ما برای آن دسته از کاربرانی که مشغول تولید محتوا و یا طراحی گرافیک بوده و به دنبال کیبورد مناسب کار خود می گردند کیبورد بی سیم MX Keys Mini را پیشنهاد می کنیم. این مدل کیبورد توسط شرکت معتبر لاجیتک ساخته شده است. لاجیتک در ساخت این مدل کیبورد خود از ابعادی کوچک و جمع و جور استفاده تا علاوه بر اشغال فضای کم از راحتی استفاده نیز برخوردار باشد. کلیدهای هوشمندی نیز در ساخت کیبورد مورد استفاده قرار گرفته تا حس خوشایندی را برای تولید کنندگان محتوا و دیگر کاربرها به وجود آورد. از ویژگی های مثبت این مدل کیبورد می توان به کلیدهای میانبر اشاره کرد که به صورت اختصاصی طراحی شده تا کاربر با استفاده از آن ها اقدام به فرستادن اموجی، قطع و وصل کردن میکروفون و ... دسترسی داشته باشد! نورپردازی کاملا هوشمند نیز در این مدل کیبورد مورد استفاده قرار داده شده که با نزدیک شدن انگشتان کاربر فعال می شود. با اضافه شدن باتری پرقدرت این مدل کیبورد تبدیل به یکی از برترین کیبوردهای شرکت لاجیتک شده است. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر کیبورد بی سیم MX Keys Mini لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

معرفی یکی از کوچک ترین کیبوردهای بی سیم لاجیتک (MX Keys Mini)

هوشمند و جمع و جور!

از جمع و جورترین و کوچک ترین کیبوردهای بازار می توان به کیبورد بی سیم MX Keys Mini شرکت لاجیتک اشاره کرد. این مدل کیبورد با توجه به ابعاد جمع و جوری که دراختیار دارد فضای زیادی از میز شما را اشغال نکرده و می تواند فضای خوبی برای حرکت دادن ماوس را فراهم کند! کلیدهای تعبیه شده از طراحی مدرنی برخوردار بوده و با توجه به فرم ظاهری فشرده ای که در اختیار دارند، علاوه بر ایجاد حس خوشایند تایپ می تواند قرار گرفتن شانه ها در حالت مناسب را برای کاربر به وجود آورد. در ضمن کلیدهای تعبیه شده در این مدل کیبورد با توجه به فرورفتگی موجود در قسمت مرکزی که قابل مطابقت با شکل نوک انگشتان بوده و می تواند حس خوشایند تایپ را برای کاربر تا چندین برابر بیشتر کند! لاجیتک جهت بالا بردن میزان سرعت تایپ کاربر نیز از روکش هایی با پوشش مات استفاده کرده تا حرکت انگشتان هنگام لمس کلیدها از سرعت بیشتری برخوردار شود. طراحان لاجیتک کلیدها و بدنه کیبورد بی سیم MX Keys Mini را به وسیله یک ورق فلزی مقاوم به هم وصل کرده اند تا کیبورد در برابر ضربات احتمالی و یا سقوط از ارتفاع مقاومت زیادی داشته باشد. به منظور زیبایی بیشتر کاربر نیز از نورپردازی هوشمند استفاده شده و با نزدیک شدن نوک انگشتان کاربر فعال می شوند. کلیدهای میانبر نیز از دیگر ویژگی های مثبت این مدل کیبورد محسوب شده که به کاربر این امکان را می دهد تا بدون حرکات اضافی اقدام به فرستادن اموجی و قطع و وصل میکروفون و ... کند!

معرفی یکی از کوچک ترین کیبوردهای بی سیم لاجیتک (MX Keys Mini)

قابلیت متصل شدن همزمان به 3 دستگاه و سیستم نورپردازی هوشمند!

