از نمونه شرکت های تولید کننده انواع مختلف لوازم گیمینگ می توان به شرکت نام آشنای Logitech اشاره کرد که محصولات آن همواره از فروش بالایی در بازار برخوردار بوده است. شرکت معتبر لاجیتک به دلیل تولید محصولات با کیفیت همراه با استانداردهای روز دنیا توانسته طرفداران و کاربران بی شماری را به دست آورد. به همین دلیل این شرکت تبدیل به یکی از پرفروش ترین برندها در بازارهای جهانی شده است. از پرکاربردترین و پر استفاده ترین لوازم جانبی کاربران سیستم کامپیوتری می توان به ماوس اشاره کرد. ماوس با توجه به عملکرد و کارایی که در اختیار دارد تبدیل به یکی از پر استفاده ترین لوازم جانبی های کامپیوتر شده است. در این مقاله با بررسی یکی از برترین ماوس های بی سیم شرکت لاجیتک در کنار شما خواهیم بود. این ماوس با عنوان M220 Silent طراحی شده و با توجه به قابلیت های فراوانی که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف کند! از ویژگی های مهم این مدل ماوس می توان به قابلیت برقراری ارتباط بوسیله گیرنده نانو و شبکه بی سیم، سازگاری با همه سیستم عامل های دنیا، قابلیت مصرف کم انرژی، ابعاد جمع و جور، سنسور پیشرفته و ... اشاره کرد. در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر ماوس M220 Silent لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

ماوس بی سیم M220 Silent

طراحی و ساخت ماوس بی سیم!

شرکت Logitech در ساخت ماوس M220 Silent از طراحی کاملا ارگونومیک و 3 عدد کلید استفاده کرده تا تبدیل به یکی از مهم ترین ویژگی هایش شود! طراحی ارگونومیک این ماوس باعث می شود تا کاربر هنگام استفاده از راحتی و تسلط بیشتری برخوردار باشد! ابعاد مناسب 99x60x39 میلی متری و وزن سبک 75.2 گرمی (همراه با باتری) از ویژگی های طراحی این مدل ماوس محسوب شده و می توان آن را جزو یکی از سبک ترین ماوس های بازار محسوب کرد. ساختار جمع و جوری که این ماوس شرکت لاجیتک در اختیار دارد این امکان را به شما می دهد تا بتوانید از این ماوس برای انجام بازی های ویدئویی خود نیز استفاده کرده و به نبرد دشمنان خود بپردازید! سنسور حساس از نوع اپتیکال از ویژگی های مثبت و مهم این مدل ماوس محسوب شده که در قسمت زیرین آن تعبیه شده است. کلیدهای تعبیه شده در ماوس M220 Silent نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و قادر هستند مقاومت بالایی از خود نشان دهند. بدنه باکیفیت ساخته شده از مواد اولیه مرغوب با پوسته بیرونی مستحکم قادر است در برابر ضربات احتمالی و سقوط از ارتفاع مقاومت بالایی از خود نشان دهد! با این ویژگی می توان گفت این مدل ماوس برای استفاده طولانی مدت یکی از مناسب ترین گزینه ها می باشد.

ماوس بی سیم M220 Silent

قابلیت برقراری ارتباط به صورت بی سیم و حسگر اپتیکال!

شرکت Logitech جهت برقراری ارتباط ماوس M220 Silent از شبکه بی سیم 2.4 گیگاهرتزی استفاده کرده است. ماوس هایی که از شبکه بی سیم به منظور برقراری ارتباط استفاده می کنند به دلیل راحتی استفاده اغلب طرفداران زیادی دارند! کاربران با استفاده از دانگل موجود در کنار ماوس و متصل کردن آن به دستگاه های مد نظر خود می توانند اقدام به برقراری ارتباط کنند! از قابلیت های دانگل می توان به توانایی ایجاد اتصالی بی نقص و امن میان ماوس و دستگاه های دیگر اشاره کرد. لازم به ذکر است که سیستم بی سیم استفاده شده در ماوس بی سیم M220 Silent لاجیتک قابلیت پوشش دادن محدوده ای به اندازه 10 متر را در اختیار دارد! در ضمن به دلیل قابلیت Plug & Play دانگل موجود، این امکان به کاربر داده می شود تا بدون نصب نرم افزار و یا تنظیمات خاص اقدام به استفاده از ماوس کند!

ماوس بی سیم M220 Silent

شرکت لاجیتک به منظور بالا بردن دقت ماوس و عملکرد کاربر هنگام انجام کارهای روزمره از حسگر اپتیکال استفاده کرده است. حسگر استفاده شده در ماوس بی سیم M220 Silent از دقتی بالا و حساسیتی برابر با 1000DPI برخوردار بوده تا به کاربر این امکان را بدهد که بتواند بهترین و لذت بخش ترین لحظات خود در هنگام انجام کارها به دست آورد! از ویژگی های سنسور استفاده شده در این مدل ماوس می توان به عملکرد هوشمند آن اشاره کرد. این ویژگی باعث می شود تا دقت موجود در این ماوس بیش از پیش افزایش یابد! لازم به ذکر است که با توجه به برقراری اتصال به صورت بی سیم از یک باتری قلمی از نوع AA در ماوس بی سیم M220 Silent لاجیتک استفاده شده است. باتری تعبیه شده در این مدل ماوس با توجه به قدرتی که در اختیار دارد، قادر است شارژدهی تا 18 ماه برای کاربر داشته باشد! در ضمن لاجیتک در طراحی این مدل ماوس از 3 عدد کلید (کلید چپ و راست و اسکرول) به همراه کلید روشن/خاموش کردن ماوس استفاده کرده است. در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که این مدل ماوس دارای تاییدیه Quiet Mark نیز است. این تاییدیه توسط انجمن مبارزه با آلودگی های صوتی به ماوس هایی که از قابلیت تولید کم ترین صدا برخوردار هستند داده می شود!

منبع: logitech