برند چینی Meizu به تازگی از هدفون PANDAER PASA رونمایی کرده است. این هدفون وایرلس از قابلیت کاهش نویز هیبریدی بهره می برد و قادر است تا صداهایی در سطح حداکثر 35 دسی بل را تشخیص دهد. این ویژگی باعث می شود تا کیفیت صدای در حال پخش با این گجت در محیط های نسبتاً شلوغ و پر ازدحام با افت مواجه نشود. لازم به ذکر است که هدفون جدید میزو بر اساس تم آشنای محصولات سری PASA بهره می برد و برای علاقه مندان به بازی ها و سریال هایی با موضوع فضانوردی جذابیت زیادی دارد!

معرفی هدفون بی سیم میزو Meizu Pandaer Pasa

هدفون میزو Pandaer Pasa از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و توسط دستگاه CNC برش خورده است. بد نیست که در فرآیند تولید و عرضه نسخه نهایی این هدفون، چندین مرحله طی شده است که از میان آنها می توان به جلا دادن، سندبلاست (شن شویی) و الکتروفورز اشاره کرد. به این ترتیب می توان گفت که این هدفون کوچک بر اساس فرآیندهای صنعتی پیشرفته و مدرن امروزی ساخته شده و می توانید از کیفیت ساخت، دوام و طول عمر عالی آن اطمینان داشته باشید.

مجهز بودن به فناوری کاهش نویز فعال یکی دیگر از ویژگی های هدفون وایرلس میزو Pandaer Pasa است. این گجت برای این منظور به معماری هیبریدی مجهز شده و همان طور که اشاره کردیم، قادر است تا صداهایی با حساسیت حداکثر 35 دسی بل را شناسایی کند. میکروفون های دوگانه به کار رفته در این هدفون با بهره بردن از تکنیک های هوش مصنوعی، اطلاعات دقیق نویزهای موجود در محیط ها را جمع آوری کرده و سپس آنها را حذف می نمایند. این الگوریتم به صورت هوشمند عمل می کند و از وارد آمدن فشار بیش از اندازه به گجت جلوگیری به عمل می آورد.

معرفی هدفون بی سیم میزو Meizu Pandaer Pasa

شما می توانید نحوه عملکرد ایربادهای چپ و راست هدفون جدید میزو را به دلخواه خود تغییر دهید. به طور دقیق تر باید بگوییم که هر یک از ایربادهای این هدفون می توانند به صورت همزمان، بر روی حالت عملکرد متفاوتی تنظیم شده باشند! مثلاً می توانید ایرباد چپ را بر روی یکی از حالت های کاهش نویز فعال، ترنسپرنت یا نرمال قرار دهید و ایرباد راست را بر روی حالت گیمینگ تنظیم کنید! برای انتخاب حالت گیمینگ، تنها کافی است تا بدنه ایرباد را لمس کرده و برای مدتی انگشت خود را بر روی آن نگه دارید. هدفون بی سیم Meizu Pandaer Pasa به یک اسپیکر رده بالای 10 میلی متری با قابلیت جلوگیری از اعوجاج و تغییر صدا نیز مجهز است.

باتری به کار رفته در هدفون جدید میزو در کنار کیس شارژر، تا 30 ساعت دوام می آورد. هر یک از ایربادهای این گجت می توانند در حالت نرمال تا 5.5 ساعت به صورت مستقل مورد استفاده قرار گیرند. همچنین با فعال کردن حالت کاهش نویز، طول عمر باتری آنها به 5 ساعت می رسد. به منظور اطلاع از سطح شارژ باقی مانده باتری، بر روی کیس شارژر هدفون میزو Pandaer Pasa یک نشانگر LED هوشمند تعبیه شده است.

معرفی هدفون بی سیم میزو Meizu Pandaer Pasa

قیمت هدفون حذف نویز میزو Pandaer Pasa برای عرضه در کشور چین حدود 56 دلار اعلام شده است. هنوز مشخص نیست که این محصول جدید در بازارهای جهانی نیز توزیع می شود یا عرضه آن محدود به کشور چین خواهد بود.

منبع: gizmochina