Logitech به منظور افزایش آزادی عمل هنگام استفاده از فناوری بی سیم (بلوتوث) جهت متصل شدن به دستگاه های دیجیتال استفاده کرده است! در ضمن برد عملیاتی که بلوتوث در اختیار کاربر قرار می دهد برابر با 10 متر خواهد بود! از قابلیت های مهم و مثبت کیبورد بی سیم MX Keys Mini لاجیتک می توان به قابلیت متصل شدن همزمان به 3 دستگاه اشاره کرد. این قابلیت به لطف بهره مندی از فناوری بلوتوث به وجود آمده و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از طریق آن به تبلت، لپ تاپ و سایر لوازم پشتیبانی کننده از این فناوری به صورت همزمان متصل شوید! از دیگر ویژگی ها و امکانات تعبیه شده در این مدل کیبورد می توان به امکان انتقال انواع مختلف فایل اشاره کرد. این ویژگی به کاربر این امکان را می دهد تا پس از نصب نرم افزار اختصاصی لاجیتک که با عنوان Logitech Option طراحی شده، قادر به انتقال فایل بین سیستم عامل MAC و Windows باشید! لازم به ذکر است که با توجه به قابلیت دنبال کردن حرکات ماوس MX Master 3 و MX Anywhere 3 از یک سیستم به سیستم دیگر این امکان به کاربر داده خواهد شد تا بتواند از کیبورد بی سیم MX Keys Mini در چندین دستگاه مختلف استفاده کرده و به روند کاری خود سرعت بسزایی دهد! این مدل کیبورد از قابلیت سازگاری با Windows 10, 11 or later،macOS 10.15 or later ،Chrome OS، Linux، iOS 13.4 or later، iPadOS 14 or later، Android 5.0 or later نیز برخوردار است!

از دیگر امکانات و ویژگی های خاصی که در این مدل از کیبورد مورد استفاده قرار گرفته می توان به سیستم نورپردازی آن اشاره کرد. سیستم نورپردازی تعبیه شده در کیبورد بی سیم MX Keys Mini به صورت کاملا هوشمند طراحی شده و با توجه به حسگرهایی که در مجاورت کیبورد وجود دارد می تواند با تشخیص نزدیک شدن انگشتان کاربر، نور پس زمینه تعبیه شده در کیبورد را بلافاصله روشن کند. از ویژگی هایی که در ساخت سیستم نورپردازی هوشمند این مدل کیبورد استفاده شده نیز می توان به قابلیت هماهنگی میزان روشنایی نور پس زمینه با نور محیط و خاموش شدن خودکار آن پس از دور شدن انگشتان کاربر اشاره کرد. این ویژگی می تواند میزان هدر رفت باتری را تا حد زیادی کاهش دهد تا کاربر بتواند مدت زمان زیادی بدون نیاز به شارژ مجدد از کیبورد استفاده کند. لازم به ذکر است که این سیستم علاوه بر زیباسازی چند برابری شکل ظاهری کیبورد این امکان را به کاربر می دهد تا بتواند در محیط های کم نور و یا کاملا تاریک نیز از کیبورد استفاده کند!

معرفی یکی از کوچک ترین کیبوردهای بی سیم لاجیتک (MX Keys Mini)

کلیدهای میانبر و قابلیت سازگاری با انواع پلتفرم!

از امکاناتی که شرکت لاجیتک در ساخت کیبورد بی سیم MX Keys Mini استفاده کرده می توان به کلید هوشمند و اختصاصی Fn اشاره کرد. کلید Fn اضافه شده در این مدل کیبورد این امکان را به شما خواهد داد تا بتوانید با کمک آن اقدام به روشن یا خاموش کردن میکروفون، فرستادن اموجی و یا به قابلیت تبدیل گفتار به نوشتار دسترسی پیدا کنید! با توجه به این قابلیت می توان گفت که کاربر با استفاده از این کیبورد می تواند به عملکرد خاص هر کلید دست پیدا کرده و شاهد تاثیر زیادی در راندمان کاری خود باشد! باتری پرقدرتی نیز در ساخت این مدل کیبورد استفاده شده است. باتری تعبیه شده با توجه به قدرتی که در اختیار دارد می تواند در هر بار شارژ کامل، شارژدهی تا 5 ماه (بدون نورپردازی) را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در ضمن به منظور شارژ مجدد باتری کیبورد نیز می توانید از پورت USB-C تعبیه شده در درون جعبه اقدام کنید. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که کیبورد بی سیم MX Keys Mini لاجیتک از ابعادی برابر با 131.95x295.99x20.97 میلی متر، وزن 506.4 گرمی و در 3 رنگ صورتی، خاکستری و سفید طراحی شده است!

منبع: logitech