شارژر دیواری جدید میزو به تازگی با نام کامل Meizu PANDAER 67W GaN در کشور چین معرفی شده است. این شارژر دیواری از تکنولوژی اتصال فوق حساس و پایدار نسخه 2.0 پشتیبانی می کند و بهترین کیفیت را برای شارژ انواع دستگاه ها و گجت ها به ارمغان می آورد. شارژر دیواری جدید میزو با دو رنگ مختلف به بازار عرضه شده است و پیش بینی می شود که در زمانی کوتاه، به محبوبیتی بالا در میان کاربران دست پیدا کند. در ادامه می توانید با مشخصات شارژر دیواری میزو PANDAER بیشتر آشنا شوید.

شارژر دیواری جدید Meizu PANDAER

بر اساس اطلاعاتی که شرکت میزو بر روی اکانت اصلی خود در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده، شارژر دیواری PANDAER 67W GaN از تکنولوژی ارتباطی نسخه 2.0 پشتیبانی می کند. همان طور که اشاره شد، این تکنولوژی باعث عملکرد پایدار و فوق العاده دقیق شارژر در هنگام شارژدهی می شود و بازدهی آن را در هنگام اتصال هم زمان به چند دستگاه مختلف بالاتر می برد. به عنوان مثال زمانی که هر یک از پورت های خروجی این شارژر اشغال باشند، اتصال دستگاه های دیگر به سایر پورت ها تأثیری بر روی توان خروجی و کیفیت شارژدهی آن پورت نمی گذارد.

از دیگر ویژگی های قابل توجه شارژر دیواری میزو PANDAER باید به پشتیبانی آن از تکنولوژی توزیع برق نسخه 3.0 اشاره کنیم. این تکنولوژی به صورت هوشمند عمل می کند و عملکرد کلی شارژر دیواری را بهینه می نماید. به طور دقیق تر باید گفت که این تکنولوژی باعث می شود تا جریان برق پورت های خروجی متناسب با نوع دستگاه متصل به شارژر بهینه سازی شود. به عبارت دیگر، زمانی که یک گجت را به شارژر دیواری میزو متصل می کنید، شارژر به صورت اتوماتیک مشخصات و نیاز باتری آن را تشخیص می دهد و سپس جریان برق خروجی را متناسب با این اطلاعات تنظیم می کند. این ویژگی بر روی افزایش طول عمر باتری دستگاه های متصل به این شارژر نیز نقشی اساسی ایفا می کند.

شارژر دیواری جدید Meizu PANDAER

چنانچه از گوشی های میزو سری 20 استفاده می کنید، شارژر PANDAER از بهترین انتخاب ها برای شما خواهد بود. چرا که این شارژر از پروتکل فست شارژ اختصاصی این گوشی ها که با نام Super mCharge شناخته می شوند، به خوبی پشتیبانی می کند. همچنین این شارژر با انواع پروتکل های فست شارژ رایج شامل PD، QC 3.0، PPD و SCP سازگاری دارد.
لازم به ذکر است که حداکثر توان خروجی شارژر دیواری Meizu PANDAER برابر با 67 وات است. اما عملکرد کلی این شارژر به گونه ای است که می تواند با مدل هایی با توان بالاتر رقابت کند.

شارژر دیواری میزو PANDAER 67W GaN دارای معماری کاملاً ایمنی است و در آن از مدارهای محافظ استفاده شده است. به طور دقیق تر باید گفت که این شارژر دیواری در مجموع دارای 6 متد ایمنی است و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند شدت جریان بیش از حد، ولتاژ بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش دما، تداخل الکترومغناطیسی و تداخل ضد الکتریسیته ساکن محافظت می کند.

شارژر دیواری جدید Meizu PANDAER

در حال حاضر شارژر دیواری میزو Meizu PANDAER 67W GaN از طریق پلتفرم های ایکامرس چینی مانند JD.com برای خرید عمومی در دسترس قرار گرفته است. قیمت این دستگاه برای عرضه در فروشگاه های خرده فروشی حدود 32 دلار اعلام شده است. مطابق با اطلاعات منتشر شده از جانب شرکت سازنده، این شارژر دیواری به زودی در بازار کشورهای خارج از چین نیز توزیع می شود و در بازارهای جهانی در دسترس قرار می گیرد. باید منتظر بمانیم و ببینیم که میزان استقبال از این شارژر در چین و کشورهای دیگر به چه میزان خواهد بود.

منبع: gizmochina