از برندهای مشهور و برتر دنیای کیبوردها می توان به شرکت Logitech اشاره کرد. لاجیتک با تولید محصولاتی برتر توانسته به یکی از نام آشناترین و پرطرفدارترین برندهای دنیا تبدیل شود. از نمونه محصولات برتر این شرکت می توان کیبورد چند کاره اشاره کرد که با عنوان کیبورد بی سیم K780 طراحی و عرضه شده است. این مدل کیبورد به دلیل ویژگی ها و امکانات متعددی که در اختیار دارد می تواند نیاز اکثر کاربران را برطرف کند! این مدل کیبورد یک محصول چند منظور بوده که جهت استفاده بر روی طیف سیستم های دیجیتالی همچون موبایل، تبلت، کامپیوتر و ... طراحی شده است. لاجیتک در ساخت این مدل کیبورد از طراحی جذاب و ساختاری استاندارد به همراه قابلیت های متعدد استفاده کرده است. در هنگام تایپ به هیچ وجه احساس خستگی احساس نکرده و با توجه به فرم گرد کلیدها قابلیت تایپ سریع و راحت را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد! از دیگر ویژگی ها و قابلیت های استفاده شده در کیبورد بی سیم K780 لاجیتک می توان به قابلیت سازگاری با انواع سیستم عامل ها و قابلیت شناسایی اتوماتیک دستگاه ها، سیستم قدرتمند Perfect Stroke، قابلیت برقراری ارتباط تا شعاع 10 متری، سیستم رمز نگاری 128 بیتی از نوع AES، حالت Sleep و ... اشاره کرد! در ادامه مطلب به بررسی بیشتر و تخصصی تر این مدل از کیبورد لاجیتک خواهیم پرداخت، پس لطفا تا انتهای مطلب با ما همراه باشید!

کیبورد بی سیم K780 لاجیتک، یک محصول با چندین ویژگی!

جذاب و ارگونومیک، کیبورد بی سیم لاجتیک مدل K780!

ارگونومیک بودن از نمونه ویژگی هایی است که شرکت لاجیتک در طراحی کیبورد بی سیم K780 مورد استفاده قرار داده است! از دیگر ویژگی هایی که در طراحی این مدل از کیبورد استفاده شده نیز می توان به بدنه ای جذاب و مدرن آن اشاره کرد. قطعا جذابیت موجود در کیبورد بی سیم K780 قادر است توجه بیشتر کاربران را به سمت خود جلب کند! شرکت لاجیتک در ساخت بدنه این مدل کیبورد نیز از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت استفاده کرده است. مواد اولیه استفاده شده در بدنه این مدل کیبورد با توجه به کیفیتی که در اختیار دارد قادر است در برابر ضربات و سقوط از ارتفاعات مقاومت زیادی داشته باشد! در ضمن لاجیتک در طراحی و ساخت کیبورد بی سیم K780 از ابعاد استاندارد و کاملی بهره برده است. ابعاد 100 درصدی این مدل کیبورد باعث شده تا طراحان شرکت لاجیتک کلیدها و میانبرهایی که یک صفحه کلید در اختیار کاربر قرار می دهد را حذف نکند! از دیگر ویژگی های طراحی کیبورد بی سیم K780 نیز می توان به کلیدهای کنترل صدا و مالتی مدیا اشاره کرد که شامل کلیدهای پخش و یا متوقف کردن مدیا، یک دکمه قطع صدا به همراه کلیدهای تنظیم صدا اشاره کرد که به منظور افزایش و کاهش صدا اضافه شده است. در ضمن به منظور جواب دادن سریع به زنگ و نگه داشته موبایل و یا تبلت (تا 12 اینچ) به صورت ثابت از هولدر (نگهدارنده) استفاده کرده است. وزن 875 گرمی و ابعاد 158x380x8 میلی متری نیز می تواند قابلیت جابجایی راحت و اشغال کم ترین فضا را برای شما به وجود آورد.

جذاب و ارگونومیک کیبورد بی سیم لاجتیک مدل K780!

کیبورد logitech k780 با قابلیت متصل شدن همزمان به 3 دستگاه با 2 روش!

