در این مقاله قصد آشنایی با ماوس گیمینگی را داریم که به دلیل نوع طراحی می تواند به صورت کامل در دستان کاربر قرار گرفته و در نتیجه دقت و سرعت عمل را تا حد زیادی بالا ببرد. ماوس مد نظر ما توسط شرکت معتبر دیپ کول و با عنوان MG350 روانه بازارهای جهانی شده است. دیپ کول در ساخت این مدل ماوس از 8 کلید باکیفیت با طول عمر بالا استفاده کرده که باعث می شود ماوس برای استفاده به صورت متداول و طولانی مدت بهترین و مناسب ترین گزینه باشد. سنسور استفاده شده با توجه به قدرت و حساسیتی بالایی که در اختیار دارد نیز می تواند عملکرد کاربران را هنگام انجام بازی های ویدئویی افزایش داده و درصد پیروزی آن ها را بالا ببرد! مهندسان شرکت دیپ کول از کفی های تفلونی PTFE در زیر ماوس استفاده کرده اند که موجب می شود تا کاربر از امکان استفاده ماوس بر روی سطوح مختلف بهره مند شود. کاربرانی که به دنبال بالا بردن میزان جذابیت سیستم خود هستند نیز می توانند با تهیه ماوس گیمینگ MG350 به این امر دست پیدا کنند. ابعاد و وزن مناسب نیز از دیگر ویژگی های مهم این مدل از ماوس شرکت DeepCool محسوب می شود. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر خواهیم رپرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی تخصصی ماوس گیمینگ دیپ کول MG350

طراحی و ساخت ماوس گیمینگ!

شرکت DeepCool در ساخت ماوس گیمینگ MG350 از طراحی جمع و جور و 8 عدد کلید استفاده کرده تا تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی هایش شود! طراحی جمع و جور این مدل از ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از راحتی و تسلط بیشتری برخوردار باشد! ابعاد مناسب 106.62x72.92x43.58 میلی متری و وزن سبک 40 گرمی از ویژگی های طراحی این مدل از ماوس محسوب شده و می توان آن را جزو یکی از سبک ترین ماوس های بازار محسوب کرد. در ضمن این ویژگی باعث می شود تا کاربر برای حمل و نقل ماوس با هیچ گونه چالشی روبرو نشده و قادر به جابجایی آن درون کیف و یا حتی جیب های خود باشد! ساختار جمع و جوری که این مدل از ماوس شرکت دیپ کول در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام بازی های ویدئویی خود نیز استفاده کرده و به نبرد دشمنان خود بپردازید! سنسور حساس اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس گیمینگ محسوب شده که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس گیمینگ MG350 نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند مقاومت بالایی از خود نشان دهند. بدنه باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب با پوسته بیرونی مستحکم قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد. در ضمن شرکت دیپ کول جهت زیبا سازی سیستم گیمینگ کاربر نیز از نورپردازی تک رنگ فیروزه ای بهره برده است.

