ام اس آی به تازگی مانیتور MAG 323UPF Gunner را به بازار معرفی کرده است که از تمام ویژگی های مورد نظر گیمرها برخوردار است! همچنین این مانیتور کامپیوتر برای کسانی که به دنبال بهترین کیفیت تصویر در کارهای روزمرۀ خود هستند، از بهترین گزینه ها است و نگاه شما را به قاب تصویر خیره می کند!

معرفی مانیتور گیمینگ MSI 323UPF Gunner

مشخصات فنی مانیتور ام اس آی MSI MAG 323UPF

مانیتور MAG 323UPF Gunner با سایز 32 اینچ عرضه شده و از رزولوشن 4K (معادل با 3840x2160 پیکسل) پشتیبانی می کند. این مانیتور توانایی دستیابی به نرخ تازه سازی تصویر 160 هرتز را دارد و یک گیم پلی جذاب و سریع را برای گیمرها به ارمغان می آورد. همچنین زمان پاسخ دهی 1 میلی ثانیه ای (خاکستری به خاکستری) باعث می شود تا تصاویر بدون تأخیر به نمایش درآیند و با مشکلاتی مانند سایه دار شدن یا مات شدن تصویر در هنگام جابجایی های سریع مواجه نشوید.

در مانیتور ام اس آی 323UPF به دقت و کیفیت رنگ ها اهمیت زیادی داده شده است. در همین راستا این مانیتور 95 درصد از محدوده رنگ DCI-P، 93.6 درصد از محدوده رنگ ARGB و 125.7 درصد از محدوده رنگ sRGB را پوشش می دهد. همچنین این مانیتور قادر است تا محتوای HDR را با روشنایی حداکثر 600 نمایش دهد و به همین دلیل موفق به دریافت استاندارد HDR600 شده است. این ویژگی عمق رنگ مشکی و شفافیت رنگ های روشن را افزایش می دهد و به تصویر حالت طبیعی تری می بخشد.

مشخصات فنی مانیتور ام اس آی MSI MAG 323UPF

همه چیز در مورد مانیتور MSI MAG 323UPF Gunner به ظاهر تصویر مربوط نمی شود؛ این مانیتور به مجموعه ای از امکانات گیمینگ هم مجهز است که از میان آنها می توان به فناوری AMD FreeSync Premium Pro اشاره کرد. همچنین این مانیتور از قابلیت نوردهی DC بهره می برد تا چشمک زدن تصویر بر روی آن به حداقل میزان ممکن برسد. از دیگر ویژگی های مانیتور 32 اینچ جدید MSI می توان به کاهش نور ابی در سطح سخت افزاری برای جلوگیری از آسیب چشم و ارتقای داینامیک کیفیت تصویر در نواحی مشکی اشاره کرد. مانیتور MAG 323UPF Gunner به صورت پیش فرض به ذره بین هم مجهز است و با بزرگ نمایی جزئیات تصویر، بازی کردن را برای شما لذت بخش تر می کند.

مانیتور MAG 323UPF Gunner امکانات ارتباطی رده بالایی نیز دارد. این مانیتور به جدیدترین پورت HDMI 2.1 مجهز است که از پهنای باند 48 گیگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. از این پورت می توانید برای اتصال مانیتور به کارت گرافیک های رده بالای سری RTX 30 و RTX 40 بهره ببرید. علاوه بر این مانیتور جدید ام اس آی دارای یک پورت USB-C نیز هست که از فست شارژ 90 وات و قابلیت شارژدهی معکوس برخوردار است.

مشخصات فنی مانیتور ام اس آی MSI MAG 323UPF

در زمان نگارش این خبر تاریخ دقیق عرضه مانیتور ام اس آی MAG 323UPF Gunner به بازار و قیمت آن اعلام نشده است. برای کسب اطلاعات تکمیلی در این موارد می توانید ظرف چند هفته آتی به وب سایت رسمی ام اس آی مراجعه کنید.

منبع: gizmochina