز مدل AMG از مدل های سری مرسدس گران قیمت ترند و جزء لوکس ترین خودروهای دنیا به حساب می آیند.

اکنون MSI دست به یک خلاقیت جالب زده و از تجربیات مرسدس آام‏گ در صنعت خودروسازی، در صنعت تولید لپ تاپ استفاده کرده است! نتیجه این همکاری، معرفی لپ تاپ Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport به بازار بوده است. این لپ تاپ دارای بدنه ای خاکستری و الگوی لوزی شکل است که برای برند خودروهای رده بالا آشنا به نظر می رسد! محصول جدید MSI به طور کامل با تم مرسدس AMG سازگاری دارد و در بسته بندی آن یک فلش مموری USB، ماوس پد، کابل و کارت پستال با طرح و لوگوی این شرکت قرار داده شده است. توجه داشته باشید این آیتم ها در مدت زمان محدود همراه با این لپتاپ به خریداران ارائه می شود.

از آنجایی که شرکت مرسدس آ ام جی در تولید لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport نقش داشته، شاهد استفاده از سخت افزار به روز و قدرتمند در این مدل هستیم. این لپ تاپ به پردازنده نسل 13 اینتل Core i9-13900H و کارت گرافیک انویدیا جی فورس RTX 4070 مجهز است و به سادگی می تواند جزء بهترین لپ تاپ های گیمینگ دنیا قرار گیرد. همچنین این دستگاه از فناوری NVIDIA GeForce RTX Studio پشتیبانی می کند و با تمامی ابزارهای هوش مصنوعی سازگاری دارد. ضمن اینکه این لپ تاپ برای تولید کنندگان محتوا نیز کامل مناسب است.

معرفی لپ تاپ قدرتمند ام اس آی Stealth 16

همان طور که اشاره کردیم، علی رغم سخت افزار داخلی قدرتمند، لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport تنها 1.88 کیلوگرم وزن و 19.95 میلی متر ضخامت دارد. بنابراین حمل و جابجایی آن برای کاربر فوق العاده آسان خواهد بود.
صفحه نمایش لپ تاپ جدید MSI از پنل اولد با نسبت تصویر 16:10 برخوردار است و رزولوشن UHD+ (3840x2400) پشتیبانی می کند. این صفحه نمایش 100 درصد از محدوده رنگ DCI-P3 را به راحتی پوشش می دهد. مجهز بودن به کیبورد با نور پس زمینه RGB (به ازای هر کلید) و سیستم صوتی قدرتمند متشکل از شش اسپیکر باعث شده تا این لپ تاپ هم برای گیمینگ و هم برای تولید محتوا از بهترین گزینه ها باشد.

معرفی لپ تاپ قدرتمند ام اس آی Stealth 16

ام اس آی هنوز در مورد قیمت لپ تاپ MSI Stealth 16 Mercedes-AMG Motorsport اطلاعاتی منتشر نکرده است. لازم به ذکر است که علاوه بر این مدل، MSI به تازگی از چند لپ تاپ دیگر نیز در مراسم کامپیوتکس 2023 رونمایی کرده است که شامل مدل های Creator Z17 HX Studio، Alpha 17، Prestige 16 و Commercial 14 می شود.

منبع: windowscentral