معرفی تخصصی ماوس گیمینگ دیپ کول MG350

دارای حسگر نوری و پایه های PTFE

شرکت DeepCool به منظور بالا بردن میزان دقت و سرعت ماوس گیمینگ MG350 از حسگر نوری استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در این مدل ماوس با توجه به قابلیت هایی که در اختیار دارد می تواند رضایت کامل گیمرها را جلب کند. این سنسور از نوع PAW3335DB-TZDU ساخت شرکت PixArt بوده و دارای نرخ نمونه برداری 1000Hz است. سنسور استفاده شده موجب می شود تا این مدل از ماوس ایجز دقتی تا 26000dpi را داشته باشد. از دیگر ویژگی های این نوع سنسور نیز می توان به افزایش سرعت عمل کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی و ارائه عملکردی بی نقص و دقیق اشاره کرد.  این ویژگی به بازیکن را قادر می سازد تا بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود را در هنگام انجام بازی های ویدئویی را به دست آورد! طراحان خوش ذوق شرکت دیپ کول جهت روان تر کردن حرکات ماوس و فراهم سازی سریع ترین عملکرد گیمر در هنگام انجام بازی های ویدئویی از کفی ها تفلونی از نوع PTFE استفاده کرده است. از ویژگی های کفی تعبیه شده می توان به قابلیت رسیدن به کم ترین اصطکاک ممکن اشاره کرد. در ضمن پایه های استفاده شده در ساخت این ماوس با توجه به نوع جنسی که دارند می توانند حرکات دقیق، نرم و آسان تر را هنگام انجام انواع بازی های ویدئویی برای کاربر فراهم کند! لازم به ذکر است که شرکت دیپ کول جهت برقراری ارتباط نیز از رابط USB (کابل) بهره برده است. کابل استفاده شده در این مدل ماوس از انعطافی بالا و وزن سبک همراه با طولی مناسب بهره مند بوده تا کاربر هنگام استفاده آزادی عمل بیشتری داشته باشد.

این شرکت جهت زیباسازی سیستم گیمینگ و ایجاد هیجان بیشتر کاربر در ساخت ماوس گیمینگ MG350 از نورپردازی حرفه ای در زیر اسکرول و زیر بدنه لانه زنبوری استفاده کرده است. نورپردازی استفاده شده در این مدل ماوس از نوع تک رنگ فیروزه ای بوده که باعث می شود تا استفاده از ماوس لذت و هیجان بیشتری داشته باشد! شرکت دیپ کول به منظور تنظیم آسان و تسهیل استفاده از محصولات خود نرم افزار اختصاصی خود را طراحی کرده است. کاربر با استفاده از این نرم افزار می تواند از راحتی دسترسی به تنظیمات بهره مند شود. ماوس گیمینگ MC310 نیز از قائله مستثنی نبوده و از قابلیت تنظیم بوسیله نرم افزار اختصاصی شرکت دیپ کول برخوردار است! از نمونه امکاناتی که این نرم افزار در اختیار کاربران قرار می دهد می توان به قابلیت تنظیم نوع نورپردازی، تنظیم حساسیت و تنظیم DPI ماوس اشاره کرد.

معرفی تخصصی ماوس گیمینگ دیپ کول MG350

سوئیچ های Omron و حافظه داخلی!

شرکت DeepCool به منظور بالا بردن عمر کلیک های تعبیه شده در ماوس گیمینگ MG350 از سوئیچ Omron استفاده کرده است. این ویژگی باعث شده تا عمر مفید کلیک های تعبیه شده در چپ و راست ماوس حداقل 20 میلیون کلیک باشد! از ویژگی های مثبت دیگری که دیپ کول در ساخت این مدل ماوس استفاده شده نیز می توان به بهره مندی از 8 عدد کلید باکیفیت اشاره کرد. کلیدهای استفاده شده با توجه به کیفیت بالایی که در اختیار دارند می توانند مدت زمان زیادی کاربرد داشته باشند. تعداد بالای کلیدهای تعبیه شده باعث می شود تا کاربر هنگام انجام بازی های ویدئویی از عملکردی بهتر برخوردار شده و همیشه یک قدم جلوتر از دشمنان قرار بگیرند. از امکانات و قابلیت های مهم دیگری که DeepCool در ساخت این مدل ماوس بهره برده نیز می توان به برخورداری از حافظه داخلی 32 کیلوبایتی اشاره کرد. ماوس گیمینگ MG350 با بهره مندی از این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا بتواند پس از انجام تنظیمات شخصی اقدام به ذخیره تنظیمات در پروفایل های مختلف کند! در ضمن این قابلیت به کاربر این امکان را خواهد داد تا مجبور به تنظیم دوباره کلیدهای ماوس نشود. در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که کابل استفاده شده در این ماوس از نوع Braided بوده که به دوام و کیفیت بالا مشهور است و می تواند مدت زمان زیادی بدون آسیب دیدگی به کار خود ادامه دهد!

منبع: deepcool