Logitech به منظور افزایش آزادی عمل هنگام استفاده از فناوری بی سیم (بلوتوث) و گیرنده اختصاصی لاجیتک (USB) جهت متصل شدن استفاده کرده است! برد عملیاتی که سیستم بی سیم این مدل کیبورد در اختیار کاربر قرار می دهد برابر با 10 متر خواهد بود! از قابلیت های مهم و مثبت کیبورد بی سیم K780  لاجیتک می توان به قابلیت متصل شدن همزمان به 3 دستگاه اشاره کرد. این قابلیت به لطف بهره مندی از فناوری بلوتوث به وجود آمده و به شما این امکان را خواهد داد تا بتوانید از طریق آن به تبلت، لپ تاپ و سایر لوازم پشتیبانی کننده از فناوری بلوتوث به صورت همزمان متصل شوید! انتخاب سیستم عامل مورد نظر نیز کار سختی نبوده و فقط با فشردن یک کلید می توانید به آسانی و در کم ترین زمان ممکن بین دستگاه های متصل شده جابجا شوید. سیستم عامل های سازگار با فناوری بلوتوث شامل ویندوز 10، 11 و بالاتر، macOS 10.15 و بالاتر، iPadOS 13.4 و بالاتر، iOS 11 و بالاتر، Chrome OS، اندروید 7 و بالاتر می شود. سیستم عامل های سازگار با فناوری اختصاصی لاجیتک نیز که از طریق پورت USB فعال می شود شامل ویندوز 10، 11 و بالاتر، macOS 10.14 و بالاتر و ChromeOS می شود.

کیبورد logitech k780 با قابلیت متصل شدن همزمان به 3 دستگاه با 2 روش!

کیبورد بیسیم logitech k780 با کلیدهای کنترل مالتی مدیا و سیستم قدرتمند Perfect Stroke

شرکت Logitech به منظور دسترسی آسان و راحت به کنترل کردن صدای سیستم و مدیای در حال پخش از کلیدهای متعددی استفاده کرده است. کلیدهای اختصاصی تعبیه شده در کیبورد بی سیم K780 لاجیتک شامل 1 دکمه اختصاصی به منظور وصل و قطع کامل صدا، 2 کلید دیگر جهت کم و زیاد کردن میزان صدا می شود. از دیگر کلیدهای میان بر استفاده شده در کیبورد بی سیم K780 لاجیتک می توان به کلیدهای کنترل مالتی مدیا اشاره کرد. کلیدهای مالتی مدیا نیز شامل 2 کلید به منظور هدایت کردن مدیای در حال پخش به فایل قبلی و بعدی و 1 کلید دیگر نیز جهت توقف و یا پخش مدیا می شود. لاجیتک جهت افزایش میزان سرعت و دقت تایپ کاربر از سیستم قدرتمند Perfect Stroke استفاده کرده است. این سیستم با توجه به ایجاد پاسخگویی سریع، امکان تایپ سریع و دقیق را برای کاربر به ارمغان خواهد آورد!

شرکت لاجیتک به منظور تامین انرژی مورد نیاز برای کارکرد کیبورد بی سیم K780 از باتری قلمی AAA استفاده کرده است. باتری تعبیه شده در این مدل کیبورد با توجه به قدرت بالایی که در اختیار دارد می تواند طول عمر 24 ماه را برای کاربر به ارمغان بیاورد. در ضمن این کیبورد جهت ذخیره انرژی و جلوگیری از هدر رفت شارژ باتری از دکمه پاور و حالت Sleep بهره برده است. حالت Sleep هنگام بلا استفاده ماندن کیبورد به صورت خودکار فعال شده تا از روشن ماندن بیهوده کیبورد جلوگیری کند. هولدر نیز از دیگر امکانات اضافه شده در این مدل از کیبورد محسوب می شود که شرکت لاجیتک در طراحی آن مورد استفاده قرار داده است. هولدر اضافه شده در قسمت بالایی کیبورد تعبیه کرده و با توجه به قابلیت نگه داشته انواع گوشی، تبلت و ... این امکان را به کاربر می دهد تا در سریع ترین زمان ممکن اقدام به جواب دادن تماس های خود شده و از ثابت نگه داشتن آن ها بهره مند شود! با این ویژگی دیگر نیازی به تهیه هولدر جداگانه نخواهید داشت! در آخر باید به این نکته اشاره کنیم که به منظور نشان دادن وضعیت باتری از نشان گر اختصاصی در این کیبورد استفاده شده است!

منبع: rtings