برند موتورولا خود را برای رونمایی از گوشی Moto Edge 40 Neo آماده می کند. اما تا زمان رسیدن به رونمایی رسمی از این گوشی، افشاگران بیکار ننشسته اند و چند عکس با کیفیت از آن را منتشر کرده اند. این عکس ها طراحی ظاهری این گوشی را به طور کامل آشکار کرده اند. همچنین از طریق آنها می توان به رنگ بندی گوشی جدید موتورولا پی برد. در ادامه علاوه بر این عکس ها، می توانید مشخصات فنی گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo را هم مشاهده کنید.

بررسی مشخصات گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo

طراحی و رنگ بندی گوشی موتو Edge 40 Neo

این عکس های جدید توسط یکی از افشاگران بر روی توییتر (ببخشید، ایکس!) منتشر شده است. در این توییت سه عکس فوق العاده با کیفیت از گوشی Moto Edge 40 Neo در سه رنگ مختلف مشاهده می شود. بر اساس این تصاویر، گوشی جدید موتورولا در رنگ های مشکی، آبی و سبز نعنایی تولید شده است.

پنل جلویی گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo را صفحه نمایش منحنی آن تشکیل می دهد. در مرکز بالای این صفحه نمایش، یک پانچ هول تعبیه شده که محل قرارگیری دوربین سلفی است. پنل پشتی این گوشی نیز حاوی ماژول دوربین دوگانه گوشی است.

بررسی مشخصات گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo

مشخصات فنی گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo

صفحه نمایش گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo از پنل OLED قدرت می گیرد و 6.55 اینچ سایز دارد. این صفحه نمایش توانایی دستیابی به نرخ تازه سازی 144 هرتز را دارد و از رزولوشن Full HD+ پشتیبانی می کند. داخل بدنه این گوشی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی 1050 استفاده شده است. این تراشه توسط 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراهی می شود.

در زمینه عکاسی گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo به هیچ عنوان شما را نا امید نمی کند. دوربین جلوی این گوشی از رزولوشن 32 مگاپیکسل برخوردار است و بهترین عملکرد را برای ثبت سلفی و برقراری تماس ویدئویی ارائه می دهد. دوربین اصلی این گوشی نیز که در پنل پشتی آن قرار دارد، از رزولوشن 50 مگاپیکسل بهره می برد و به قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال) مجهز شده است. در کنار این دوربین از یک لنز اولترا واید با رزولوشن 13 مگاپیکسل هم استفاده شده است.

بررسی مشخصات گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo

یک باتری حجیم 5000 میلی آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo را تأمین می کند. این گوشی از فست شارژ 68 وات پشتیبانی می کند و برای تکمیل شدن شارژ باتری آن مجبور به منتظر ماندن برای مدت زمان های طولانی نخواهید بود.
از دیگر ویژگی های قابل ذکر گوشی موتورولا Moto Edge 40 Neo می توان به بلوتوث 5.4، ان اف سی، پورت USB Type C و درجه حفاظتی IP68 (مقاومت کامل در برابر نفوذ آب و گرد و غبار) اشاره کرد. این گوشی فقط 170 گرم وزن دارد و با ابعاد 159.6x72x7.79 میلی متر راهی بازار خواهد شد. لازم به ذکر است که موتورولا قصد دارد تا توزیع گوشی Moto Edge 40 Neo را از بازار کشورهای اروپایی آغاز کند.

منبع: gizmochina