موتورولا رسماً از ساعت های هوشمند Moto Watch 70 و Moto Watch 200 رونمایی کرده است. این ساعت های هوشمند، چند ماه قبل در لیست عرضه موتورولا به فروشگاه های عمومی قرار داشتند، اما بنا به دلایلی عرضه آنها به تأخیر افتاده بود. هر دوی این گجت های پوشیدنی دارای ویژگی های متنوعی هستند و می توانند برای طیف مختلفی از افراد کاربرد داشته باشند. لازم به ذکر است که ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 200 یک مدل رده بالا است، در حالی که موتو واچ 70 به عنوان یک مدل مقرون به صرفه راهی بازار شده است.

ساعت های هوشمند جدید موتو واچ 70 و موتو واچ 200

ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 200 طراحی ظاهری مدرنی دارد و به صفحه نمایش امولد با سایز 1.78 اینچ مجهز شده است. این ساعت هوشمند دارای بدنه آلومینیومی با ابعاد 45 میلی متر است و موفق به دریافت استاندارد 5ATM شده است. مطابق با این استاندارد، افراد می توانند این گجت را در هنگام دوش گرفتن یا حتی شنا کردن به مچ دست خود ببندند، بدون اینکه نگران آسیب دیدن آن در اثر نفوذ آب باشند.

از دیگر قابلیت های ساعت هوشمند موتورولا Moto Watch 200 می توان به مانیتور ضربان قلب، سنجش سطح اکسیژن خون (SpO2)، شتاب سنج و ارتفاع سنج اشاره کرد. این گجت پوشیدنی توانایی تشخیص و ردیابی 28 ورزش مختلف را دارد و به GPS داخلی نیز مجهز شده است.

ساعت های هوشمند جدید موتو واچ 70 و موتو واچ 200

ساعت هوشمند موتو واچ 200 می تواند اطلاعات جمع آوری شده را با سرویس های Google Fit و Strava به اشتراک بگذارد. به این ترتیب شما می توانید با استفاده از این سرویس ها، اهداف خود از انجام تمرینات ورزشی را برنامه ریزی و ساماندهی کنید.

این گجت هوشمند به میکروفون و اسپیکر مجهز است و امکان پاسخگویی به تماس های دریافتی و مکالمه را به شما می دهد. برای اتصال این ساعت به گوشی می توانید از بلوتوث نسخه 5.3 استفاده نمایید. لازم به ذکر است که باتری ساعت موتو واچ 200 از ظرفیت 355 میلی آمپر ساعت برخوردار است و می تواند شارژ مورد نیاز ساعت را به مدت 14 روز (در هنگام استفاده نرمال) تأمین کند.

یکی از ویژگی های کاربردی ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 200، قابلیت اعلام هشدار در زمان به زمین خوردن کاربر است. این ویژگی به خصوص برای کسانی که از افراد سالمند یا بیمار نگهداری می کنند می تواند کارایی بالایی داشته باشد.

ساعت های هوشمند جدید موتو واچ 70 و موتو واچ 200

در طرف مقابل، ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 70 گزینه مقرون به صرفه تری است و امکانات محدودتری در مقایسه با مدل موتو واچ 200 دارد. با این حال قابلیت های این ساعت هوشمند می تواند برای بسیاری از افراد کافی باشد و نیازهای آنها را برطرف نماید.

صفحه نمایش ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 70 از نوع LCD است و 1.69 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش دارای لبه های خمیده است و مشاهده و خواندن اطلاعات از روی آن برای شما بسیار آسان خواهد بود. موتو واچ 70 دارای درجه حفاظتی IP67 نیز هست و در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم سازی شده است. با این حال نمی توان از آن مانند موتو واچ 200 درون استخر یا زیر دوش آب استفاده کرد.

ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 70 از سنسورهای مانیتور ضربان قلب و اندازه گیری دمای بدن برخوردار است و به کاربر این امکان را می دهد تا وضعیت سلامتی خود را مرتب در طول روز چک کند. این گجت پوشیدنی از بیش از 100 واچ فیس مختلف پشتیبانی می کند و امکان شخصی سازی ظاهر و استایل آن فراهم است.

ساعت های هوشمند جدید موتو واچ 70 و موتو واچ 200

موتو واچ 70 از سیستم عامل Moto Watch OS بهره می برد و از طریق بلوتوث 5.0 به گوشی متصل می شود. باتری این ساعت 355 میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد و پس از شارژ شدن به صورت کامل، تا 10 روز به شارژ مجدد نیاز پیدا نمی کند. اگر چه این گجت فاقد GPS داخلی است، اما می تواند انواع فعالیت های شما (شامل تعداد قدم ها، مسافت طی شده و کالری سازنده شده) را به خوبی بررسی کنید. در مجموع ساعت هوشمند موتورولا موتو واچ 70 برای کسانی که به دنبال یک مدل کاربردی با قیمت نه چندان زیاد هستند، گزینه ایده آلی است.

شرکت موتورولا هنوز درباره قیمت ساعت هوشمند موتو واچ 200 و موتو واچ 70 اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

منبع: gizmochina