اخیراً موتورولا اعلام کرده است که از گوشی های جدید خود با نام های Edge 20 و Edge 20 Pro رونمایی خواهد کرد. به تازگی اخبار جدیدی در رابطه با گوشی Edge 20 موتورولا منتشر شده و طرفداران این برند می توانند به جزئیات بیشتری در رابطه با آن دست پیدا کنند. همچنین عکس های جدیدی نیز از این گوشی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

از گوشی موتورولا Edge 20 چه می دانید؟

با نگاهی به عکس های جدید منتشر شده از گوشی موتورولا Edge 20 می توان به طراحی مدرن این گوشی پی برد! در طراحی این گوشی موتورولا خبری از بریدگی های V یا U شکل نیست و دوربین سلفی آن به صورت hole-punch طراحی شده است. همچنین قاب های اطراف صفحه نمایش این گوشی بسیار باریک است؛ امری که این روزها در تولید اغلب گوشی های پرچم دار مورد توجه قرار می گیرد. بر روی پنل پشتی این گوشی نیز ماژول دوربین آن تعبیه شده که دارای برآمدگی نسبتاً زیادی است. این دوربین ها شامل سه لنز همراه با فلش LED می شود.

از گوشی موتورولا Edge 20 چه می دانید؟

از دیگر مشخصات گوشی موتورولا Edge20 باید به صفحه نمایش 6.7 اینچی آن اشاره کنیم. این صفحه نمایش از رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی 120 هرتز بهره می برد. این ویژگی نیز در بسیاری از گوشی های اندرویدی بالا رده موجود در بازار دیده می شود. شرکت موتورولا در این گوشی از تراشه میان رده کوالکوم اسنپ دراگون 778G استفاده کرده است که برای انجام بازی بهینه سازی شده است. در کنار این پردازنده، در این گوشی از 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی استفاده شده است. هنوز اعلام نشده که این گوشی در مدل دیگری با حافظه داخلی بیشتر هم عرضه می شود یا خیر.

در رابطه با دوربین های گوشی موتورولا Edge 20 باید به این نکته اشاره کنیم که دوربین اصلی این گوشی دارای لنز 108 مگاپیکسلی است و در کنار آن از لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی و سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده شده است. البته این مدل گوشی موتورولا نقطه ضعف هایی نیز دارد که شاید بتوان مهم ترین آنها را باتری آن دانست. باتری به کار رفته در این گوشی تنها ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت را دارد که در مقایسه با رقبایش پایین به نظر می رسد!

هنوز هیچ گونه اخبار رسمی در زمینه عرضه گوشی های Edge 20 و Edge 20 Pro موتورولا به بازارهای جهانی اعلام نشده است. البته شرکت موتورولا در تاریخ 5 آگوست 2021 (14 مرداد 1400) یک کنفرانس مطبوعاتی در چین خواهد داشت و عنوان شده که این شرکت قصد دارد تا در این نشست درباره ویژگی های دوربین های گوشی های خود صحبت کند. با توجه به اینکه گوشی Edge 20 به دوربین 108 مگاپیکسلی مجهز است، احتمال می رود که در این کنفرانس مطبوعاتی درباره این گوشی نیز مطالبی عنوان شود و به احتمال بسیار زیاد تاریخ عرضه آن هم اعلام خواهد شد. پس طرفداران برند موتورولا باید تا حدود یک هفته دیگر منتظر بمانند تا اخبار قطعی و رسمی درباره گوشی Edge 20 اعلام شود.

منبع: androidcentral