برند نام آشنای لاجیتک به تازگی از کیبورد و ماوس بی سیم Pebble 2 رونمایی کرده است. این ست ماوس و کیبورد با قیمت 59.99 دلار راهی بازار شده و کاربران می توانند آن را با مراجعه به وب سایت آمازون تهیه کنند. رنگ بندی ماوس و کیبورد لاجیتک Pebble 2 شامل گزینه های خاکستری، سفید، صورتی، قهوه ای روشن و آبی می شود. لاجیتک در طراحی این ماوس و کیبورد بر روی ویژگی های ظاهری و فیزیکی تمرکز ویژه ای داشته و تمام تلاش خود را برای هر چه خاص تر شدن این محصول به کار گرفته است!

حدود 49 درصد از پلاستیک به کار رفته در ساخت کیبورد و ماوس وایرلس لاجیتک Pebble 2 بازیافتی بوده است!

مشخصات کلیدی ماوس و کیبورد لاجیتک Pebble 2

این مجموعه از یک کیبورد بدون سیم با مدل Pebble Keys 2 K380 و یک ماوس با مدل Pebble Mouse 2 M350 تشکیل شده است. کیبورد به کار رفته در این ست دارای ابعاد 16x279x124 میلی متر و وزن 415 گرم است. ماوس موجود در این ست نیز از ابعاد 26.2x58.x106.7 میلی متر برخوردار است و 76 گرم وزن دارد.

با وجود تمام قابلیت ها و ویژگی های رده بالای ماوس و کیبورد لاجیتک Pebble 2، چیزی که این محصول را از مدل های مشابه متمایز می کند نگاه ویژۀ سازندۀ آن به محیط زیست بوده است. هم ماوس و هم کیبورد موجود در این مجموعه از حداقل 49 درصد پلاستیک بازیافتی ساخته شده اند. این رویکرد سازگار با محیط زیست می تواند تولید تجهیزات الکترونیکی را دچار تغییرات مهم و مثبتی کند. به عبارت دیگر استفاده از مواد بازیافتی نه تنها باعث مدیریت بهتر منابع و آسیب کمتر به طبیعت می شود، بلکه در کاهش هزینه های تولید نیز نقشی اساسی دارد.

لاجیتک یک نسخه دیگر از این محصول را نیز اختصاصی برای کاربران مک عرضه کرده است. این محصول Pebble 2 Combo for Mac نام دارد و از یک کیبورد با مدل Pebble Keys 2 K380s for Mac و یک ماوس با مدل Pebble Mouse 2 M350s تشکیل شده است.

حدود 49 درصد از پلاستیک به کار رفته در ساخت کیبورد و ماوس وایرلس لاجیتک Pebble 2 بازیافتی بوده است!

ماوس لاجیتک Pebble Mouse 2 M350 تا 90 درصد صدای کلیک را کاهش می دهد و برای استفاده در محیط های اداری و کتابخانه ها که سکوت در آنها اهمیت زیادی دارد، کاملاً مناسب است. همچنین کیبورد لاجیتک Pebble Keys 2 K380 کاملاً راحت است و حس کار کردن با کیبورد یک لپ تاپ را به شما القا می کند.

از دیگر ویژگی های ماوس موجود در ست لاجیتک Pebble 2 می توان به کلید میانی قابل سفارشی سازی اشاره کرد که به شما اجازه می دهد تا عملکردهای مختلفی مانند ارسال ایموجی یا باز کردن یک اپلیکیشن خاص را به آن اختصاص دهید. بر روی کیبورد موجود در این مجموعه نیز چند کلید شورت کات با چنین قابلیتی تعبیه شده است.

حدود 49 درصد از پلاستیک به کار رفته در ساخت کیبورد و ماوس وایرلس لاجیتک Pebble 2 بازیافتی بوده است!

ماوس و کیبورد لاجیتک Pebble 2 از بلوتوث برخوردارند و شما می توانید آنها را به حداکثر سه دستگاه وایرلس اپل به طور هم زمان متصل کنید. برای سوئیچ کردن بین دستگاه های متصل، می توانید از دکمه Easy-Switch استفاده نمایید. این ست کیبورد و ماوس انعطاف پذیری بالایی دارند و با کامپیوترهای مک، پی سی، تبلت و گوشی های هوشمند سازگارند.

منبع: gizmochina