برند نام آشنای لاجیتک به تازگی از یک ماوس بدون سیم جدید به نام MX Anywhere 3S رونمایی کرده است. این ماوس ابعاد بسیار جمع و جوری دارد و از ظاهر رده بالا و جذابی بهره می برد. لاجیتک این ماوس جدید را در سه رنگ مختلف به بازار عرضه کرده است. در ادامه می توانید با مشخصات ماوس وایرلس لاجیتک MX Anywhere 3S بیشتر آشنا شوید.

ماوس بدون سیم لاجیتک MX Anywhere 3S

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3S با سیستم عامل های ویندوز و مک سازگاری دارد و طیف وسیعی از کاربران می توانند از آن استفاده کنند. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این ماوس در مقایسه با مدل های قبلی لاجیتک به سنسور دقیق تر و حساس تری مجهز شده است.
این اطلاعات بر روی اکانت توییتری snoopytech انتشار یافته است. البته در این اطلاعات به مشخصات فنی دقیق ماوس MX Anywhere 3S اشاره نشده است و صرفاً یک سری دیتای کلی به همراه چند عکس در آنها به چشم می خورد.

آخرین محصول ارائه شده در قالب سری MX لاجیتک، ماوس MX Anywhere 3 بوده است. در عکس هایی که از مدل 3S در دسترس قرار گرفته، شباهت ظاهری این دو مدل کاملاً مشهود است. به این ترتیب به نظر می رسد که لاجیتک در طراحی ماوس MX Anywhere 3S، تمرکز خود را بیشتر بر روی ارتقای ویژگی های فنی معطوف کرده است تا ویژگی های ظاهری.

ماوس لاجیتک MX Anywhere 3S از دو کلید کناری، یک دکمه برای سوئیچ سریع، یک دکمه برای تنظیم اسکرول و یک پورت USB Type C تشکیل شده است. این ماوس می تواند به صورت هم زمان به سه دستگاه مستقل متصل شود. لازم به ذکر است که برای توسعه امکانات اتصال وایرلس این ماوس، می توانید از دانگل Logitech Nano USB در کنار آن استفاده کنید.

ماوس بدون سیم لاجیتک MX Anywhere 3S

طول عمر باتری ماوس جدید لاجیتک MX Anywhere 3S برابر با 70 روز اعلام شده است. بد نیست بدانید که باتری به کار رفته در این ماوس (همانند مدل قبلی آن) از ظرفیتی معادل با 500 میلی آمپر ساعت بهره می برد، با این حال شارژدهی آن در مدل جدید بیشتر خواهد بود. به این ترتیب کاربران به شارژ چند باره ماوس در فواصل زمانی کوتاه مدت نیاز پیدا نخواهند کرد.

به لطف مجهز بودن به یک سنسور پیشرفته، کاربران در هنگام استفاده از ماوس لاجیتک MX Anywhere 3S کنترل بیشتری بر روی نشانگر آن خواهند داشت. سنسور به کار رفته در این ماوس از دقت 8000dpi پشتیبانی می کند و دو برابر از سنسور مدل MX Anywhere 3 قدرتمندتر است! به احتمال زیاد سنسور ماوس 3S همان مدلی است که لاجیتک قبلاً از آن در ماوس های رده بالای سری Master 3S استفاده کرده بود.

ماوس بدون سیم لاجیتک MX Anywhere 3S

در حال حاضر در مورد جزئیات مشخصات ماوس لاجیتک MX Anywhere 3S اطلاعاتی به صورت رسمی منتشر نشده است. در همین راستا هنوز زمان عرضه و قیمت ماوس وایرلس جدید لاجیتک نیز مشخص نیست. پس به نظر می رسد برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصول باید چند هفته دیگر منتظر بمانیم.

منبع: gizmochina