استفاده از کیبوردهایی که مجهز به ویژگی ها و قابلیت های رده بالا هستند به دلیل امکانات زیادی که در اختیار دارند تبدیل به یکی از واجبات شده است. کاربر با استفاده از این نوع کیبورد قادر خواهد بود فعالیت های زیادی را بدون کوچک ترین چالش خاصی انجام داده و از نتیجه آن رضایت کامل را کسب کند. برای تهیه کیبوردهای رده بالا می بایست به سراغ برندهایی رفت که از اعتبار و طرفداران زیادی برخوردار بوده تا از کیفیت و عملکرد بالای آن ها اطمینان کامل داشته باشید! MeeTion یکی از این نوع برندها محسوب می شود که علاوه بر طرفداران زیاد، از اعتبار زیادی نیز بین کاربران بهره مند است. در این مقاله با بررسی یکی از کیبوردهای گیمینگ برند MeeTion در کنار شما هستیم که با عنوان MK04 طراحی و روانه بازارهای جهانی شده است! MK04 از نمونه کیبوردهای بدون قاب بوده که به منظور افزایش میزان تسلط کاربر و قابلیت تمیز کردن آسان طراحی شده است. میشن جهت بالا بردن میزان جذابیت و افزایش میزان هیجان کاربر از نورپردازی حرفه ای استفاده کرده که قابل مشاهده در زیر تمامی کلیدهای کیبورد است! در ضمن این مدل کیبورد با وجود سوئیچ های بی صدا می تواند گزینه مناسبی برای محیط های اداری و دیگر محیط ها باشد! از مهم ترین مشخصات MK04 نیز می توان به فناوری آنتی گوستینگ، کلیدهای مالتی مدیا، قابلیت Plug & Play رابط و قابلیت سازگاری با انواع مختلف سیستم عامل اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد گیمینگ شرکت MeeTion خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

بررسی کیبورد گیمینگ میشن MeeTion MK04

مجهز به فناوری آنتی گوستینگ و سوئیچ های مکانیکال!

فناوری Anti-Ghosting از قابلیت های مثبت کیبورد گیمینگ MK04 میشن محسوب شده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از نیاز به فشار دادن چند دکمه که در بعضی از بازی مورد استفاده قرار می گیرد بی نیاز شوید. طراحان این کیبورد به منظور مسلط کردن کاربر از قابلیت آنتی گوستینگ در تمامی کلیدهای تعبیه شده استفاده کرده که قادر هستند حتی در شرایط سخت گیمینگ نیز بدون کوچک ترین تداخل عملکرد سریعی را برای کاربر به ارمغان بیاورند! از دیگر مشخصات مثبت و مهمی که شرکت MeeTion در ساخت کیبورد گیمینگ MK04 مورد استفاده قرار داده می توان به بهره مندی از سوئیچ های مکانیکی اشاره کرد. سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از نوع Outemu با توجه به ویژگی های خاصی که در اختیار دارد می تواند رضایت کاربر را تا حد زیادی جلب کند. از ویژگی های سوئیچ استفاده شده در این مدل کیبورد می توان به کلیک های دقیق با صدای ناچیز به همراه عمر بالا و فید بک قدرتمند اشاره کرد. طبق اعلام سایت شرکت میشن سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد از عمر بالایی (تا 50 میلیون ضربه) برخوردار بوده و به همین دلیل می تواند بهترین و مناسب ترین گزینه برای استفاده گیمرهای حرفه ای در مدت زمان طولانی باشد. لازم به ذکر است که سوئیچ های استفاده شده در کیبورد گیمینگ MK04 میشن جهت کارکرد نیاز به نقطه تحریک و نیرویی استانداردی دارند! با وجود سوئیچ های استفاده شده در این مدل کیبورد می توان گفت که نرخ Polling در استانداردترین حالت خود خواهد بود.

بررسی کیبورد گیمینگ میشن MeeTion MK04

دارای نورپردازی حرفه ای و کلیدهای مالتی مدیا!

مشخصات و ویژگی های کیبورد گیمینگ MK04 تمام شدنی نبوده و شرکت میشن با اضافه کردن نورپردازی موفق به خلق زیبایی چند برابری شده است. نورپردازی استفاده شده از نوع Chroma RGB بوده و با توجه به خلق دنیایی رنگارنگ از نورپردازی می تواند کاربر را بیش از پیش راضی نگه دارد. از دیگر ویژگی های موجود در سیستم نورپردازی نیز می توان به واکنش های یکپارچه به بازی های در حال انجام، شخصی سازی بین افکت های مختلف و پشتیبانی از میلیون ها رنگ اشاره کرد! این ویژگی باعث زیبایی دوچندان کیبورد شده و می تواند هیجان انجام بازی را برای گیمر بیشتر کند. کلیدهای مالتی مدیا نیز از امکانات مثبت کیبورد گیمینگ MK04 محسوب می شود که توسط طراحان MeeTion اضافه شده اند! کلیدهای مالتی مدیا در قسمت بالایی کیبورد تعبیه شده که با استفاده از این کلید ها قادر خواهید بود تا مدیای در حال پخش را به فایل قبلی/ بعدی هدایت کرده و یا اقدام به توقف و یا پخش آن کنید! در ضمن با توجه به کلیدهای میانبر تنظیم صدا نیز این امکان به شما داده می شود تا میزان صدای سیستم را افزایش / کاهش داده و یا به صورت کامل قطع کنید! کلیدهای مالتی مدیا با هدف جلوگیری از انجام حرکات اضافه کاربر اضافه شده تا کاربر بدون کوچک ترین حواس پرتی اقدام به کنترل محتوای در حال پخش کند.

بررسی کیبورد گیمینگ میشن MeeTion MK04

شرکت میشن به منظور استفاده بیشتر کاربران از این مدل کیبورد گیمینگ آن را سازگار با انواع سیستم عامل (ویندوز ایکس پی، ویندوز 7، ویندوز 8، ویندوز 10، ویندوز 11 و Mac OS) طراحی کرده است. به این ترتیب شما می توانید این مدل از کیبورد شرکت میشن را در انوع مختلف پلتفرم ها استفاده کرده و با هیچ چالشی روبرو نشوید. در نتیجه شما می توانید بدون استفاده و نصب نرم افزار و یا سخت افزار خاصی و تنها با متصل کردن کابلUSB  به سیستم خود از انجام بازی های خود لذت برده و با هیچ چالش خاصی روبرو نشوید. با وجود طول مناسب 1.8 متری که رابط کیبورد گیمینگ MK04 در اختیار دارد می تواند آزادی عمل بیشتری را برای کاربر به ارمغان بیاورد! در آخر نیز باید به این نکته اشاره کرد که این کیبورد از 88 کلید مختلف با قابلیت برنامه ریزی به وسیله نرم افزار اختصاصی شرکت میشن، بدنه ای مستحکم (با قابلیت مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع و ضربات وارده)، ابعادی برابر با 356x135x39 میلی متر و وزن 740 گرمی برخوردار است که علاوه بر قابلیت اشغال فضای ناچیز، امکان حمل و نقل آسان را نیز برای کاربر به ارمغان خواهد آورد!

منبع: meetion