لپ تاپ گیمینگ جدید مدیون از مجموعه سخت افزاری کاملی برخوردار است: پردازنده Core i7، کارت گرافیک RTX 4050، 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت SSD و صفحه نمایش 144 هرتز. این مجموعه سخت افزاری باعث شده تا لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20 به یک گزینه ایده آل برای گیمرها تبدیل شود. اما نکته ای که در رابطه با این لپ تاپ گیمینگ وجود دارد این است که شما می توانید آن را در حالت Silent mode قرار دهید تا صدای تولید شده توسط آن به حداقل میزان ممکن برسد! در ادامه با جزئیات بیشتری از این قابلیت آشنا می شوید؛ پس تا انتهای متن همراه ما باشید.

بررسی لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20

با وجود اینکه لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20 به عنوان یک مدل گیمینگ راهی بازار شده است، اما می توان آن را برای موارد دیگر هم مورد استفاده قرار داد. به عبارت دیگر، این لپ تاپ برای رندرینگ، پردازش ویدئو و دیگر فرآیندهای سنگین نیز کاربرد دارد و می تواند نیازهای طیف وسیعی از کاربران را پوشش دهد. در همین راستا لپ تاپ جدید برند Medion به پردازنده رپتور لیک اینتل و گرافیک Ada Lovelace انویدیا مجهز شده است که در حال حاضر از مدرن ترین تکنولوژی ها بهره می برند.

قیمت لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20 در حدود 1500 یورو (1658 دلار) اعلام شده است. در زمان نوشته شدن این مقاله، این لپ تاپ تنها با یک کانفیگ در بازار دیده شده و نسخه دیگری از آن عرضه نشده است. البته بدنه و ساختار این لپ تاپ بر اساس نسخه خام Clevo barebone V170RNCQ طراحی شده است. این بدنه در لپ تاپ های دیگر با کانفیگ های متفاوت نیز مورد استفاده قرار گرفته است.
به هر حال، مشخصات سخت افزاری نسخه موجود از لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20 در بازار شامل موارد زیر می شود:

بررسی لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20

•    پردازنده نسل 13 اینتل Core i7-13700H
•    کارت گرافیک انویدیا جی فورس RTX 4050 (نسخه لپ تاپ)
•    16 گیگابایت حافظه رم DDR5 با فرکانس 4800 مگاهرتز (دو کاناله)
•    1 ترابایت حافظه ذخیره سازی PCIe 4.0 SSD

این مشخصات باعث شده تا لپتاپ Erazer Scout E20 برای پردازش ویدئو، رندرینگ و گیمینگ کارایی مناسبی داشته باشد و بتوان بر روی عملکرد گرافیکی آن حساب ویژه ای باز کرد.

لپ تاپ جدید مدیون قادر است تا تمام بازی های فعلی را به شکلی سریع و روان بر روی صفحه نمایش خود به کاربر ارائه دهد. شما هیچ محدودیتی برای انتخاب بالاترین حد تنظیمات گرافیکی و رزولوشن اصلی صفحه نمایش این لپ تاپ (1920x1080 پیکسل) نخواهید داشت. بد نیست بدانید که این صفحه نمایش از پنل IPS با سایز 17.3 اینچ بهره می برد و توانایی دستیابی به نرخ نوسازی تصویر 144 هرتز را دارد. حتی اگر یک مانیتور سازگار با این لپ تاپ را به آن متصل کنید می توانید به رزولوشن های بالاتری هم دست پیدا کنید! لازم به ذکر است که لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20 قابلیت اتصال به سه مانیتور را به صورت هم زمان دارد و برای این منظور به یک پورت HDMI 2.1، یک پورت DisplayPort (مشترک با USB-C) و یک مینی دیسپلی پورت مجهز شده است.

بررسی لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20

در حالت معمولی، لپ تاپ Erazer Scout E20 سروصدای زیادی از خود تولید می کند! در هنگام اجرای بازی یا رندرهای سنگین، این سروصدا بیشتر هم می شود و می تواند تمرکز شما را برهم بزند! خوشبختانه شرکت مدیون برای این لپ تاپ یک حالت Silent mode اختصاصی در نظر گرفته است که باعث می شود تا نویز تولید شده توسط دستگاه به حداقل میزان ممکن (در حد پچ پچ کردن و در گوشی صحبت کردن!) برسد. با قرار دادن لپ تاپ در این حالت، می توانید گیمینگ در آرامش را تجربه کنید! در مجموع پیش بینی می شود لپ تاپ مدیون Erazer Scout E20 به موفقیت های قابل توجهی در بازار دست پیدا کند.

منبع: notebookcheck